Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni

Vierailija
05.04.2022 |

Ollaan nähty joku 7 kertaa. Minua asia häiritsee,tai aiheuttaa epävarmuuden tunteita. Minun on itsekin vaikea kehua häntä koska en saa itsekkään mitään. Koitan itse nyt tsempata asian suhteen, jos sieltä ehkä tulis jotain vastakommenttia tai sitten ei..Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisia miehistä?

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni ei koskaan kehunut. Alussa sanoi että minulla on hyvä peppu ja tissit. No, tiedän itsekin olevani ihan nätti ja vartalo on hyvä. En edelleenkään seurustele, mutta joitakin miehiä ollut ja he kyllä kehuneet, pääosin vartaloa. Ja nykyinen vakihoito kehuu lähes joka kerta. Ja myös näyttää sen. On myös sanonut söpöksi, joten ihan pelkkää seksiin liittyvää kehumista ei ole. Ja kyllähän tuo aina ilahduttaa. Itsekin koitan kehua häntä ja ainakin näytän sen miten häntä haluan.

Vierailija
62/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos römpsää kehunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minä olen vaan tottunut saamaan kauniita sanoja miehitltä, tai kuullut että näytän hyvältä.. mutta nyt kun ihastun johonkuhun nin sieltä ei tulekkaan pihaustakaan..kun haluaisi hänen silmissä näyttää ihanalta ja viehättävälle eikä jonkun random- baari jampan.. eipä ole onnea matkassa ei 

ap

Ulkonäkö edellä meno on vähän... epä-älyllistä. Ole iloinen että tämä mies tykkää sinusta ilmeisesti muutenkin. Itsellä nousisi vähän karvat pystyyn, jos fiksu mies alkaisi horisemaan ulkonäöstä. Itse tykkään et muut asiat painaa enemmän, tai niiden pitäisi painaa enemmän. Se että minulla on hyvä olla tyypin seurassa ja päinvastoin on tärkeintä, ei se että hoetaan kliseitä. Kauneus on kuitenkin varsin katoavaista.

Joo, sitäpä se romanttinen rakkaussuhde on. Puhutaan älyllisiä asioita ja makkarissa pohditaan elämän katoavaisuutta.

Onko kauneus romanttisen rakkaussuhteen edellytys :O Aikamoista epä-älyllisyyttä nyt taas :D 

Seksielämä voi olla mahtavaa, vaikkei toisen kauneutta ylistäisikään. *been there, still there*

Vierailija
64/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei vain osaa kehua. Kehujen antaminen ei ole kaikille kovin luontevaa.

Eikö se ole tosi hyvä syy lopettaa tapailu? Kuka haluaa kumppanin jolle toisen kehuminen on kuin tervan juontia?

Minä halusin. Tai no en etukäteen tiennyt, mutta mikään ei ole niin ihanaa kuin mies, joka syö hiljaa mun tekemää ruokaa ja ottaa vielä lisää.

eri

Tyydyt tosi vähään.

Kuka sinä olet sanomaan, mikä on toiselle vähän tai paljon? Elä omaa elämääsi, älä tuomitse muita.

Vierailija
65/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että jos on ihastunut toiseen, kyllä se myös sanallisesti tulee esille. Tää ei tarkota että pitää olla absoluuttisen kaunis, että olisi kehuttavaa.

Mutta, sitten on olemassa myös suomalaiset miehet….

Minusta olemme tyytyneet liian pitkään selitykseen "suomalaiset miehet".

a) Miehiä voi kouluttaa

b) Voi myös hyvin jatkaa sinkkuna elämistä

Vierailija
66/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itseä ei ole koskaan kehuttu, niin on vaikea opetella kehumaan muita.

Yhtä hyvin ap voi avata sanaisen arkkunsa ja kehua miehen ulkonäköä. Tosin mies varmaan mielellään kuulisi olevansa vahva ja miehekäs. Oletko sellaista hänelle sanonut?

Mutta rakkaus ja välittäminen on muutakin kuin korulauseita. Toiselle pystyy osoittamaan hyvin monin tavoin että tykkää ihmisestä, ulkonäköineen päivineen.

Ei se ole vaikeaa. Ei tarvitse kuin sanoa. Eri asia, kiinnostaako ilahduttaa. Eikä toisen kehuminen mikään korulause ole vaan aitoa halua ilahduttaa toista. Jos sitä halua ei ole, turha puhua välittämisestä.

No. Aika paljon Suomessa on eri ikäisiä miehiä, joiden ulkonäköä ei ole koskaan kehuttu ja jotka eivät koskaan ole kehuneet kenenkään ulkonäköä. Kuitenkin välittävät vaimoistaan ja tyttöystävistään ja perheistään. Ei pidä olla niin mustavalkoinen. Mutta jos tämä on ap:lle kynnyskysymys niin totta kai täytyy etsiä sopivampi mies.

Suomessa on aika paljon miehiä jotka eivät välitä vaimoistaan eikä perheistään oikeasti yhtään. Ja veikkaan että juuri he kieltäytyvät puhumasta kivasti.

Kyllä, tämäkin on totta. Mutta ei koko totuus. Osaatko sinä puhua tai kirjoittaa toiselle ihmiselle kivasti? Sitä kannattaa harjoitella niin osaa sitten tosi paikan tullen!

Tuntuu siltä että sinä tarvitset oppituntia itse, en minä. Sinähän tässä puolustelet ihmisiä jotka eivät kehu läheisiään. Miksi?

Vierailija
67/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmekymppisenä miehenä täytyy todeta, että ap kuulostaa painajaismaiselta high-maintenance -kanalta, joka ajattelee naisen arvon olevan pelkästään ulkonäössä. 

Arvostan paljon enemmän mutkattomuutta ja ronskia huumoria, kuin teennäisiä kehuja. Ap, vietä vähemmän aikaa meikkipöytäsi ääressä, ja lue sen sijaan kirjoja, niin kehität itseäsi miehille miellyttävämpään suuntaan. Se kun tuntuu olevan ykkösprioriteettisi elämässä muutenkin.

Vierailija
68/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu ei ole suuri panostus, mutta sillä voi olla iso vaikutus. Jos mies ei sen vertaa viitsi nähdä vaivaa tuottaakseen toiselle hyvää mieltä, niin olkoon. Ei hän sitä vaivaa toisen ilahduttamiseksi tule näkemään myöhemminkään, ei pientä eikä suurta. Saat jo nyt esimakua siitä millaista tulevaisuus tuon miehen kanssa tulisi olemaan. Aika ankeaa, eikö?

Älä esitä subjektiivista tulkintaasi universaalina totuutena, vaan aprikoi sanojasi konsensusvirhe huomioiden.

Vierailija
69/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko avaus provo, mutta joka tapauksessa se kuvastaa hyvin nuorten aikuisten itsekeskeisyyttä. Omat tunteet ja mielihalut astetaan normiksi, joka kaikkien muiden tulee täyttää, tai muuten heissä on jotain vikaa. Hetkeäkään ei ajatella sitä, että omissa preferensseissä saattaisi olla jotain tarkistettavaa. 

Vierailija
70/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua ainakaan lämmitä yhtään kun kaikki miehet kehuvat mun ulkonäköä. Itseasiassa niitä ei edes kiinnosta tutustua mun sisimpään kun se ulkonäkö on niin kiva. Olen tapaillut kaikennäköisiä ja -pituisia miehiä amiksesta tohtoriin. Kaikki yhtä pöljiä. Olen tässä pohtinut treffailun lopettamista. Palaan asiaan sit kurttuisena mummona!

Vierailija
71/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehet kehu kuin kauniita naisia.

Vierailija
72/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi muuten on mukava niin ehkä parempi päästää ylpeydestä irti. Suomalaiset miehet eivät ole vahvimmillaan ulkönäkö-kehuissa, ja tämä on minusta ihan hyväksyttävää. Mieluummin rehti kehumaton mies kuin joku gigolo, joka kehuu suut ja silmät täyteen joka ikistä naisoletettua.

Oikein mietin, et onko aviomieheni sanonut kauniiksi... Ei ole tainnut. Enkä olekaan kaunis. Kyllähän se hieman kolahti jossain vaiheessa, kun ajatteli, et miehen KUULUU kehua ulkonäköä. On kyllä muita ulkonäkö-asioita kehunut, esim. pyllyä ;) No mutta, kuten sanoin, ei tästä kannata kynnyskysymystä tehdä.

Onnellinen rouva jo 22v ajan 

Exäni imarteli ja kehui minua maasta taivaaseen suhteen alussa. Lirkutteli jopa niin paljon, että itsestäni tuntui välillä jo liiankin siirappiselta ne kehut, eivät vaikuttaneet ihan aidoilta. Ja kas kummaa, kävi ilmi että se olikin häneltä vain peliä, se oli hänen keinonsa saada naisia.

Nyxä taas ei imartele eikä lirkuttele, mutta kaikissa hänen puheissaan ja teoissaan näkyy rakkaus ja arvostus minua kohtaan. Tiedän, että hän tykkää myös ulkonäöstäni, mutta se ei ole ainoa asia joka minussa viehättää häntä.

Vierailija
73/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole kehunut minua koskaan komeaksi. Eikä tarvitsekaan, tiedän että en ole komea.

Vierailija
74/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää että kehutaan ainakaan suhteen alussa. Sitten kun tunnetaan paremmin se on ok vaikka en siitä edelleenkään pidä.

Vierailija
75/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten nuo htajia kritisoivat ketjut poistuvat. Minäkin kerroin vain omat kokemukseni. Mutta turvallisempaa pysyä oikeissa aiheissa oikeilla mielipiteillä.

Vierailija
76/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies ilmeisesti.

Vierailija
77/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet eivät osaa lausua kohteliaisuuksia.

Joitakin voi kyllä opettaa siihen: "onpa sulla kivannäköinen paita tänään, se sopii sulle. onko se uusi?" "Minusta olisi kiva joskus kuulla joku kehu tai kohteliaisuus".

Monet taas ovat tyytyväisiä että heillä ON nainen, eikä muulla ole merkitystä.

Jotkut taas eivät pysty havainnoimaan naisen ulkonäköä tai tuottamaan siitä sanallista kuvailua.

Oma puolisoni, 42v, ollaan oltu yhdessä 13v, huomasi kampaajakäyntini _ekaa kertaa_ viime vuonna. Tämä sen jälkeen kun olen lapsiamme (5 ja 7v) opettanut huomioimaan toiset ja lausumaan kohteliaisuuksia.

Vierailija
78/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen tunne että te molemmat pelkäätte sitä että jos sanoisitte toiselle jotakin kaunista ja jos teidän suhteesta ei sitten mitään tulisikaan niin tuntisitte itsenne vain hölmöksi kun menitte avautumaan liian aikaisin?

Vierailija
79/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:tä. Itse tarvitsen kehuja. Aikanaan kun olin sinkku, tapasin yhden tyypin Suomi24:n deitissä ja sovittiin sitten ihan oikeat treffitkin. Treffien jälkeen tämä mies laittoi mulle viestin, että olen oikeasti vielä kauniimpi kuin kuvissa. Tästä kehusta on 12 vuotta ja muistan sen vieläkin. Kaipaan kehuja myös persoonastani ja ylipäätänsä elämästäni. Lapsena mua ei kehuttu mistään ikinä, kai mulle on joku aukko jäänyt siitä ja nyt tarvitsen kehuja, että uskon itseeni ja siihen, että kelpaan.

Vierailija
80/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa! Ja tapailtu ollaan jo puoli vuotta. Ei mitään, näytät kivalta, tuoksut hyvältä, nätti paita, ei niin mitään! Huomasi kun olin käynyt kampaajalla mutta vain huomautti oot käynyt parturissa, ei mitään jatkoa että näyttää hyvältä vaikka hiukset työkavereiden mukaan oli tosi kivat ja ne oikeasti oli.

Exä välillä kehui että oot kaunis, näyttääpä hyvältä ym. Kyllä ne piristää tällaisen tavallisen maatuskan mieltä. Ei tarvitse koko ajan lirkuttaa mutta edes yksi kehu olisi kiva kuulla. Tulee niin epävarma olo kun ei saa mitään positiivista palautetta. Ehkä olen nykyisin sitten niin ruma ja rupsahtanut ettei pysty keksimään mitään hyvää sanottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän