Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät hanki nastakenkiä ennen kuin tulee murtuma

Vierailija
25.11.2023 |

Nastakengilläkin pitää kävellä pingviini kävelyä hitaasti ettei lähde liukuun jos on kivikovaa jäätä mutta muuten ne paremmat kuin muut kengät jossa pohjissa ei ole mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään melko kovaa vauhtia kävellen lenkillä. On irroitettavat hyvät liukuesteet kengissä.

Vierailija
2/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin perun rumia, ihmiset ottaa mieluummin riskin kun näyttää juntilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla olis näyttä adidas superstareja missä olis sisään vedettävät nastat?

Vierailija
4/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erilliset liukesteet kengissä. Toimii hyvin. 

Vierailija
5/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tulot niin suuret hankisin nasta kengät. Mutta minulla on aina talvi sällä kuin liukasta: Halvat noin 6-7 euron liukueste remit laittaa jalkineihin.Sekä lähes ilmainen henkivakuutus: Heijastimet käytössä ulkoilu vaateeni.Harvalla näkyy heijatimet Helsingin aluella,valitettavasti.

Vierailija
6/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mennään melko kovaa vauhtia kävellen lenkillä. On irroitettavat hyvät liukuesteet kengissä.

Nehän on ihan per seestä kun menee lunta liukuesteen ja kengän väliin. Ehkä toimivat täysin lumettomalla tiellä.

Vierailija
7/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo monta talvea käyttänyt pelkkiä nastakenkiä. Tuntuisi huteralta pitää jotain muita kun niihin on tottunut

Vierailija
8/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niin perun rumia, ihmiset ottaa mieluummin riskin kun näyttää juntilta.

Onko esim. nämä rumat?

https://www.stiletto.fi/fi/rieker-naisten-nastakengat-x8200-00-musta/p/…

Vierailija
9/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kumi nasta liukuesteet olivat kamalia. Kyllä oikeet nasta kengät ovat parempia.

Vierailija
10/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nATA KENKIÄ kättää vai vahnukset ei normaalit imhiset.

Vierailija
11/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas käyttöön.

Vierailija
13/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittelekkaan hankkivani, koska olen nuori aikuinen ja tykkään haastaa tasapainoani 

Vierailija
14/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pilaavat lattia kotona ja kaupassa ne ovat aivan helvetin liukkaat.

Vierailija
15/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittelekkaan hankkivani, koska olen nuori aikuinen ja tykkään haastaa tasapainoani 

Et ilmeisesti harrasta juoksulenkkeilyä talvella, kun noin tyhmiä lauot.

Vierailija
17/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkat meinaan hankkia. Pelottaa että liukastun nastoilla metroaseman lattialle. Miten te muut toimitte kun menette sisätiloihin kauppaan, kauppakeskukseen tms bussiin, ratikkaan?

Vierailija
18/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kitkat meinaan hankkia. Pelottaa että liukastun nastoilla metroaseman lattialle. Miten te muut toimitte kun menette sisätiloihin kauppaan, kauppakeskukseen tms bussiin, ratikkaan?

Kitkat on pitävyydeltään surkeat verrattuna nastakenkiin. En ole koskaan nastoilla kovilla pinnoilla, kuten kivilaatta, kaatunut

Vierailija
19/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla murtunut nilkka enkä koko talvena lähtisi minnekkään ilman nastakenkiä. Tosin niilläkin käveltävä varovasti pingviini kävelyä kovalla jäällä koska nastat eivät siihen pure mutta kokemuksesta ei lähde kuitenkaan jalat niin helposti liukumaan alta kuin muilla kengän pohjilla. En siltikään lähtisi tavallisilla kengän pohjilla liikenteeseen millään säällä talvella.

Ensimmäiset icebug nastakengät kestivät seitsemän vuotta. Kumi remmejäkin kokeilin mutta pahat. Lyhyeen matkaan voi mennä mutta ei niillä pidemmän päälle kävellä.

Vierailija
20/30 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä on perää että kenkinä ne ovat rumat ja kolhot. Tarpeelliset kyllä. Miksihän näin? 

Onko tää markkinoiden juoni, jotta parin vuoden päästä saadaan myytyä kuluttajille uudet, ulkonäöltään kauniimmat kengät?