Olen ruma. Mitä voisin tehdä asialle?
Otsikossa siis pääasia. Minulla on oudot ja äärimmäisen rumat, jopa miehiset kasvonpiirteet. Kropaltani olen kyllä urheilullinen ja hoikka mutten ihan muodoton. Saako minusta tällä naamalla edes jollain tapaa hyvännäköistä? Kuvaa en laita koska siitä minut tunnistaa heti. Onko täällä muita rumia kasvoista? Mitä ajattelette asiasta? Itse inhoan naamaani ihan sairaasti, näytän ihan rumalta isältäni ja jos en meikkaa niin todella mieheltä...
Tuntuu että naamani ahdistaa minua ihan liikaa enkä halua kenenkään näkevän minua ihan ilman meikkiä. En koskaan jää yöksi kenellekään kaverille enkä aloita seurustelusuhdetta, koska joutuisin ennemmin tai myöhemmin näyttäytymään ruman naamani kanssa ja saunassa käyn vain yksin sekä uimaloissa en käy ollenkaan. :( Onkohan tällainen ahdistuksen ja välttelyn määrä enää edes normaalia. Haluaisin vain olla kerrankin naisellisen ja nätin näköinen mutta inhottaa aamuisin katsoa peilistä.
N22
Kommentit (62)
Eipä meistä kukaan ole täydellisen virheetön ilman meikkiä.
Oletko nähnyt missejä tai julkkiksia ilman meikkiä? Jos et, niin kipin kapin googlaamaan! :) Eivät ole hääppöisiä ne kaikkein upeimmatkaan, meikittä.
Ja siihen itsensä paranteluun: Yksi asia mikä tekee merkittävän eron ulkonäköön, ovat ripsipidennykset. Ja kulmakarvoihin voit ottaa kestopigmentoinnin. Niiden kahden kanssa olet jo huomattavasti eri näköinen meikittömänä kuin mitä olet nyt.
Ja meikillä tietysti saa ihmeitä aikaan. Netissä on vaikka mitä meikkiopastusvideoita.
Rumana naisena sanon kyllä, että aika käsittämätöntä luvata tuollaista kellekään.
Rumana miehenä olen samaa mieltä, ettei tuollaista voi luvata, mutta todennäköisempää on löytää joku kun ei juutu murehtimaan ulkonäköään, vaan avoimin silmin ja rohkeasti elää omaa elämäänsä täysillä.
Tapailen tällä hetkellä kaunotarta, koska en sekuntiakaan miettinyt niitä asioita itsessäni, joille en mahda mitään, vaan menin tervehtimään ja juttelemaan. (Saattaa olla, kyllä että nainenkin halusi muutaman asian selvittää kanssani ja odotti ihan tarkoituksella siinä oven tuntumassa, niin etten päässyt tuppisuuna menemään ohitse.