"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hn etsii paria akan kantoon ja tuossa menee raja mitä pystyy kantamaan ?
No tälle👍
Ainoa järkevä selitys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Eikö silloin kannattaisi kertoa etsivänsä liikunnallista ja aktiivista naista, sen sijaan että kertoo etsivänsä alle 80kg painavaa naista? Itse painan 60 kiloa ja sohvaperunointi on lempiharrastukseni.
Monet miehet painaa just tuon 80 kiloa. Mun mies painaa 77 kiloa. Minä alle 60 kiloa. Olis se aika kamalaa jos minä melkein 15cm lyhyempänä olisin saman painoinen:/
Minä ja mieheni olemme yhtä pitkiä. Miksi olisi kamalaa, jos meillä ei olisi noin isoa painoeroa?
En nyt tähän kommentoi niinkään, mutta mua on nuoresta saakka ihmetyttänyt se joidenkin, siis ihan tyttöjen, 60-kg-on-läskeyden raja-ajatusmaailma. Mä olen 160 cm, niin helppoahan mun olis painaa vaikka alle 50 kg ja olla vielä terve, mutta olepa vähänkään pitempi niin asia vaikeutuu huomattavasti. Kyllähän nyt peili ja mittanauha kertoo enemmän kuin vaaka, jos ihminen haluaa olla ei-lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tälle👍
Ainoa järkevä selitys!
Sen olis kyllä kannattanut mainita tämä, kun tulee niin helposti väärinkäsitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi painorajan tulisi olla aina merkki pinnallisuudesta? Liittyy myös arvoihin. Jos nainen on 170cm pitkä ja painaa yli 80 kiloa, kertoo se ettei hän arvosta esimerkiksi fyysistä kuntoa tai terveyttään ylipäätään. Itselleni liikkuminen ja terveys on tärkeää, enkä voisi olla sohvaperunan kanssa.
Eikö silloin kannattaisi kertoa etsivänsä liikunnallista ja aktiivista naista, sen sijaan että kertoo etsivänsä alle 80kg painavaa naista? Itse painan 60 kiloa ja sohvaperunointi on lempiharrastukseni.
Monet miehet painaa just tuon 80 kiloa. Mun mies painaa 77 kiloa. Minä alle 60 kiloa. Olis se aika kamalaa jos minä melkein 15cm lyhyempänä olisin saman painoinen:/
Okei. Mitä sitten? Miten tämä liittyi siihen, että kannattaa kertoa suoraan millaista naista etsii sen sijaan, että alkaa pelaamaan joillain painorajoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs tämä ajatusleikki sitten, kumman valitsisitte:
A) Laiha 50 kiloinen sportti typy joka syö salaattia ja on koko ajan kireä kun viulunkieli ettei vaan 1 kaloria tule nautittua liikaa, laskee kaloreita kun hullu, ei voi ravintolassa syödä tai ottaa lasia viiniä tms. Vetää tunnin lenkin jos nauttii vahingossa jouluna yhden piparin.
B) Hieman jopa ylipainoinen typy joka urheilee kyllä myös mutta on onnellinen ja tasapainoinen, sujut itsensä kanssa ja hänen kanssaan voi käydä syömässä ravintolassa ja nauttia sitä viiniäkin. Rennosti.
Kuin on?Niistä se kauniimpi. Kasvoilla ja tisseillä on väliä.
Oletpa tosi tosi typerä. Naisen pääkoppa saa mielestäsi huutaa tyhjyttään, kunhan vaan naama ja tissit ovat mieleisessäsi kuosissa. Olen just 50 kiloinen sportti typy, enkä suinkaan kireä kuin viulunkieli. Ruokaan suhtaudun rennosti. En laske kaloreita enkä vedä naama irveessä suklaapatukan takia hikitreenejä. Olen tasapainoinen ja onnellinen. Sinuun en vilkaisisikaan.
Väärä vastakkainasettelu. En itse voisi olla kummankaanlaisen kanssa suhteessa, mutta jos kyseessä olisi vain irtosuhde, niin sen kauniimman kanssa varmaan.
Vaikka joku kaksi kolmasosa aikuisista on ylipainoisia, niin kyllä niitäkin on, jotka ovat normaalipainoisia ja lisäksi luonteeltaan kivoja. Ei ne mitään harvinaisuuksia ole.
Tuo mies tykkää näköjään isoista naisista, itse laittaisin painorajaksi 60 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai katsot edes laatusarjoja Netflixistä, HBO:lta tms.?
Tottahan toki. 😄
Yllättyi TLC:llä menossa olevan 90 päivää morsiamena ohjelman marokkolaismies, kun näki naisen, yllättyi ja sanoi kun olikin niin iso eli lihava. Miehen ilmeistä näkee että pettymys on :-)
Vierailija kirjoitti:
En nyt tähän kommentoi niinkään, mutta mua on nuoresta saakka ihmetyttänyt se joidenkin, siis ihan tyttöjen, 60-kg-on-läskeyden raja-ajatusmaailma. Mä olen 160 cm, niin helppoahan mun olis painaa vaikka alle 50 kg ja olla vielä terve, mutta olepa vähänkään pitempi niin asia vaikeutuu huomattavasti. Kyllähän nyt peili ja mittanauha kertoo enemmän kuin vaaka, jos ihminen haluaa olla ei-lihava.
Niin, ja itse painan siis 80,5 kg, tänä aamuna punnittuna :D Enää siis puoli kiloa ja voin ottaa tähän mieheen yhteyttä :D
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa se kun naapuri saa pesää ja itse ei.
Nirsot jää lopulta nuolemaan haavojaan.
Hyvä että joku kertoo sen miten on käynyt.
Vierailija kirjoitti:
No entäs tämä ajatusleikki sitten, kumman valitsisitte:
A) Laiha 50 kiloinen sportti typy joka syö salaattia ja on koko ajan kireä kun viulunkieli ettei vaan 1 kaloria tule nautittua liikaa, laskee kaloreita kun hullu, ei voi ravintolassa syödä tai ottaa lasia viiniä tms. Vetää tunnin lenkin jos nauttii vahingossa jouluna yhden piparin.
B) Hieman jopa ylipainoinen typy joka urheilee kyllä myös mutta on onnellinen ja tasapainoinen, sujut itsensä kanssa ja hänen kanssaan voi käydä syömässä ravintolassa ja nauttia sitä viiniäkin. Rennosti.
Kuin on?
Itse en haluaisi kumpaakaan. Paitsi toki, jos B ei näyttäisi yhtään ylipainoiselta.
ewt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoset miehet, jotka laittaa painorajoituksia naiselle, niin ohitan todellakin, vaikka itse olenkin hoikka nainen.
Eikös se ole ihan hyvä että suoraan sanoo mikä kiinnosta, ei minuakaan kiinnosta ylipainoiset naiset.
Eikä mua yli lyhyet miehet.
Niin mikä tässä oli se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies tykkää näköjään isoista naisista, itse laittaisin painorajaksi 60 kg.
Mä laittaisin rajaksi 40kg.
Hmm, olen yli 180 cm pitkä ja näytän hoikalta 80-kiloisenakin. 70-kiloisena näytin jo ihan liian laihalta, jopa terkkarin mielestä. Mutta ihan hyvä tuollainen julkilausuttu toive silti on, niin ei tule tökeryys myöhemmin ikävänä yllätyksenä.
Oliko tällä miehellä kerrottuna sitten ne omat strategiset mitat sielä profiilissa myös?
Koska jossei niitä kerro ja vaatii muilta tiettyä mittaa, niin onhan se törkeyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tälle👍
Ainoa järkevä selitys!
voihan sen sohvallekin sopia vaan hänen lisäkseen 80kg
tai ehkä hänen tuolit on huonosti rakennettuja
"Hei sinä pitkä ja urheilullinen mies, pidäthän lyhyestä ja ylipainoisesta naisesta"?
Niin, narsistit osaavat luoda sympaattisen vaikutelman, ja sitten on ikävä huomata todellinen luonne, kun on jo loukussa.