"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Mitä helvettiä? Miten joku nainen, etenkin alle 40 vuotias edes kehtaa painaa yli 80kg?! Hävettävää ja sikamaista.
Esim ei kukaan ranskalainen nainen aloita mitään vauva.fi keskusteluja aiheella, "apua, mies on kusipää ja vaatii alle sotanorsun painoa naiselta"!!
T. Kaksi lasta, 167cm, 58kg ja ylipainoon taipuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä aiemmin ihmetteli miehiä jotka kontrolloivat kumppaninsa syömisiä. Tässä hyviä esimerkkejä. Mitä tapahtuu tällaiselle painonvartijalle kun vaimo sairastuu ja lihoo? Entäpä jos itse sairastut, saako vaimosi jättää sinut kun et enää mahdu painorajoihin?
Käsittämätöntä touhua. Te, jotka tiedätte tyttöystävän painon ja vahditte hänen syömisiää ja napostelujaan olette viemässä häntä kohti epätervettä syömishäiriötä. On parempi että pysytte sinkkuina tai ostatte nuken - sen paino on vakio.
Asiaa. Ja jos on se rakkaus vain painosta kiinni niin, että heti kun se "elämän rakkaus" lihoo vähän niin onkin sen jälkeen pelkkää roskaa niin huh huh. Ei kyllä ollut rakkaudella mitään tekemistä tuossa suhteessa. Vain seksuaalisella halulla.
Lollllllllllllllllll kirjoitti:
Mitä helvettiä? Miten joku nainen, etenkin alle 40 vuotias edes kehtaa painaa yli 80kg?! Hävettävää ja sikamaista.
Esim ei kukaan ranskalainen nainen aloita mitään vauva.fi keskusteluja aiheella, "apua, mies on kusipää ja vaatii alle sotanorsun painoa naiselta"!!T. Kaksi lasta, 167cm, 58kg ja ylipainoon taipuvainen.
Kirjoititpa rumasti ja aggressiivisesti. Onko sinulla nälkäkiukku vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahh, toi sohvaperunat on läskejä on kyllä just sellasta tyhmyyttä, mitä vaan miehet voi keksiä. Olen ollut todella alipainoinen koko ikäni ( pahimmillani olen painanut 38 kg). En harrasta mitään liikuntaa koskaan. Käsivarret on kuin pulkannarut ja olen useampaankin otteeseen saanut kehuja, kuinka hyvässä kunnossa olen -juurikin miehiltä. Hyvä, että jaksan kantaa läppärini autolle. Portaissa hengästyn ennen ensimmäistä kerrosta.
Jatkan vielä: iltaisin juon kaljaa, syön karkkia ja pelaan tai katson sarjoja. Eli olen sohvaperuna.
Tottakai tässä yleistetään, eikö sun mielestä voi yleistää että liikkumattomat on usein lihavampia kuin ihmiset, jotka harrastavat liikuntaa säännöllisesti? Ne teidän yksittäiset poikkeukset tai vaikka 10 000 poikkeusta ei vaikuta mitenkään isoon kuvaan.
Se 80kg nainen on keskimäärin lihava. Poikkeuksen tekevät keskipituutta selvästi pidemmät naiset sekä esimerkiksi voimaharrastajat, joilla lihasmassa painaa. Mutta kannattaa muistaa, että suuri osa miehistäkin on lihavia. Heillä ei välttämättä ole mitään rajoja naisen painolle jos pitävät omaakin lihavuuttaan normaalina ja hyväksyttävänä asiana.
Esimerkiksi mun elämään taas kuuluu kunnossa oleminen ja säännöllinen urheilu ja haluan kumppanin jolla on samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Ylipainoiset ei vaan tule kysymykseen, vaikka olisivat kuinka ihania ihmisiä. Ihan yhtä ihania kun voi löytyä myös normaalipainoisena.
Ei ne pullukat miehetkään ole mitenkään aktiivisia ja liikunnallisia olleet. Ja todellakin ovat ruoka-aikaan kotona. Ovat luulleet olevansa sporttisia ja syövänsä terveellisesti. Ihme itsepetoksessa elävät.
Haen itseni tyyppistä eli normaalipainoista, aktiivista ja korkeakoulutettua tyyppiä. Aika harvassa ovat. Näitä pullahiiriä riittäisi vaikka joka sormelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Eikö silloin kannattaisi kertoa etsivänsä liikunnallista ja aktiivista naista, sen sijaan että kertoo etsivänsä alle 80kg painavaa naista? Itse painan 60 kiloa ja sohvaperunointi on lempiharrastukseni.
Mä olen tätä korostanut ilmossani, mutta jostain ihme syystä vanhoilla kuvilla esiintyvät mukavuudenhaluiset miehet laittaa mulle viestiä. Kiva sit käydä treffeillä pettymässä. Haluaisivat nätin ja hoikan lapsettoman naisen. Kuulkaas kun mulle riittää niitä tasokkaampiakin.
Tinderissä pitäisi olla toiminto, joka vaatisi tuoreen kuvan joka vko. Ja ikäkin pitäisi todentaa vaikka pankkitunnuksin. Ärsyttää nuo valehtelijat. Tuhlaavat toisten aikaa. Niitä toisia treffejä ei todellakaan heru.
Jos nainen painaa yli 80kg niin silloin hänen pitäisi olla 200cm pitkä että se olisi normaalipainoinen.
Mulle kelpaa vaan normaalipainoiset naiset eli painon pitää olla alle 70kg.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä aiemmin ihmetteli miehiä jotka kontrolloivat kumppaninsa syömisiä. Tässä hyviä esimerkkejä. Mitä tapahtuu tällaiselle painonvartijalle kun vaimo sairastuu ja lihoo? Entäpä jos itse sairastut, saako vaimosi jättää sinut kun et enää mahdu painorajoihin?
Käsittämätöntä touhua. Te, jotka tiedätte tyttöystävän painon ja vahditte hänen syömisiää ja napostelujaan olette viemässä häntä kohti epätervettä syömishäiriötä. On parempi että pysytte sinkkuina tai ostatte nuken - sen paino on vakio.
Niinpä. Mulla oli vähän aikaa tapailusuhde tollasen pellen kanssa. Oon lähemmäs 170 cm ja painoin sillon noin 62 kg. Hän tykkäsi piikitellä mua siitä, kuinka olen niin lihava tyttö. Joo, en ollut mikään urheiluhullu kuten hän, mutta ihan hoikka kuitenkin. Kävin huvikseni mittauttamassa rasvaprosenttini ja se oli jotain 18. Tuota pelleä harmitti, kun hän oli varma että se on lähemmäs 30. Niin ja pelle oli itse sellainen tusinanaamainen amiskoulutettu käppänä, jotain 173 cm :D Ja oli niin olevinaan joku voimamies. Olisin varmaan voinut heittää sen yhdellä kädellä mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies tykkää näköjään isoista naisista, itse laittaisin painorajaksi 60 kg.
Ja minä laittaisin miehille pituusrajaksi 175 cm
Näillä vaatijoilla on usein epävarmuuksia. Haluavat näyttää kavereille, että katsokaa minkä pimun mä sain. Ovat lyhyitä, tyhmiä, kouluttamattomia tai prinssinakki pippelin tilalla. Siinä ei muskelit paljon auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on itse komea ja normaalivartaloinen, niin ihan ymmärrettävää.
Silloin voi yksinkertaisesti jättää tykkäämättä niistä ei-normaalivartaloisista naisista. Ei tuo mikään kirjeenvaihtoilmoitus ole, vaan viestiä voi lähettää vain ne tarjokkaat, jotka on itsekin hyväksynyt.
Osa naisista kuulemma laittaa Tinderiin sellaiset kuvat, ettei pullukka vartalo tule ilmi.
Moni mies pettynyt sitten treffeille mennessä.
Ja moni nainen on pettynyt miehen pituuteen.
lekuri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80 kiloahan on paljon, jos naisen keskimitta Suomessa on jotain 165cm. Reilusti ylipainoinen siis saa olla, mitä täällä valitetaan?
Lähinnä tulee mieleen ettei mies halua sairaalloisen lihavaa.
Tuo sun keskimittaisesi 165-senttinen on sairaalloisen ylipainoinen vasta 108-kiloisena. Että miten olisi pieni suhteellisuudentaju.
165/108 kg on jo sydänkohtausosastoa. 165 cm mittaiselle naiselle ok paino on vielä 62-65 kg
Niin se sairaalloinen ylipaino on ihan määritelty, BMI > 40. Kaikki lihavuus ei ole sairaalloista. Luulisi lekurin tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen painaa yli 80kg niin silloin hänen pitäisi olla 200cm pitkä että se olisi normaalipainoinen.
Mulle kelpaa vaan normaalipainoiset naiset eli painon pitää olla alle 70kg.
Ei oikein ole tuo matematiikka hanskassa teikäläisellä.
Minusta hyvä nyrkkisääntö maksimipainolle on pituus miinus sata. Silloin kun olin nuori niin koulussa tytöille oli pituus miinus 110 ja pojille pituus miinus 100, mutta kun ollaan tässä vuosikymmeniä tukevoiduttu kansakuntana niin menköön pituus miinus 100 kaikille sukupuolille.
Omalla kohdallani tämä näyttäisi toimivan. Olen 170 cm pitkä ja kyllä 70 kg on minulle ihan maksimipaino. Siinä kohtaa alan katsoa mitä syön ja himmailen herkkuja, ettei paino nousisi epäterveen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
No se pituus on kuitenkin aika yksiselitteinen asia. Kun taas tuo pelkkä paino on outo. Miksi ottaa esimerkiksi paino, jonka kantaja voi olla lihava tai normaalipainoinen? Eihän se silloin tarkoita mitään.
Joo totta kai se on outo, kun mies sen esitti. Naisen esittämä pituusvaatimus on normaali ja yksiselitteinen juttu. Tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se pituus on kuitenkin aika yksiselitteinen asia. Kun taas tuo pelkkä paino on outo. Miksi ottaa esimerkiksi paino, jonka kantaja voi olla lihava tai normaalipainoinen? Eihän se silloin tarkoita mitään.
Joo totta kai se on outo, kun mies sen esitti. Naisen esittämä pituusvaatimus on normaali ja yksiselitteinen juttu. Tietenkin!
Täytyy kuitenkin muistaa, pituuden vaatiminen ei ole pinnallista, koska pituus ei vaikuta ihmisen syvällisyyttä, mutta hoikkuuden vaatiminen on, koska mitä lihavampi ihminen on, sitä syvällisempi se on.
Minusta painorajan asettaminen on vähän eri asia kun tietyn pituuden vaatiminen, koska aina voi laihduttaa tms. Siihen voi vaikuttaa ja sen voi muuttaa. Eli onhan se loukkaavaampaa kuin tietyn pituuden vaatiminen.
On ihan tiedossa ja fakta että oikeasti pidempien naisten on hankalampaa löytää itseään pidempiä miehiä. Niitä pitkiä miehiä on suhteessa vähemmän ja niistä kilpailee myös ne lyhyemmät naiset. Eli piruusrajan toivominen pitkältä naiselta on minusta ihan realistista jos tosiaan haluaa pidemmän miehen kuin on itse.
Nämä kaksi asiaa eivät siis ole vaatimuksina täysin vertailukelpoisia.
Läski voi laihduttaa kelvatakseen, lyhyt ei pysty venymään pituutta tulevaisuudessakaan, siksi painon vaatiminen on loukkaavampaa.
Saako luvun sijasta esittää vaatimuksen, että ei olis niin painava akka että kun se tulee hässiessä päälle, tuntuu että meinaa lantio menee kohta murskaksi?
Jos mä ite painan 100kg, niin saako vaatia, ettei akka nyt ainakaan mua enemmän painaisi?
Vierailija kirjoitti:
Lollllllllllllllllll kirjoitti:
Esim ei kukaan ranskalainen nainen aloita mitään vauva.fi keskusteluja aiheella, "apua, mies on kusipää ja vaatii alle sotanorsun painoa naiselta"!!T. Kaksi lasta, 167cm, 58kg ja ylipainoon taipuvainen.
Kirjoititpa rumasti ja aggressiivisesti. Onko sinulla nälkäkiukku vai mikä?
Läskeillä ei sitä kiukku ehdi tulla, kun on heti vähintään suklaapatukka valmiina kaapissa ensi hätään :).
Taas kaikki tämä on naisten omassa päässä tai sitten todella onnea mies valinnastasi.