Olen ruma. Mitä voisin tehdä asialle?
Otsikossa siis pääasia. Minulla on oudot ja äärimmäisen rumat, jopa miehiset kasvonpiirteet. Kropaltani olen kyllä urheilullinen ja hoikka mutten ihan muodoton. Saako minusta tällä naamalla edes jollain tapaa hyvännäköistä? Kuvaa en laita koska siitä minut tunnistaa heti. Onko täällä muita rumia kasvoista? Mitä ajattelette asiasta? Itse inhoan naamaani ihan sairaasti, näytän ihan rumalta isältäni ja jos en meikkaa niin todella mieheltä...
Tuntuu että naamani ahdistaa minua ihan liikaa enkä halua kenenkään näkevän minua ihan ilman meikkiä. En koskaan jää yöksi kenellekään kaverille enkä aloita seurustelusuhdetta, koska joutuisin ennemmin tai myöhemmin näyttäytymään ruman naamani kanssa ja saunassa käyn vain yksin sekä uimaloissa en käy ollenkaan. :( Onkohan tällainen ahdistuksen ja välttelyn määrä enää edes normaalia. Haluaisin vain olla kerrankin naisellisen ja nätin näköinen mutta inhottaa aamuisin katsoa peilistä.
N22
Kommentit (62)
Kasvata luonteestasi yhtä miehinen. Oon huomannut että se toimii. Ja saat tilaa paljon enemmän kuin moni muu.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:27"]
[/quote]
Video ei ole olemassa :/
[/quote]
Nuin :D
- narsissi
Kuules, kauneus on katsojan silmissä. Minäkin pidän itseäni, en ehkä rumana, mutta oudon näköisenä. Mutta silti jotkut pitävät kauniina eikä se vaikuta elämääni millään tavalla. Enää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:27"]
[/quote]
Toivottavasti uudistuksessa tulee joku filtteri, jolla voi piilottaa keikkien narsissien ja Mies29+1:sten viestit automaattisesti.
Miten meikki auttaa totaalisen rumiin, miehisiin ja karkeisiin kasvonpiirteisiin? Ei mitenkään eli näyttäydy ihan rauhassa ilman meikkiä, voi olla parempikin.
Meikki saa sinut todennäköisesti näyttämään aivan transulta. Kauniimmaksi tulet kasvattamalla itsetuntoasi terveemmäksi, olemalla hymyilevä ja ystävällinen.
[/quote]Kyllä kaikki saavat meikata jos niin haluavat. Mene muualle itkemään.
Mä olen kanssa naamasta ja kropasta ( varsinkin hartiat) kun mies, mulla ole rintojakaan! Silti olen mahtavan miehen kanssa naimisissa ja 4 lasta saanut, ja onneksi lapset ovat kauniita :)
Miten meikki auttaa totaalisen rumiin, miehisiin ja karkeisiin kasvonpiirteisiin? Ei mitenkään eli näyttäydy ihan rauhassa ilman meikkiä, voi olla parempikin.
Meikki saa sinut todennäköisesti näyttämään aivan transulta. Kauniimmaksi tulet kasvattamalla itsetuntoasi terveemmäksi, olemalla hymyilevä ja ystävällinen.
[/quote]
Tietynlaiset varjostukset ja valostukset sekä pitkät ripset itseasiassa saavat minut näyttämään naiselliselta, ei transulta. Mutta harjoiteltavaa tuossa meikkaamisessa silti on. Minä näytän enemmän transulta jos meikkaan paljon mutta jos meikkaan kohtuudella/minimisti kuten tuossa sanoin niin en ihan transulta näytä vaan naisellisemmalta itseasiassa. Ei vaan joka päivä jaksaisi meikata. Enkä edelleenkäänt iedä kuinka saisin itsetuntoani tästä kohotettua. Minua on kiusattu koulussa ja olen aina ollut se rumilus joten kyllä se vaikuttaa.
Sama juttu. :( Ihan kamalaa koko elämä sen takia.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:27"]
[/quote]
Toivottavasti uudistuksessa tulee joku filtteri, jolla voi piilottaa keikkien narsissien ja Mies29+1:sten viestit automaattisesti.
[/quote]
Mitä meinaat?
- narsissi
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:20"]
Minulla on oudot ja äärimmäisen rumat, jopa miehiset kasvonpiirteet.
[/quote]
Thanks.
M
[/quote]
Mitä? Sanonpahan vain että jos tulee vastaan miehisen näköinen nainen niin eiköhän silloin mies jos toinenkin rupea haukkumaan ja pitää heti rumana, tämä on fakta.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:36"]
[/quote]
Tietynlaiset varjostukset ja valostukset sekä pitkät ripset itseasiassa saavat minut näyttämään naiselliselta, ei transulta. Mutta harjoiteltavaa tuossa meikkaamisessa silti on. Minä näytän enemmän transulta jos meikkaan paljon mutta jos meikkaan kohtuudella/minimisti kuten tuossa sanoin niin en ihan transulta näytä vaan naisellisemmalta itseasiassa. Ei vaan joka päivä jaksaisi meikata. Enkä edelleenkäänt iedä kuinka saisin itsetuntoani tästä kohotettua. Minua on kiusattu koulussa ja olen aina ollut se rumilus joten kyllä se vaikuttaa.
[/quote]Niin minua kiusataan edelleen. Mutta en välitä. Olen kaunis ja tosi siisti tyyppi. Kateellisten läskien pullanaamojen panettelua hei?
Ulkonäkö on tosi paljon asenteesta kiinni ja siitä että on hyvä olla itsensä kanssa. Mä olen ns nätti; mutta tosiaankin tiedän virheeni. Joskus jopa tyytyväisyys omaan ulkonäköön kasvaa iän myötä, mikä on hassua. Olisipa silloin 25 vuotiaana tajunnut olla tyytyväinen itseensä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:20"]
Minulla on oudot ja äärimmäisen rumat, jopa miehiset kasvonpiirteet.
[/quote]
Thanks.
M
[/quote]
Mitä? Sanonpahan vain että jos tulee vastaan miehisen näköinen nainen niin eiköhän silloin mies jos toinenkin rupea haukkumaan ja pitää heti rumana, tämä on fakta.
[/quote]Miehet haukkuu sen takia, että ne pelkää että olet luonteeltakin yhtä miehinen. Ne pelkää kaikkea ristiriitasuutta. Homma vahva yksinäinen susi mieheksi. Ei mitäään laumapellejä voi kenenkään pää muutenkaan kestää.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:32"]
Kasvata luonteestasi yhtä miehinen. Oon huomannut että se toimii. Ja saat tilaa paljon enemmän kuin moni muu.
[/quote]
En usko pystyväni luonnettani muuttamaan? kuinka tällainen onnistuisi kun olen todella naisellinen luonteeltani. Tykkään kauniista korkokengistä eikä huumorintajuni ole yhtään rujon miehistä, nautin naisellisista asioista ja muuta liibalaabaa, harrastukseni ovat aina enemmän tai vähemmän naisellisia. uskon että olisi helpompaa jos sekä näyttäisin tältä että olisin miehisempi luonteeltani mutta olen ihan syntymästä asti ollut se ruma PRINSESSA... Huoh, olisin edes transu niin helpottaisi.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:29"]Mun täytyy sanoa että miehiset kasvonpiirteet on cool. Ja kaunista. Toki saatan olla puolueellinen koska mulla itelläkin on. Mun mielestä vahvat piirteet on vaan jotain todella näyttävää.
[/quote] Joo joskus meikkaajat sanovat että esim neliömäinen leuka on täydellisin meikata ja kasvoista saa puhuttelevan. Suvi Tyler ja Saara Hiivola ovat hyvät esimerkit. Ja tälläiset kasvot kehitä kalkkunanlekaa.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:41"]
[/quote]
En usko pystyväni luonnettani muuttamaan? kuinka tällainen onnistuisi kun olen todella naisellinen luonteeltani. Tykkään kauniista korkokengistä eikä huumorintajuni ole yhtään rujon miehistä, nautin naisellisista asioista ja muuta liibalaabaa, harrastukseni ovat aina enemmän tai vähemmän naisellisia. uskon että olisi helpompaa jos sekä näyttäisin tältä että olisin miehisempi luonteeltani mutta olen ihan syntymästä asti ollut se ruma PRINSESSA... Huoh, olisin edes transu niin helpottaisi.
[/quote]Sitten olet mitä olet. Mutta ole sitä täysillä. Kahnaajia ja panettelijoita riittää kaikilla, mutta etenkin niillä jotka näyttävät vahvoilta. Ne pelkää sitä että oot vahvempi kuin ne. Ja sitähän sun on oltava.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:29"]
Mun täytyy sanoa että miehiset kasvonpiirteet on cool. Ja kaunista. Toki saatan olla puolueellinen koska mulla itelläkin on. Mun mielestä vahvat piirteet on vaan jotain todella näyttävää.
[/quote]
Ajatteleeko joku oikeasti näin? Itse olen seurannut tällaisia julkimoitakin joilla on naisena miehiset ja vahvat piirteet, niin heitä on yleensä todella paljon haukuttu rumiksi. :( Toisalta, nää haukkujat itse on tyhmiä ei sitä kenenkän ulkonäköä saa haukkua mutta kyllä tällaisetkin on pistäneet toisinaan miettimään että minuakin rumana pidetään ksoka olen vielä miehisemmän näköinen kuin tuo transuksi ja rumaksi haukuttu julkkis... En oikein tiedä kuinka tuota itsetuntoani pystyisin lähteä vahvistamaan, uskon että kaikki lähtee ihan lapsuudesta, minua on latistettu ihan perheenkin toimesta ja latistettu myös koulussa ja juuri niinä kriittisinä kasvunhetkinä jolloin etenkin vanhempien tulisi olla läsnä ja tukea eikä jatkuvasti toistaa sitä kuinka lapsi ei osaa sitä eikä tätä eikä hänestä tule koskaan mitään ja rumakin on vielä.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:41"]
[/quote]
[/quote]Sitten olet mitä olet. Mutta ole sitä täysillä. Kahnaajia ja panettelijoita riittää kaikilla, mutta etenkin niillä jotka näyttävät vahvoilta. Ne pelkää sitä että oot vahvempi kuin ne. Ja sitähän sun on oltava.
[/quote]
Kiitos tästä. mä olen ollut sellainen seinähiiri joka pyyttää anteeksi olemassaoloaan ja todella huono itsetuntoinen, samalla näyttäen tältä miltä näytän ja se on ristiriitaist, olen halunnut olla jotain muuta ja yrittänyt toisinaan liikaa. Ehkä mun todella täytyy tätä vahvuutta harjoitella ja saada itseni kasaan. Itysetuntoani lähden nyt harjoittelemaan toden teolla ja tuota vahvuutta. Ei mun todella tarvi olla pahoillani olemassa olostani vaan voin olla vahva tällaisena kuin olen.
Kuules, kauneus on katsojan silmissä. Minäkin pidän itseäni, en ehkä rumana, mutta oudon näköisenä. Mutta silti jotkut pitävät kauniina eikä se vaikuta elämääni millään tavalla. Enää.
[/quote]
Kiva kuulla. :) Kiitos tästä kokemuksestasi! Tällaisetkin kommentit on tärkeitä, olen ollut todella liian ehdoton ja olettanut että minun täytyy naisellisella luonteellani näyttää vielä supernaiselliselta ja kauniilta mutta kasvonpiirteenmi ovat tätä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 12:26"]
Ryhdy nyrkkeilijäksi. Jos on jo ennestään ruma, ei nenän murtuminen ja ruhjeet haittaa niin paljoa.
[/quote]
En halua harrastaa mitään miehistä ja raakaa lajia. Olen naisellinen luonteeltani, en halua ruhjeita.