"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Painoon voi vaikuttaa mutta pituuteen ei. Miehille tehty deittailu vaikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Tiettyyn rajaan asti.
Voihan sitä käydä suurennusleikkauksessa.
Jossain dokkarissa oli mies joka isonsi kulkustaan oikein urakalla. Oli aikamoinen.
Mahtaa naiset juosta jo karkuun sellasta, tulee suusta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyyn rajaan asti.
Voihan sitä käydä suurennusleikkauksessa.
Myös kiristys leikaukset on keksitty ja pituus ei taida löysässä tuntua?
Älkää huoliko, kyllä jokainen vakka kantensa löytää.
Ihan oikeutettua kysyä. Miettikääpä jos kaveri kysyisi että "olethan yli 80 kiloinen". Tästä ei kukaan loukkaantuisi. Jotkut tykkäävät isoista tytöistä ja toiset taas eivät. Hän vaan ei voi kuvitella tulevaisuutta henkilön kanssa joka ei saa terveyttään hallintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyyn rajaan asti.
Voihan sitä käydä suurennusleikkauksessa.Myös kiristys leikaukset on keksitty ja pituus ei taida löysässä tuntua?
Joo onhan ne. Tästä tuli mieleen että oman synnytyksen jälkeen oli pikkasen piukat paikat kun oli vähän kursittu kasaan 🤣
Voi siinä niinkin käydä näköjään. En ois kyllä moista uskonu.
Onhan se aikalailla faktaa , että 80kg painava nainen on suurella todennäköisyydellä lihava - ja jos tuo mies ei lihavaa mimmiä halua, niin reilu peli ilmoittaa se, en näe tuossa mitään ongelmaa.
Tämä "kehopositiivinen" agenda on mennyt hieman jo liian pitkälle....lihava on lihava ja pulinat pois
P.S. Tätä lukeva nainen, vie se toinen suklaapatukka takaisin kaappiin...
Harva nainen normaalipainoisena painaa yli 80 kg. (Pl. pitkät ja/tai lihaksikkaat naiset) Toisin sanoen voisi ehkä vain kirjoittaa, että olethan normaalipainoinen tms.
Toki, jos ei halua ollenkaan pulskia naisia, niin 80 kg on aika korkea raja esim. minun kaltaisilleni 160cm ihmisille. Minä, jos painaisin lähellekään 80 kg, niin olisin kyllä suoraan sanottuna lihava.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ollu synnytys ketju..
Ei ollut. Aloittajan mielestä miehet eivät saa vaatia mitään ja paino ei ole sidottu ilmeisesti pituuteen?
187cm mies, 90kg ja siinä vähän vertausta. "MINÄ" en pidä miehenä lyhyistä naisista. Oikeasti en kyllä välitä mikä naisen pituus tai paino on, kunhan on hyvä pussaaja ja peto sängyssä. Se välillä ihmetyttää että jos miehen pituus on joku kriteeri. Botoksit, tinderit, selfiet, joo miehenä kiinnostaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
80 kiloahan on paljon, jos naisen keskimitta Suomessa on jotain 165cm. Reilusti ylipainoinen siis saa olla, mitä täällä valitetaan?
Lähinnä tulee mieleen ettei mies halua sairaalloisen lihavaa.
Tuo sun keskimittaisesi 165-senttinen on sairaalloisen ylipainoinen vasta 108-kiloisena. Että miten olisi pieni suhteellisuudentaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 kiloahan on paljon, jos naisen keskimitta Suomessa on jotain 165cm. Reilusti ylipainoinen siis saa olla, mitä täällä valitetaan?
Lähinnä tulee mieleen ettei mies halua sairaalloisen lihavaa.
Tuo sun keskimittaisesi 165-senttinen on sairaalloisen ylipainoinen vasta 108-kiloisena. Että miten olisi pieni suhteellisuudentaju.
165/108 kg on jo sydänkohtausosastoa. 165 cm mittaiselle naiselle ok paino on vielä 62-65 kg
Minulla on mies, jolla pituutta yli 180 m ja painoa 76 kg. Itse olen 163 cm ja painoa 47 kg. Olemme rimpula pariskunta. Tosi helppoa, kun ruokaa menee vähän ja vaatteet löytyy aina -70 %. Läskit ei lölly ja helppo istua lentokoneessa. Jos joku asettaa painorajan, niin siitä vaan. Olen itse juuri tuollainen. Olen aina inhonnut lihavia ihmisiä. Pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mies, jolla pituutta yli 180 m ja painoa 76 kg. Itse olen 163 cm ja painoa 47 kg. Olemme rimpula pariskunta. Tosi helppoa, kun ruokaa menee vähän ja vaatteet löytyy aina -70 %. Läskit ei lölly ja helppo istua lentokoneessa. Jos joku asettaa painorajan, niin siitä vaan. Olen itse juuri tuollainen. Olen aina inhonnut lihavia ihmisiä. Pahoittelen.
Sun 180cm miehellä on helppoa istua lentokoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksi kommenttia on ollut tässä ketjussa varmasti sataan kertaan. Keksittekö välillä jotain uutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeutettua kysyä. Miettikääpä jos kaveri kysyisi että "olethan yli 80 kiloinen". Tästä ei kukaan loukkaantuisi. Jotkut tykkäävät isoista tytöistä ja toiset taas eivät. Hän vaan ei voi kuvitella tulevaisuutta henkilön kanssa joka ei saa terveyttään hallintaan.
Miksi painosta tai pituudesta pitää edes jutella kenenkään kanssa? Minulle ei ole tullut mieleenkään udella yhdenkään kaverini pituutta tai painoa, koska en ole sokea.
Joku täällä aiemmin ihmetteli miehiä jotka kontrolloivat kumppaninsa syömisiä. Tässä hyviä esimerkkejä. Mitä tapahtuu tällaiselle painonvartijalle kun vaimo sairastuu ja lihoo? Entäpä jos itse sairastut, saako vaimosi jättää sinut kun et enää mahdu painorajoihin?
Käsittämätöntä touhua. Te, jotka tiedätte tyttöystävän painon ja vahditte hänen syömisiää ja napostelujaan olette viemässä häntä kohti epätervettä syömishäiriötä. On parempi että pysytte sinkkuina tai ostatte nuken - sen paino on vakio.
Naisillahan se tämän vastike on: "Olethan yli 180cm"
Painolle voi kuitenki tehdä jotain. Yhtä tökeröä tietysti molemmat.