"Olethan alle 80kg?" sanoo mies tinderissä.
Miehellä lukee tinder-profiilissa että "olethan alle 80kg 😊". Siis oikeesti, en tiedä mitä tästä ajatella? Vielä hymiön kanssa!! Muuten oikein miellyttävän tuntuinen mies. Komeakin.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
60 kg maksimi naiselle. Piste!
Ja miksi nainen ei saisi painaa yhtä paljon kuin mies? :D paino liittyy pituuteen, jos nainen on 155cm pitkä 60 kiloa on normaalipaino. Minä painan 68kiloa ja oon alipainoinen, logiikkasi ontuu ja pahasti.
Olen. Toivottavasti miehellä ei ole roikkumaha ja pieni peenis. 🙂
Jäisi välistä. Vähän sama kuin kirjoittaisi että omaathan tuuhean tukan! Tuollaiset ovat liian tyhmiä minulle, kun eivät ymmärrä että jotkin asiat ovat katoavaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pari naista, jotka eivät vielä laihduttamisen jälkeenkään (siis oikeanpuoleisissa kuvissa) kelpaa aloituksen Tinder-miehelle, koska painavat himpun verran yli 80.
https://myprogresspics.com/storage/images/86HqeIr_optimized_1x.jpg
https://myprogresspics.com/storage/images/84mJ2eh_optimized_1x.jpg
Että semmoisia "valaskaloja".
Noiden täytyy olla aika pitkiä. Mitä jos mies ylipäätään hakee vähän sirompaa naista. Normisti 80 kiloinen on ylipainoinen, paitsi jos nainen on kovin pitkä...
No sitähän tässä on yritetty jankuttaa, että se 80 kg ei kerro mistään mitään, se vain antaa kirjoittajastaan aivan älyttömän typerän vaikutelman.
Kyllä se kertoo. Minulle ainakin olisi 80kg nainen ehdoton turn off ja vertaisin sitä omaan painoon ja kroppaan. Oma vaimo painaa himpun alle 50kg, on tosin aika lyhytkin, mutta on täydellinen muotovalio. Pitää itsestään huolta, koska haluaa olla haluttava silmissäni.
80kg ei oo ihan hirveen vaativa oon aika hiton läski ja painan 69kg
Minusta on erittäin hyvä juttu, kun ”hakemuksessa” on näitä ehtoja, ettei saa olla sitä tai tätä. Läskit, kaljut, narkkarit, mt ongelmaiset, metsästäjät, hevostytöt, autottomat, köyhät, ilkeät ym ym… Säästyy mielipahalta ja aikaakin siinä säästyy, kun ei tarvitse käydä turhilla treffeillä!
Tindermies: 172, pyöreähkö, nallekarhu. On lihava, tunnesyöjä ja pituutta just ja just 163.
Pelimies.
Ota selvää.
Hyvä tyyppi.
Haluaako sitoutua… sen näet, jos tutustut.
Keskustelun tason perusteella kannattaisi ehkä laittaa "kuuluthan älykkäimpään 2% mutta sinulla ei ole autismikirjon häiriöitä tai luonnevikoja".
Vakavasti puhuen, tuollaiset kriteerit, jotka on vieläpä ilmaistu tökerösti saavat todennäköisesti monet kiertämään tällaisen henkilön kaukaa – aiheesta. Sikäli on siis erittäin hyvä, että nämä tietyn tasoiset yksilöt laittavat ne reippaasti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saatana! Olen mies ja painan 85 kiloa. Mikähän suohirviö mahtaisi olla "just" 80 kg nainen?
Vaikka painaakin 80 kg niin voi olla tosi kaunis. Itse painan yli 80kg mutta kaikki arvailee että paino on n. 65 kg mikä on pituiselleni sopivasti tai liian vähän. Olen 177 cm pitkä. En näytä nytkään lihavalta mutta ei yksikään mies todellakaan osaa sanoa painoa yhdeltäkään naiselta. Tämä on koettu tosiasia, en siis moiti vaan totean.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka painaakin 80 kg niin voi olla tosi kaunis. Itse painan yli 80kg mutta kaikki arvailee että paino on n. 65 kg mikä on pituiselleni sopivasti tai liian vähän. Olen 177 cm pitkä. En näytä nytkään lihavalta mutta ei yksikään mies todellakaan osaa sanoa painoa yhdeltäkään naiselta. Tämä on koettu tosiasia, en siis moiti vaan totean.
On niiin totinen toteamus, että ehkä ei jatkoon siihen ilmoitukseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaksi tapaa kertoa toiveensa profiilissa:
1. 'Mun ovelle ei sitten tartte minkään sotanorsun tulla kolkuttelemaan s**tana. Jos sulla on painoa 80 kg tai yli, niin sä menet mun ryhävalasrajan yli. Ihra tappaa kaikki seksihalut, joten mulla on naiselle vaatimuksena hoikkuus. Naamakin pitää olla jonkunnäkönen, en mä nyt mitään suohirviötä äitilleni näytä. Niin ja tissit, per**leen isot tissit pitää ämmällä olla'
tai
2. 'Olen itse hyvin liikunnallinen ja suosin terveitä elämäntapoja. Etsin samankaltaista ihmistä.'
Ensimmäistä vaihtoehtoa käyttävä vetää edelleen käteensä omassa peräkammarissaan vielä viiden vuoden päästä deitti-ilmoituksestaan.
Toista vaihtoehtoa käyttävä hölkkää viikon päästä kauniissa kevätsäässä samanhenkisen uuden kumppaninsa kanssa.
Hmmm... kerron profiilissani harrastavani kilpaurheilua ja liikuntaa aktiivisesti eri muodoissa, ja sama ilmenee myös kuvistani. Silti 9/10 minulle tykkäyksiä antaneista ovat reippaasti ylipainoisia ja eivät millään tavoin liikunnallisia.
Minulla gold-versio ja näen siis kaikki minulle tykkäyksen antaneista.
Niin mikä nyt mättää? Jos sulla on ykköskohdan profiiliteksti, sä et törmää edes siihen yhteen fiksuun liikunnalliseen kymmenestä. Ainahan siellä ihmiset tykkäilee välittämättä yhtään, mitä profiilissa lukee. Eihän niitä ole pakko tykätä takaisin. Pointti on kai saada myös sen sopivan huomio, vai mitä?
"Joo olen, ei huolta :) Lähdettäisiinkö kahville?" Homma hoidettu :)
Vierailija kirjoitti:
Jäisi välistä. Vähän sama kuin kirjoittaisi että omaathan tuuhean tukan! Tuollaiset ovat liian tyhmiä minulle, kun eivät ymmärrä että jotkin asiat ovat katoavaisia.
Hyvä niin. Ei olisi sinun tyyppiäsi….
Et vaan oikein tajua.
Minä (nainen) painan noin 100kg, joka on toki reilusti ylipainoa, mutta minulla lukeekin Tinder-profiilissa että olen läski. Parin naamakuvan lisäksi kuvissani löytyy myös kokovartalokuva, joka on vastikään otettu. Ei siinä ole mitään väärää, että varmasti monet miehet pyyhkäisevät vasemmalle minun profiilini kohdalla, koska olen lihava.
On minullakin vaatimuksia, joita en tosin läheskään kaikkia mainitse profiilitekstissäni. Jos joku mies ei minua jostain syystä miellytä, siirryn seuraavaan. Ihan kivasti olen mätsejä kumminkin saanut ja treffailemaankin päässyt.
Kyllä minusta jokainen saa vaatia kumppanilta ihan mitä haluaa, se on täysin ok. Mutta jos rima on kovin korkealla, eikä mätsejä synny, niin kannattaa ehkä hieman miettiä uudestaan omia vaatimuksiaan eikä katkeroitua vastakkaiselle sukupuolelle. Itse viihdyn ihan hyvin sinkkunakin, joten ei kauheasti haittaa, vaikka miestä ei löytyisikään :)
Minusta tuo on vain hyvä että kertoo mitä etsii. Ettei tulisi ensitreffeillä pettymyksiä. Ja onhan hän kuitenkin aika ylös tuon rajan vetänyt. Eli ei kiinnostu lihavista naisista ja sanoo sen kuitenkin ystävällisesti hymyemojin kera.
"Sinun pitää olla tietyn kokoinen, että voit käyttää huvipuistolaitetta"
Lihavat jankkaa :D Kyl se nyt herranen aika sen kertoo, että kyseessä on l äski. 80kg nainen, huhhu!