"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahh, toi sohvaperunat on läskejä on kyllä just sellasta tyhmyyttä, mitä vaan miehet voi keksiä. Olen ollut todella alipainoinen koko ikäni ( pahimmillani olen painanut 38 kg). En harrasta mitään liikuntaa koskaan. Käsivarret on kuin pulkannarut ja olen useampaankin otteeseen saanut kehuja, kuinka hyvässä kunnossa olen -juurikin miehiltä. Hyvä, että jaksan kantaa läppärini autolle. Portaissa hengästyn ennen ensimmäistä kerrosta.
Jatkan vielä: iltaisin juon kaljaa, syön karkkia ja pelaan tai katson sarjoja. Eli olen sohvaperuna.
Tottakai tässä yleistetään, eikö sun mielestä voi yleistää että liikkumattomat on usein lihavampia kuin ihmiset, jotka harrastavat liikuntaa säännöllisesti? Ne teidän yksittäiset poikkeukset tai vaikka 10 000 poikkeusta ei vaikuta mitenkään isoon kuvaan.
Se 80kg nainen on keskimäärin lihava. Poikkeuksen tekevät keskipituutta selvästi pidemmät naiset sekä esimerkiksi voimaharrastajat, joilla lihasmassa painaa. Mutta kannattaa muistaa, että suuri osa miehistäkin on lihavia. Heillä ei välttämättä ole mitään rajoja naisen painolle jos pitävät omaakin lihavuuttaan normaalina ja hyväksyttävänä asiana.
Esimerkiksi mun elämään taas kuuluu kunnossa oleminen ja säännöllinen urheilu ja haluan kumppanin jolla on samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Ylipainoiset ei vaan tule kysymykseen, vaikka olisivat kuinka ihania ihmisiä. Ihan yhtä ihania kun voi löytyä myös normaalipainoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs tämä ajatusleikki sitten, kumman valitsisitte:
A) Laiha 50 kiloinen sportti typy joka syö salaattia ja on koko ajan kireä kun viulunkieli ettei vaan 1 kaloria tule nautittua liikaa, laskee kaloreita kun hullu, ei voi ravintolassa syödä tai ottaa lasia viiniä tms. Vetää tunnin lenkin jos nauttii vahingossa jouluna yhden piparin.
B) Hieman jopa ylipainoinen typy joka urheilee kyllä myös mutta on onnellinen ja tasapainoinen, sujut itsensä kanssa ja hänen kanssaan voi käydä syömässä ravintolassa ja nauttia sitä viiniäkin. Rennosti.
Kuin on?Niistä se kauniimpi. Kasvoilla ja tisseillä on väliä.
Eli ulkonäkö menee sairaankin luonteen edelle sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahh, toi sohvaperunat on läskejä on kyllä just sellasta tyhmyyttä, mitä vaan miehet voi keksiä. Olen ollut todella alipainoinen koko ikäni ( pahimmillani olen painanut 38 kg). En harrasta mitään liikuntaa koskaan. Käsivarret on kuin pulkannarut ja olen useampaankin otteeseen saanut kehuja, kuinka hyvässä kunnossa olen -juurikin miehiltä. Hyvä, että jaksan kantaa läppärini autolle. Portaissa hengästyn ennen ensimmäistä kerrosta.
Jatkan vielä: iltaisin juon kaljaa, syön karkkia ja pelaan tai katson sarjoja. Eli olen sohvaperuna.
Tottakai tässä yleistetään, eikö sun mielestä voi yleistää että liikkumattomat on usein lihavampia kuin ihmiset, jotka harrastavat liikuntaa säännöllisesti? Ne teidän yksittäiset poikkeukset tai vaikka 10 000 poikkeusta ei vaikuta mitenkään isoon kuvaan.
Se 80kg nainen on keskimäärin lihava. Poikkeuksen tekevät keskipituutta selvästi pidemmät naiset sekä esimerkiksi voimaharrastajat, joilla lihasmassa painaa. Mutta kannattaa muistaa, että suuri osa miehistäkin on lihavia. Heillä ei välttämättä ole mitään rajoja naisen painolle jos pitävät omaakin lihavuuttaan normaalina ja hyväksyttävänä asiana.
Esimerkiksi mun elämään taas kuuluu kunnossa oleminen ja säännöllinen urheilu ja haluan kumppanin jolla on samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Ylipainoiset ei vaan tule kysymykseen, vaikka olisivat kuinka ihania ihmisiä. Ihan yhtä ihania kun voi löytyä myös normaalipainoisena.
Aikamoinen painorasisti olet.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan se mies treffeille vaa'an kanssa?
Sil on myös keittiövaaka mukana jolla se punnitsee naisen ruoat ettei se vaan liho.
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Eikö silloin kannattaisi kertoa etsivänsä liikunnallista ja aktiivista naista, sen sijaan että kertoo etsivänsä alle 80kg painavaa naista? Itse painan 60 kiloa ja sohvaperunointi on lempiharrastukseni.
[quote
Kannatt=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Eikö silloin kannattaisi kertoa etsivänsä liikunnallista ja aktiivista naista, sen sijaan että kertoo etsivänsä alle 80kg painavaa naista? Itse painan 60 kiloa ja sohvaperunointi on lempiharrastukseni.
Kannattaisi. Mutta otinkin osaa vain painokeskisteluun enkä ottanut mitään kantaa siihen, miten aloituspostauksen mies asiansa ilmaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai katsot edes laatusarjoja Netflixistä, HBO:lta tms.?
Olen tavannut näitä miehiä, joilla on kaikenlaisia vaatimuksia naisten suhteen, vaikka itse on millainen aashole tahansa. Lopulta joutuvat tyytymään tasoiseensa lähiöruusuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut näitä miehiä, joilla on kaikenlaisia vaatimuksia naisten suhteen, vaikka itse on millainen aashole tahansa. Lopulta joutuvat tyytymään tasoiseensa lähiöruusuun.
Kyllä ne isoimmat kusipäät eli narsistit ja psykopaatit tosin saavat itselleen kauniita naisia, jos vain ovat itse komeita ja/tai menestyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne isoimmat kusipäät eli narsistit ja psykopaatit tosin saavat itselleen kauniita naisia, jos vain ovat itse komeita ja/tai menestyneitä.
Narsistihan voi olla hyvinkin symppis, nyt puhuttiin oikeista assholeista.
Onneksi ei ole koskaan tarvinnut keskustella miehen kanssa painoasioista, ja avioliittoa on sentään 21 vuotta takana. Olen yli 80 kg mutta kiitos kysymästä, harrastan liikuntaa monta kertaa viikossa ja teen fyysistä työtä. Miehelleni paino ei ole koskaan ollut ongelma.
Se ottaa itsetunnon päälle jos on läski kerran dumpannut.
Harmittaa se kun naapuri saa pesää ja itse ei.
Nirsot jää lopulta nuolemaan haavojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs tämä ajatusleikki sitten, kumman valitsisitte:
A) Laiha 50 kiloinen sportti typy joka syö salaattia ja on koko ajan kireä kun viulunkieli ettei vaan 1 kaloria tule nautittua liikaa, laskee kaloreita kun hullu, ei voi ravintolassa syödä tai ottaa lasia viiniä tms. Vetää tunnin lenkin jos nauttii vahingossa jouluna yhden piparin.
B) Hieman jopa ylipainoinen typy joka urheilee kyllä myös mutta on onnellinen ja tasapainoinen, sujut itsensä kanssa ja hänen kanssaan voi käydä syömässä ravintolassa ja nauttia sitä viiniäkin. Rennosti.
Kuin on?Niistä se kauniimpi. Kasvoilla ja tisseillä on väliä.
Oletpa tosi tosi typerä. Naisen pääkoppa saa mielestäsi huutaa tyhjyttään, kunhan vaan naama ja tissit ovat mieleisessäsi kuosissa. Olen just 50 kiloinen sportti typy, enkä suinkaan kireä kuin viulunkieli. Ruokaan suhtaudun rennosti. En laske kaloreita enkä vedä naama irveessä suklaapatukan takia hikitreenejä. Olen tasapainoinen ja onnellinen. Sinuun en vilkaisisikaan.
80 kiloahan on paljon, jos naisen keskimitta Suomessa on jotain 165cm. Reilusti ylipainoinen siis saa olla, mitä täällä valitetaan?
Lähinnä tulee mieleen ettei mies halua sairaalloisen lihavaa.
No hyvä että kertoo mikä miellyttää. Olen itse alle 60 kiloa. Mua ei moiset ilmoitukset haittaa. On niitäkin ilmoituksia joissa haetaan rehevää naista josta saa kunnolla kiinni. Pienirintaisena ja peppuisena ohitan ne tietenkin minulle sopimattomina. Ei mullekaan kaikki miehet käy. Täytyy olla hoikka, hyvä työpaikka, huoliteltu, ei persaukinen ja mielellään luonteeltaan sosiaalinen. En voi sietää huithapeleita. En ajattele niin, että mun pitäis suostua olemaan ihan kenen kanssa vaan koska kiva luonne. Niistä tulee kivoja kavereita. Miehillä saa mun puolesta olla omat kriteerinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset miehet, jotka laittaa painorajoituksia naiselle, niin ohitan todellakin, vaikka itse olenkin hoikka nainen.
Eikös se ole ihan hyvä että suoraan sanoo mikä kiinnosta, ei minuakaan kiinnosta ylipainoiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet painaa just tuon 80 kiloa. Mun mies painaa 77 kiloa. Minä alle 60 kiloa. Olis se aika kamalaa jos minä melkein 15cm lyhyempänä olisin saman painoinen:/
No ei tuossakaan ole järkeä.
En mä ainakaan erota toistaan 177-senttistä ja 180-senttistä miestä, eikä musta 175-senttinenkään ole lyhyt.