"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Mua taas harmittaa, että kelpaako kenellekään enää se normaali tai vähän pyöreä. Pitää olla tikkulaiha/fitness tai sitten fetissinä on selvästi isokokoiset. Miksi pitää ihailla jotain ääripäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisi välistä. Vähän sama kuin kirjoittaisi että omaathan tuuhean tukan! Tuollaiset ovat liian tyhmiä minulle, kun eivät ymmärrä että jotkin asiat ovat katoavaisia.
Hyvä niin. Ei olisi sinun tyyppiäsi….
Et vaan oikein tajua.
Minä tajuan oikein hyvin. En halua viettää aikaani tyhmien ihmisten kanssa, joten tällainen jäisi väliin.
Moon pyöreä ja lyhyt, mutta eipä haittaa jos ällötän miehiä. En jaksa alkaa passaamaan :) pitäkää hyvänänne
Jos joskus sinkkuunnun, en tasan taatusti mene Tinderiin. Ennemmin olen yksin.
Monesti voi olla että nainen itse sokeutuu omalle ylipainolleen eli pitää itseään hoikempana kuin mitä muut näkevät. Eikä usko vaikka vaaka näyttää yli 80 kiloa.
Tinderistä voi löytää kumppanin jos tietää mitä sieltä etsii. Tarjontaa on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
https://myprogresspics.com/storage/images/86HqeIr_optimized_1x.jpg
https://myprogresspics.com/storage/images/84mJ2eh_optimized_1x.jpg
Että semmoisia "valaskaloja".
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.
Kyllä se kertoo. Minulle ainakin olisi 80kg nainen ehdoton turn off ja vertaisin sitä omaan painoon ja kroppaan. Oma vaimo painaa himpun alle 50kg, on tosin aika lyhytkin, mutta on täydellinen muotovalio. Pitää itsestään huolta, koska haluaa olla haluttava silmissäni.
Minkä takia aina tämän tyyppisissä kommenteissa se oma vaimo on vähintään anorektinen supermalli, nöyrä kuin verotaakan alle kaatuva suomalaisduunari, ja jonka suurin -ja ainoa- tavoite elämässä on olla haluttava alistavan miehensä silmissä? Ja mies, poikkeuksetta, puhuu joko muista naisista halventavaan sävyyn tai 'kehuu' omaa vaimoaan termeillä, joita yleensä käytetään koiranäyttelyssä. Ei s**tana.
Mietin vaan, että tietääkö hän miltä 80 kg näyttää... Olen kevyempi mutta en mitenkään hoikka niin epäilisin, että hän ei muotojani hyväksyisi vaikka painorajaan sovin hyvinkin.
Vai eikö hän vaan jaksa nostaa enempää?
Vierailija kirjoitti:
Mua taas harmittaa, että kelpaako kenellekään enää se normaali tai vähän pyöreä. Pitää olla tikkulaiha/fitness tai sitten fetissinä on selvästi isokokoiset. Miksi pitää ihailla jotain ääripäitä?
Saahan sitä vaatia...mutta kato nyt suomalaista miestä tuolla kadulla. Onko siinä oikeasti varaa vaatia mahdottomia?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun tason perusteella kannattaisi ehkä laittaa "kuuluthan älykkäimpään 2% mutta sinulla ei ole autismikirjon häiriöitä tai luonnevikoja".
Vakavasti puhuen, tuollaiset kriteerit, jotka on vieläpä ilmaistu tökerösti saavat todennäköisesti monet kiertämään tällaisen henkilön kaukaa – aiheesta. Sikäli on siis erittäin hyvä, että nämä tietyn tasoiset yksilöt laittavat ne reippaasti esiin.
Puhun nyt kokemuksesta. Jokaisen pitäisi tajuta, että netissä pyörii ihmisiä laidasta laitaan ja siten myös treffipalstoilla. Minullakin oli joskus haku päällä ja ensimmäinen versio oli varsin neutraali. Siitä seurasi se, että suurin osa lähestyjistä osoittautui ennemmin tai myöhemmin pulskiksi tapauksiksi, lievästi ilmaistuna. Toki sekaan mahtui myös muunlaisistakin ongelmista kärsiviä tapauksia.
Muutin profiilin tekstiä hieman vaativammaksi. En kuitenkaan vielä laittanut mm. painosklaalaa, mutta sama homma jatkui, eli tuhdit naiset lähestyivät ahkerimmin. Lopulta oli pakko laittaa sekä ikä-, että painohaarukka. Siitä huolimatta tuli vääränlaisia lähestyjiä ja aikaahan siinä vaan menee hukkaan lukiessa jo melko epätoivoisten naisten kaunistelua mm reilusta ylipainostaan. Kävin muutamilla treffeillä ja lopetin koko touhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Vaikka painaakin 80 kg niin voi olla tosi kaunis. Itse painan yli 80kg mutta kaikki arvailee että paino on n. 65 kg mikä on pituiselleni sopivasti tai liian vähän. Olen 177 cm pitkä. En näytä nytkään lihavalta mutta ei yksikään mies todellakaan osaa sanoa painoa yhdeltäkään naiselta. Tämä on koettu tosiasia, en siis moiti vaan totean.
Eihän ny hullukaan sanos totuttaa naiselle suoraan, varsinki jos hyvät jo viety , niin pakko kehua sitte pullukkaa että saa ees jotain.Ja jokainen mies näkee heti millon on reippaasti painoa ,ja tietää lukematki tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on järkevä kommentti. 80 kg paino on jo tosi paljon. Ei ole liikaa pyydetty, että nainen olisi sen alle. Miksi tuhlata kenenkään lihavan ja omaa aikaansa, kun suuri ylipaino ei vaan käy.
Jos vaikka mies itse on vieläpä hoikka, niin epäsuhta tulisi lihavan kanssa isoksi.
Rehellinen mies
Näinhän sitä luulisi. Todellisuudessa vain kukaan hyvä nainen ei lähde tuollaisen miehen kanssa mihinkään, ei yli 80 eikä sen alle painava.
Tuttavani on etsinyt naista jo 7 vuotta. Hän on ihan ok näköinen, joskin jo lähenee viittäkymppiä.
Hän etsii korkeasti koulutettua naista, jonka tulee olla miluiten mensalainen. Töissä pitää käydä hyvässä työssä, ja olla kunnianhimoinen. Lisäksi pitää olla nätti, ja fitness, muuten ei kalu seiso.
Tään kaiken lisäksi naisen pitää olla perussuomalainen henkeen ja vereen, ja pitää miestä perheen päänä ja alistua miehelle.
Tämä mies itse on sairaseläkkeellä, ei tienaa juuri mitään, eikä ole ollut töissä missään sitten nuoruusvuosiensa.
Tuo hänen yhtälönsä vain on täysin mahdoton, koska kukaan korkeastikoulutettu älykäs nainen ei koskaan suostuisi siihen että mies on perheen pää.
Samalla tavalla kukaan järkevä ja seurustelusuhteeseen sopiva nainen ei vastaa miehen treffipyyntöön missä on asetettu naiselle tietyt mitat jotka pitää täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.
Kyllä se kertoo. Minulle ainakin olisi 80kg nainen ehdoton turn off ja vertaisin sitä omaan painoon ja kroppaan. Oma vaimo painaa himpun alle 50kg, on tosin aika lyhytkin, mutta on täydellinen muotovalio. Pitää itsestään huolta, koska haluaa olla haluttava silmissäni.
Minkä takia aina tämän tyyppisissä kommenteissa se oma vaimo on vähintään anorektinen supermalli, nöyrä kuin verotaakan alle kaatuva suomalaisduunari, ja jonka suurin -ja ainoa- tavoite elämässä on olla haluttava alistavan miehensä silmissä? Ja mies, poikkeuksetta, puhuu joko muista naisista halventavaan sävyyn tai 'kehuu' omaa vaimoaan termeillä, joita yleensä käytetään koiranäyttelyssä. Ei s**tana.
Tuossa se dilemma onkin. Ei ole mahdollista tuollainen nainen. Niin joo, ja nämä narraajat kyllä tietävät sen itsekin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeehan monella naisellakin että "olethan yli 180cm" tai "ethän ole manlet". Mielestäni ihan yhtä pinnallista kuin toikin
Pahempi tuo pituusrajoitus on kun siihen ei voi pahemmin itse vaikuttaa..
Mä en ymmärrä tuota juttua. Siis jos nainen haluaa itseään pidemmän miehen, niin miksi hän olisi jotenkin huonompi tai pinnallisempi kuin mies, joka haluaa hoikan naisen? Mitä merkitystä sillä on, voiko asiaan itse vaikuttaa vaiko ei, jos ei mahdu jonkun random tyypin kriteereihin?
(Itselleni miehen pituudella ei ole väliä, enkä ylipainoisena vedä hernettä nenään siitä, etten kelpaa kaikille miehille.)
Mä olen 170 cm ja 80 kiloisena mulla oli normaalikokoiset tissit ja pylly, mulla kun se ylipaino keskittyy tohon vatsaan aina. Nyt 90 kiloisena vyötärö on sentilleen sama kuin hoikempana, mutta tissit, pylly ja reidet ovat vähän kasvaneet. Eli näytän paremmalta kuin 10 kiloa sitten. Mutta mikäs siinä, jos pitää pelkkiä lukuja tuijotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet itse kaiken ja tulet vihaiseksi omille mielikuvillesi. Ei taida olla kaikki nyt kondiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ollakseen tikkulaiha niin 80-kiloisen naisen pitäisi olla yli kaksimetrinen. Jos nyt miettii vaikka 170-senttistä, niin 80 kiloa on jo aika reilu ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on järkevä kommentti. 80 kg paino on jo tosi paljon. Ei ole liikaa pyydetty, että nainen olisi sen alle. Miksi tuhlata kenenkään lihavan ja omaa aikaansa, kun suuri ylipaino ei vaan käy.
Jos vaikka mies itse on vieläpä hoikka, niin epäsuhta tulisi lihavan kanssa isoksi.
Rehellinen mies
Saa tietysti laittaa vaikka painorajan, mutta tälleen itse normaalipainoisena en ihan ymmärrä logiikkaa. Jos idea on, että ei halua lihavaa, niin millä lailla on merkittävä ero siinä, onko henkikö 79 kg vai 80 kg. Ja tuntuu sekin erikoiselta, että 180 cm pitkä ja 80 kg ei kelpaisi, mutta sitten kuitenkin kelpaisi, jos olisi 165 cm ja 75 kg. Mutta eipä minua tuollaiset toiveet sinänsä haittaisikaan - kukin hakee, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä laittaisi deittiprofiiliini tuollaista tekstiä. Mutta mutta ekoilla treffeillä kyllä huomaa deitin ”kokoluokan”. Yli 60-65kg painaille totean kohteliaasti että ei ole kemiaa/yhteistä niin paljon että toiset treffit kiinnostaisivat.
M39
P.S. Urheilen suht paljon ja omat mitat on 176/71. Sorry nyt jos haluan että nainen on edes hiemab itseäni sirompi.
Aika paljon alapeukkuja viestini saanut. En ymmärrä miten voisin toimia toisin, pitääkö minun mennä säälistä toisille treffeille jos treffeillä paljastuu että tinderissä olleet kuvat eivät vastaakaan todellisuutta, eikä välttämättä profiilikuvaus.
Vai loukkaannutteko arvon naiset siitä että haluan sopusuhtaisen painoisen naisen? En minä halua mitään sohvalla makaavaa napostelijaa vaan aktiivisen liikunnallisen ja terveellisesti syövän kumppanin. Vaikka vähän pyöreämpi nainen voi miellyttää minua ulkonäkönsä puolesta niin elämäntyylimme olisi liian erilainen.
M39
Rehellinen mies