Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ei kiitos, mulla on pt:n tekemä ruokavalio"

Vierailija
26.09.2015 |

No niin. Olen alunperin pudottanut painoa omin avuin ja välillä superdieettiä noudattaen. Kesällä saavutin viimein ns tavoitepainoni.
Noin reilu vuosi sitten aloitin crossfitissa ja talvella siirryin treenaamaan salille.
Minulle kävi kuten monille muillekin , eli nälkä kasvoi syödessä. Loppukesästä päädyin palkkaamaan personal trainerin itselleni ja tehtiin 6kk diili.
Nyt olen elokuun alusta noudattanut ruokavaliota, joka tähtää lihasten kasvuun, sillä tavoitteenani on lisätä lihasmassaa ja muokata kroppaa mahdollisimman tehokkaasti.
Miten hitossa se on muille niin vaikea asia!?! Näytetään hapanta naamaa ja huokaillaan kun ei munkki ja paahtoleipä maistu. Miten se voi olla aikuiselle ihmiselle niin helkkarin vaikea kunnioittaa toisten valintoja?
Vaikka nytten ottaa aivoon (mm anopin hapan naama) niin silti olen aina ystävällisesti kieltäytynyt ja kertonut ruokavaliosta ainoastaan kysyttäessä.
Argh!!

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ei kenenkään syömisten pitäisi kuulua kenellekään.
Jotkut ihmiset addiktoituu helpommin, mulla se on sokeri. Ja olen pystynyt irtautumaan sokerista niin että en syö sitä ollenkaan.
Eihän alkoholistikaan voi juoda edes sitä yhden yhtä olutta, siitä voi lähteä heti mopo käsistä.
Ihan yhtä paljon olen saanut vinoja katseita kun ilmoitan olevani absolutisti, vaikka mulla siis ei ole alkoholiongelmaa. Mä en vaan kaipaa enkä halua juoda sitä, sama herkkujen kanssa.
Mikä ihme siinä on, ottaako aivoon se asia että mulla on itsekuria! Typerää hommaa, kerrassaan!
En minäkään voi suuttua jos jollekin ei kelpaa mun laittamat valkosipuli etanat, ei kaikki tykkää syödä niitä, onko ne olleet huonoja vieraita vai?

Vierailija
82/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:19"]

Mulla on vähän sama tilanne paitsi että ei PT:ä tukena.

Mies on jo oppinut että mulla on oma ruokavalio. Hän valmistaa omat ja lasten ruuat minun punnitessa jauhelihojani :).

Töissä ruokailut ja juurikin nuo anopilla käynnit on yhtä tuskaa. "Siis punnitsetsä ruokas??" -työkaveri

"Mitä teille nyt sit voi tarjota kun et mitään syö?" -anoppi

"Ei yksi keksi/kakkupala/pulla ketään tapa" -kuka vaan randomtyyppi

 

Joo, ei varmaan mutta mulla nyt sattuu olemaan tämä saatanan ruokavalio ja koitan saada niitä hemmetin tiukasti istuvia kiloja pois ja se ei vaan yksinkertaisesti ONNISTU jos napsin töissä kakkupalan, anopilla keksiä, kaverilla jäätelöä ja kahvikekkereillä ties mitä marjapiirakkaa.

Kyse ei ole siitä etteikö leipomukset kelpaisi tai minun niitä tekisi mieli.

[/quote]

Nää on näitä samoja idiootteja, jotka painostavat toisia juomaan alkoholia bileissä. "Juo nyt." "Mikset säkin juo?" "Juo nyt kun muutkin juo!" "Juo nyt, että sullakin on hauska..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:59"]

Näissä ravintovalveutuneissa kodeissa kasvaa tällä hetkellä moni tulevaisuuden syömishäiriöinen.
[/quote] No niinpä. Tosi vaikeeta ymmärtää näitä ruokahysteerikkoja ja ortorektikoita, tosin itse oon saanu lottovoiton geeniarpajaisissa eikä tarvitse miettiä mitä syö ja kuinka paljon, paino ei nouse suklaan ja pizzan huolettomasta syömisestä huolimatta. Sääli tosiaan ruokanatsien perheitä.
[/quote]

Ihan samanlaiset geenit sinulla on kuin muillakin. Paitsi sen osalta, että sinun ei tee mieli syödä "huolettomasti".

Vierailija
84/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Sori korjaus, se olikin nro 5 jonka mies ja lapset syö eri ruokaa. Silti!

Vierailija
85/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.

Vierailija
86/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]

Muutama ajatus: - ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet - aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti - ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa

[/quote]

Voi kuule. Et taida olla joutunut olemaan sellaisella kunnon alhaisesti koulutettujan naisten työpaikka from hell stereotypiassa? Pelkällä munkin syömättä jättämisellä pääset juorukerhon pilkan ja piruilun kohteeksi. "Mitä tuo pirjo oikein yrittää.. varmaa vehtaamassa jonku kanssa ku yrittää pingottaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:19"]

Mulla on vähän sama tilanne paitsi että ei PT:ä tukena.

Mies on jo oppinut että mulla on oma ruokavalio. Hän valmistaa omat ja lasten ruuat minun punnitessa jauhelihojani :).

Töissä ruokailut ja juurikin nuo anopilla käynnit on yhtä tuskaa. "Siis punnitsetsä ruokas??" -työkaveri

"Mitä teille nyt sit voi tarjota kun et mitään syö?" -anoppi

"Ei yksi keksi/kakkupala/pulla ketään tapa" -kuka vaan randomtyyppi

 

Joo, ei varmaan mutta mulla nyt sattuu olemaan tämä saatanan ruokavalio ja koitan saada niitä hemmetin tiukasti istuvia kiloja pois ja se ei vaan yksinkertaisesti ONNISTU jos napsin töissä kakkupalan, anopilla keksiä, kaverilla jäätelöä ja kahvikekkereillä ties mitä marjapiirakkaa.

Kyse ei ole siitä etteikö leipomukset kelpaisi tai minun niitä tekisi mieli.

[/quote]

Nää on näitä samoja idiootteja, jotka painostavat toisia juomaan alkoholia bileissä. "Juo nyt." "Mikset säkin juo?" "Juo nyt kun muutkin juo!" "Juo nyt, että sullakin on hauska..."
[/quote]

Just näin, ku itse ei osata näemmä pitää hauskaa ilman viinaa ja nauttia elämästä selvinpäin, ihan hullua.

Vierailija
88/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.
[/quote]

Sairaus on eri asia tietysti. Ihan kuten allergiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Sori korjaus, se olikin nro 5 jonka mies ja lapset syö eri ruokaa. Silti!
[/quote]

Sun perheessä ei taida ruoka-allergioita olla?

Vierailija
90/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja näitä "osataan pitää hauskaa ilman alkoholiakin" tyyppejä kun sattuu muutama samoihin bileisiin, niin porukka lähtee ennen puoltayötä pois ku pitää aamulla lähtä marjaan tai muuhun helvetin tärkeään tapahtumaan. Propsit heille jotka oikeasti osaavat olla hauskoja ja pitää hauskaa ilman päihteitä, itse en tunne kuin tiukkapipoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.
[/quote]

Sairaus on eri asia tietysti. Ihan kuten allergiat.
[/quote]

Ei se tilanne ole yhtään sen kummallisempi tässäkään kohtaa.
Jos mun teinini ilmoittaisi alkavansa vegaaniksi niin ihan varmasti valmistettaisiin hänelle oma ruoka, ei me vanhemmat lihan syöntiä lopetettaisi sen takia.
Mietitkö sä nyt ihan loppuun asti tota viestiäs?

Vierailija
92/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:00"]Juu ja näitä "osataan pitää hauskaa ilman alkoholiakin" tyyppejä kun sattuu muutama samoihin bileisiin, niin porukka lähtee ennen puoltayötä pois ku pitää aamulla lähtä marjaan tai muuhun helvetin tärkeään tapahtumaan. Propsit heille jotka oikeasti osaavat olla hauskoja ja pitää hauskaa ilman päihteitä, itse en tunne kuin tiukkapipoja. 
[/quote]

Mä en käy näissä illanistujaisissa.
Sukulaisissa on joskus tilanteita että muut ottaa, mutta sielläkin meillä on useampia jotka ei ota alkoholia olleenkaan. Ihan hyvin on juttu lentänyt 50/50 porukalla, tosin nää alkoholia ottavat juovat kohtuudella. Satunnaisesti jollain menee yli, ja saadaan hyvät naurut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on sitten paskoja PT:ksi itseään kutsuvia, jotka ajattelevat, että yksi kunnon ruoka ja 5 purkkia rahkaa päivässä on hyvä ruokavalio. :D

Vierailija
94/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.
[/quote]

Sairaus on eri asia tietysti. Ihan kuten allergiat.
[/quote]

Ei se tilanne ole yhtään sen kummallisempi tässäkään kohtaa.
Jos mun teinini ilmoittaisi alkavansa vegaaniksi niin ihan varmasti valmistettaisiin hänelle oma ruoka, ei me vanhemmat lihan syöntiä lopetettaisi sen takia.
Mietitkö sä nyt ihan loppuun asti tota viestiäs?
[/quote]

En todellakaan pidä normaalina, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti. Minusta tässä tapauksessa annetaan mahdollisimman huono esimerkki normaalista syömisestä lapsille. Mutta, uskonto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.
[/quote]

Sairaus on eri asia tietysti. Ihan kuten allergiat.
[/quote]

Ei se tilanne ole yhtään sen kummallisempi tässäkään kohtaa.
Jos mun teinini ilmoittaisi alkavansa vegaaniksi niin ihan varmasti valmistettaisiin hänelle oma ruoka, ei me vanhemmat lihan syöntiä lopetettaisi sen takia.
Mietitkö sä nyt ihan loppuun asti tota viestiäs?
[/quote]

En todellakaan pidä normaalina, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti. Minusta tässä tapauksessa annetaan mahdollisimman huono esimerkki normaalista syömisestä lapsille. Mutta, uskonto.
[/quote]
Höpö, höpö.

Vierailija
96/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.
[/quote]

Sairaus on eri asia tietysti. Ihan kuten allergiat.
[/quote]

Ei se tilanne ole yhtään sen kummallisempi tässäkään kohtaa.
Jos mun teinini ilmoittaisi alkavansa vegaaniksi niin ihan varmasti valmistettaisiin hänelle oma ruoka, ei me vanhemmat lihan syöntiä lopetettaisi sen takia.
Mietitkö sä nyt ihan loppuun asti tota viestiäs?
[/quote]

En todellakaan pidä normaalina, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti. Minusta tässä tapauksessa annetaan mahdollisimman huono esimerkki normaalista syömisestä lapsille. Mutta, uskonto.
[/quote]

Mun mielestä sä suhtaudut nyt vähän fanaattisesti tuohon teidän perheen ruokailuun, ei ihan normaalia.

Vierailija
97/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:09"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:58"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Muutama ajatus:

- ruoka on uusi uskonto, ja saa aikaan samanlaista hihhulointia, ja oman uskon paremmuuden halua kuin lahkolaisuudet

- aloituksessa minusta kamalinta on se, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti

- ei oikeasti toisten munkin syöntiä tai syömättömyyttä työpaikoilla ihmetellä, ellei joku halua tehdä ruokavaliostaan suurta draamaa
[/quote]

Itselläni on hiiva elimistössä, ei todennäköisesti parane koskaan. Pitäisikö miehen ja lapsen syödä nyt sitten samaa ruokaa kuin minä?
Mun ruokani rajoitettu tällä hetkellä kuuteen eri ruoka-aineeseen.
[/quote]

Sairaus on eri asia tietysti. Ihan kuten allergiat.
[/quote]

Ei se tilanne ole yhtään sen kummallisempi tässäkään kohtaa.
Jos mun teinini ilmoittaisi alkavansa vegaaniksi niin ihan varmasti valmistettaisiin hänelle oma ruoka, ei me vanhemmat lihan syöntiä lopetettaisi sen takia.
Mietitkö sä nyt ihan loppuun asti tota viestiäs?
[/quote]

En todellakaan pidä normaalina, että isä ja lapset syövät eri ruokaa kuin äiti. Minusta tässä tapauksessa annetaan mahdollisimman huono esimerkki normaalista syömisestä lapsille. Mutta, uskonto.
[/quote]

Kaikki ei tykkää kaikesta, pakotatko sinä omat lapsesi syömään jotain mistä eivät tykkää?
Me tykätään miehen kanssa kaikesta erikoisesta, mutta ei meidän lapsen tarvitse niitä syödä.
Sinähän se ihan hullu tässä olet!

Vierailija
98/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:39"]"Nälkä kasvoi syödessä", sanot eli sulla on tainnut nyt mopo karata aika pahasti lapasesta, vai tavoitteletko pääsyä fitness-kisoihin? Aika huolestuttavaa tuollainen ulkonäköön, siis kroppaan fikaoitunut elämäntapa. On ihan hyvä syödä terveellisesti, mutta täytyy olla myös malttia ja harkintaa, miten kompensoida "harha-askeleet", siis vaikka se yksi munkki. Ei kai sullakin ole niin heikko luonne, että jos kerran maistat jotain kiellettyä, niin sulla romuttuu koko dieetti? [/quote] En tähtää kisoihin, sillä en ikinä kykenisi kisadieetille. Kropallani ei muutenkaan ilman kauneuskirurgiaa pärjäisi niissä karkeloissa, sillä aikaisempi jojoilu painon kanssa on jättänyt runsaasti löysää nahkaa ja raskausarpia. Mikä siinä huolestuttaa jos ihminen yrittää kasvattaa lihasmassaa? Mä olen ihan normaalipainoinen 158/56kg. Tässä vajaan kahden kuukauden aikana on paino jopa noussut muutaman kilon. Syön tällä hetkellä tosi paljon, vaikka munkista kieltäydynkin. Ap [/quote] Etkö sä oo vähän tuhti/pullea noin lyhyeksi?

[/quote] No eikö sitten nimenomaan kannata kieltäytyä kaikista herkuista. (ja paskat ap mikään pullea on.)

Vierailija
99/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pakotan syömään tavallista ja terveellistä kotiruokaa. Jos ei kelpaa niin voi tehdä omansa. Tosin mitään ituhippeilyä tässä taloudessa ei suvaita. Siitä on lyhyt matka johonkin vihervasemmisto puoluetoimintaan ja muuhun pikkurikollisuuteen. Se on myös tehty selväksi, että jos yliopistoon menee niin tukea on turha odottaa jos tiedekunta on humanistinen. 

Vierailija
100/128 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:59"]

Näissä ravintovalveutuneissa kodeissa kasvaa tällä hetkellä moni tulevaisuuden syömishäiriöinen.
[/quote] No niinpä. Tosi vaikeeta ymmärtää näitä ruokahysteerikkoja ja ortorektikoita, tosin itse oon saanu lottovoiton geeniarpajaisissa eikä tarvitse miettiä mitä syö ja kuinka paljon, paino ei nouse suklaan ja pizzan huolettomasta syömisestä huolimatta. Sääli tosiaan ruokanatsien perheitä.
[/quote]

Ihan samanlaiset geenit sinulla on kuin muillakin. Paitsi sen osalta, että sinun ei tee mieli syödä "huolettomasti".
[/quote] Siis nimenomaan voin syödä, ja syön huolettomasti, esim. joka päivä suklaata/jotain suklaaleivonnaista. Muutenkin syön aina sitä mitä tekee mieli ja se ei tod.ole mitään mautonta terveysruokaa. Eli kai se jossain geeneissä on ettei ole taipumusta lihoa, en siis myöskään tee mitään päivittäisiä rääkkejä.