Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käsittää miten ihmiset ei saa korjattua elintapojaan!

Vierailija
01.06.2024 |

Edes silloin kun painonpudotus ja terveellisempi ruokavalio auttaisivat sairauden hoidossa. Ei vaan mene mulla jakeluun, että miten joku voi kohdella kehoaan niin huonosti.

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen sukulaiseni valittaa jatkuvasti nivelvaivoja, korkeaa verenpainetta, migreeniä ja verensokereita, mutta jatkaa edelleen samoilla elintavoilla kuin ennenkin eikä suostu edes kuulemaan neuvoja.

Ap

Vierailija
2/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän ei ole sun käsiteltävä ollenkaan. Sitä varten on ammattilaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, ap, älä huoli. Kaikilla meillä menee käsityskyvyn rajat jossakin. Sulla ne menee tuossa.

Vierailija
4/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi kästtää ihmisiä, jotka eivät voi käsittää muita ihmisiä.

Vierailija
5/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne elintavat korjaannu millään ku seurataan lautasmallia 

Vierailija
6/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi putler ei lopeta sotimista, vaikka sodassa kuolee paljon ihmisiä? Siinä nähdään ns hyvien neuvojen teho. 

Vierailija
7/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itsestäsi enemmän, ehkä sinult löytyy joku pimeä piirre tai käyttäytymismalli, jota joku muu ei vo ynmärtää. Et kai sentään ihan täydellinen ole?

Vierailija
8/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen sukulaiseni valittaa jatkuvasti nivelvaivoja, korkeaa verenpainetta, migreeniä ja verensokereita, mutta jatkaa edelleen samoilla elintavoilla kuin ennenkin eikä suostu edes kuulemaan neuvoja.

Ap

Päivän teema on vastuun ulkoistaminen. Elintapojen muutos vaatisi selkärankaa ja vastuunottamisen omasta elämästään. On paljon helpompaa syyttää geenejä, kiirettä, hallitusta ja Hannu Karpoa kuin tehdä itse jotain merkittävää omalle keholleen ja terveydelleen. 

Vierailija
9/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä. Valitetaan kun on lihava jne sitten mässätään koko ajan, eikä liikuta.  Eikä sitä tarvis kun karsia hiilarit ja kävellä, kunhan sen persauksen nostaa vaan sohvalta ja lähtee ulos käveleen, 20 minuuttiakin  riittää.  Ei ymmärrä ei. 

Vierailija
10/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Valitetaan kun on lihava jne sitten mässätään koko ajan, eikä liikuta.  Eikä sitä tarvis kun karsia hiilarit ja kävellä, kunhan sen persauksen nostaa vaan sohvalta ja lähtee ulos käveleen, 20 minuuttiakin  riittää.  Ei ymmärrä ei. 

Jep, tätähän kukaan ylipainoinen ei ole koskaan tehnyt. Helvetin älyvapaa olet.

Vierailija
11/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sinun heikkous on ymmärtämättömyys ja tietämättömyys, jonkun toisen heikkous joku muu. Minulla on paljon vahvuuksia, kuten henkinen hyvinvointi taustoihin nähden. Silti olen reilusti ylipainoinen ja tiedän kyllä mitä asialle pitäisi tehdä. 

Vierailija
12/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np itse en ole korjannut elämäntapojani, koska elämässä ei ole ketään kenen vuoksi niitä korjata. That's it. Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, mutta ymmärrän kyllä, että joillekin noinkin yksinkertaiset asiat ovat vaikeita ymmärtää.

Vierailija
13/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerrohan minulle sinun neuvosi migreeniin. Odotan innolla kuulla asiantujuuttasi tässä aiheessa. 

Vierailija
14/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Np itse en ole korjannut elämäntapojani, koska elämässä ei ole ketään kenen vuoksi niitä korjata. That's it. Eihän se mitään ydinfysiikkaa ole, mutta ymmärrän kyllä, että joillekin noinkin yksinkertaiset asiat ovat vaikeita ymmärtää.

Tärkein ihminen jonka vuoksi elämäntapamuutos kannattaa ja täytyy tehdä olet sinä itse. 

Vierailija
15/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerrohan minulle sinun neuvosi migreeniin. Odotan innolla kuulla asiantujuuttasi tässä aiheessa. 

Minulle auttoi glukoosi/insuliinipiikkien vähennys ruokavalion avulla. 

Eri  

Vierailija
16/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai etkö muka!? Tervetuloa reaali maailmaan. Elämä on. Mutta, tosi hyvä että on olemassa noita sinun laisiasi syyllistäjiä👍 se on hyvä että tuntee itsensä aina hieman muita paremmaksi. 

Vierailija
17/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia kävelyä ei kyllä riitä.mihinkään laihdutukseen! 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

Voit vitsit, näitä kaikki tietäviä 😂😂😂😂😂... huhhuh... päivän naurut saatu 😅.

Vierailija
18/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkein ihminen jonka vuoksi elämäntapamuutos kannattaa ja täytyy tehdä olet sinä itse. 

Ei ole. Minussa itsessäni ei ole riittävästi motivaatiota.

Vierailija
19/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 minuuttia kävelyä ei kyllä riitä.mihinkään laihdutukseen! 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

Voit vitsit, näitä kaikki tietäviä 😂😂😂😂😂... huhhuh... päivän naurut saatu 😅.

Laihtumiseen ei tarvita minuuttiakaan kävelyä vaan ruokavalio on tärkein. 

Vierailija
20/200 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän elämä on vaikeaa AP.

Onneksi kannat sentään tämän kruunusi ylpeänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme