Lue keskustelun säännöt.
G: Onko täällä muita lihavia, jotka ei enää jaksa taistella ruokaa vastaan? Mitä tapahtui kun luovutit?
06.04.2022 |
Tuntuu, ettei jaksa enää jatkuvia epäonnistumisia laihdutuksessa.
Kun ei ole sitä pitkäjänteisyyttä.
BMI 37
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen vasta kuukauden miettinyt että lyön hanskat tiskiin. Saan kyllä painoa pudotettua 3kk sisään heti sen 10 kiloa. Mutta sen jälkeen hiukset lähtevät päästä enkä osaa elää jatkuvasti vain 1500 kalorissa pysytellen. Joudun syömään mirtazapinia, jotta saan nukuttua ja tuo on pahus vienyt kylläisyyden tunteen pois. Nälkä lähtee vain jos syön esim 1/3 pellillistä pannukakkua, mutta yritän olla tekemättä sitä. Mutta jatkuva nälkäisyyden tunne tekee hulluksi. Lounaan jälkeen nälkä tulee uudelleen tunnin päästä ihan tavallista ruokaa ja runsaasti salaattia syöden. Onko normaalia? Tuskin. Mutta on mun jokapäiväistä elämää.
Olen nyt syönyt ihan normaalisti ottamatta ruokaa lisää ja syömällä järkevästi. Leivän jätin pois, koska se turvottaa ja on melko turhaa. Normaalisti syöminen vain ei vie painoa alas. Kun kilpirauhanen temppuilee ja nukkuakin täytyy, niin täytyy kestää tämä 10-15 kiloa ylimääräistä. Läskiltä en näytä, mutta reisistä näkyy että on vähän liikaa tavaraa. Ei tahdo kaikki viime kesänä ostetut housut mahtua jalkaan. Niihin pitäisi kyllä mahtua.