Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni

Vierailija
05.04.2022 |

Ollaan nähty joku 7 kertaa. Minua asia häiritsee,tai aiheuttaa epävarmuuden tunteita. Minun on itsekin vaikea kehua häntä koska en saa itsekkään mitään. Koitan itse nyt tsempata asian suhteen, jos sieltä ehkä tulis jotain vastakommenttia tai sitten ei..Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisia miehistä?

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kolahtaa enemmän se, kun toinen sanoo minun olevan ihana. Pelkän ulkonäön kehumisesta en niinkään iloitsisi. Kun sanoo minua ihanaksi, niin se kattaa minut kokonaan.

Ihana ei tarkoita oikeastaan mitään, se on vain sellainen epämääräinen fraasi, josta ei saa oikein mistään kiinni, mitä sillä tarkoitetaan. Helppo heittää ilmaan sen kummempia miettimättä ja tarkoittamatta.

Vierailija
42/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itseä ei ole koskaan kehuttu, niin on vaikea opetella kehumaan muita.

Yhtä hyvin ap voi avata sanaisen arkkunsa ja kehua miehen ulkonäköä. Tosin mies varmaan mielellään kuulisi olevansa vahva ja miehekäs. Oletko sellaista hänelle sanonut?

Mutta rakkaus ja välittäminen on muutakin kuin korulauseita. Toiselle pystyy osoittamaan hyvin monin tavoin että tykkää ihmisestä, ulkonäköineen päivineen.

Ei se ole vaikeaa. Ei tarvitse kuin sanoa. Eri asia, kiinnostaako ilahduttaa. Eikä toisen kehuminen mikään korulause ole vaan aitoa halua ilahduttaa toista. Jos sitä halua ei ole, turha puhua välittämisestä.

No. Aika paljon Suomessa on eri ikäisiä miehiä, joiden ulkonäköä ei ole koskaan kehuttu ja jotka eivät koskaan ole kehuneet kenenkään ulkonäköä. Kuitenkin välittävät vaimoistaan ja tyttöystävistään ja perheistään. Ei pidä olla niin mustavalkoinen. Mutta jos tämä on ap:lle kynnyskysymys niin totta kai täytyy etsiä sopivampi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Miksi pitäisi kehua. Olette nähneet seitsemän kertaa, joten päättelisin, että miesystäväsi pitää ulkonäöstäsi, koska edelleen tapailee sinua. Ei yksikään mies tapaile naista, joka ei miellytä ulkonäöllisesti.

Tuo on vale. Kaikilla ei ole varaa valita. Itsekin tapailin yli vuoden naista jonka ulkonäkö ei miellyttänyt.

Mulla sama kohtalo. Yli vuoden suhde jonka aikana en juurikaan kehunut, koska ei vain ollut kehuttavaa.

En ala valehtelemaan.

Vierailija
44/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt säkin tiedät mitä tavallisen miehen elämä on. Ei paljon kehuja tuu

Miksi luulet olevasi tavallinen? Veikkaan että olet vastenmielisen näköinen kun kehuja kerran ei tule. Tuo itsestään puhuminen kolmannessa persoonassa on myös outoa.

Vierailija
45/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minä olen vaan tottunut saamaan kauniita sanoja miehitltä, tai kuullut että näytän hyvältä.. mutta nyt kun ihastun johonkuhun nin sieltä ei tulekkaan pihaustakaan..kun haluaisi hänen silmissä näyttää ihanalta ja viehättävälle eikä jonkun random- baari jampan.. eipä ole onnea matkassa ei 

ap

Ulkonäkö edellä meno on vähän... epä-älyllistä. Ole iloinen että tämä mies tykkää sinusta ilmeisesti muutenkin. Itsellä nousisi vähän karvat pystyyn, jos fiksu mies alkaisi horisemaan ulkonäöstä. Itse tykkään et muut asiat painaa enemmän, tai niiden pitäisi painaa enemmän. Se että minulla on hyvä olla tyypin seurassa ja päinvastoin on tärkeintä, ei se että hoetaan kliseitä. Kauneus on kuitenkin varsin katoavaista.

Vierailija
46/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin ap voi avata sanaisen arkkunsa ja kehua miehen ulkonäköä. Tosin mies varmaan mielellään kuulisi olevansa vahva ja miehekäs. Oletko sellaista hänelle sanonut?

Mutta rakkaus ja välittäminen on muutakin kuin korulauseita. Toiselle pystyy osoittamaan hyvin monin tavoin että tykkää ihmisestä, ulkonäköineen päivineen.

Ei se ole vaikeaa. Ei tarvitse kuin sanoa. Eri asia, kiinnostaako ilahduttaa. Eikä toisen kehuminen mikään korulause ole vaan aitoa halua ilahduttaa toista. Jos sitä halua ei ole, turha puhua välittämisestä.

No. Aika paljon Suomessa on eri ikäisiä miehiä, joiden ulkonäköä ei ole koskaan kehuttu ja jotka eivät koskaan ole kehuneet kenenkään ulkonäköä. Kuitenkin välittävät vaimoistaan ja tyttöystävistään ja perheistään. Ei pidä olla niin mustavalkoinen. Mutta jos tämä on ap:lle kynnyskysymys niin totta kai täytyy etsiä sopivampi mies.

Suomessa on aika paljon miehiä jotka eivät välitä vaimoistaan eikä perheistään oikeasti yhtään. Ja veikkaan että juuri he kieltäytyvät puhumasta kivasti.

Vierailija
47/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Miksi pitäisi kehua. Olette nähneet seitsemän kertaa, joten päättelisin, että miesystäväsi pitää ulkonäöstäsi, koska edelleen tapailee sinua. Ei yksikään mies tapaile naista, joka ei miellytä ulkonäöllisesti.

Tuo on vale. Kaikilla ei ole varaa valita. Itsekin tapailin yli vuoden naista jonka ulkonäkö ei miellyttänyt.

Mulla sama kohtalo. Yli vuoden suhde jonka aikana en juurikaan kehunut, koska ei vain ollut kehuttavaa.

En ala valehtelemaan.

Pistää miettimään, et miksi jäitte tuohon karmeaan "kohtaloon" ? Surkeaa elämää, sorry...

Vierailija
48/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin nainen ylianalysoi suhteen päälaelleen...

Miksi aina kun nainen huomaa että eipä tuota miestä taida kiinnostaa ollenkaan, joku on syyttelemässä ylianalysoinnista?

Vierailija
49/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on aika paljon miehiä jotka eivät välitä vaimoistaan eikä perheistään oikeasti yhtään. Ja veikkaan että juuri he kieltäytyvät puhumasta kivasti.

Kyllä, tämäkin on totta. Mutta ei koko totuus. Osaatko sinä puhua tai kirjoittaa toiselle ihmiselle kivasti? Sitä kannattaa harjoitella niin osaa sitten tosi paikan tullen!

Vierailija
50/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylyjä kommentteja :D  Ei tää nyt yllättynyt. Jatkakaa toki synkkämieliset :) Minun mielestä maailmassa on liian vähän kauniita sanoja, ilmaista ja tulee hyvä mieli. t. Ap

Minulla oli aikanaan eräs työkaveri, vähän varttuneempi herrasmies, joka työskenteli samassa firmassa mutta eri osastolla. Hän tuntui aina huomaavan silloin kun olin jotenkin erityisesti panostanut ulkoasuuni tai minulla oli jotain uutta vaatetta päällä, ja hän saattoi silloin ohimennen mainita ujohkosti, että "näytätpä freesiltä tänään", "kaunis mekko sulla" tai jotakin vastaavaa. Ja minä kiitin ja hymyilin hänelle kauniisti. Minun tuli näistä kauniista sanoista aina tosi hyvä mieli, koska tiesin että hän tarkoitti aidosti mitä sanoi. Eivät ne olleet mitään iskurepliikkejä eikä olisi tullut mieleenkään pitää niitä häirintänä. Tuli vain hyvä mieli kummallekin. Terveiset vaan "Masalle" !

Vierailija
51/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei vain osaa kehua. Kehujen antaminen ei ole kaikille kovin luontevaa.

Eikö se ole tosi hyvä syy lopettaa tapailu? Kuka haluaa kumppanin jolle toisen kehuminen on kuin tervan juontia?

Minä halusin. Tai no en etukäteen tiennyt, mutta mikään ei ole niin ihanaa kuin mies, joka syö hiljaa mun tekemää ruokaa ja ottaa vielä lisää.

eri

Vierailija
52/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä minä olen vaan tottunut saamaan kauniita sanoja miehitltä, tai kuullut että näytän hyvältä.. mutta nyt kun ihastun johonkuhun nin sieltä ei tulekkaan pihaustakaan..kun haluaisi hänen silmissä näyttää ihanalta ja viehättävälle eikä jonkun random- baari jampan.. eipä ole onnea matkassa ei 

ap

Ulkonäkö edellä meno on vähän... epä-älyllistä. Ole iloinen että tämä mies tykkää sinusta ilmeisesti muutenkin. Itsellä nousisi vähän karvat pystyyn, jos fiksu mies alkaisi horisemaan ulkonäöstä. Itse tykkään et muut asiat painaa enemmän, tai niiden pitäisi painaa enemmän. Se että minulla on hyvä olla tyypin seurassa ja päinvastoin on tärkeintä, ei se että hoetaan kliseitä. Kauneus on kuitenkin varsin katoavaista.

Joo, sitäpä se romanttinen rakkaussuhde on. Puhutaan älyllisiä asioita ja makkarissa pohditaan elämän katoavaisuutta.

Vierailija
53/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi muuten on mukava niin ehkä parempi päästää ylpeydestä irti. Suomalaiset miehet eivät ole vahvimmillaan ulkönäkö-kehuissa, ja tämä on minusta ihan hyväksyttävää. Mieluummin rehti kehumaton mies kuin joku gigolo, joka kehuu suut ja silmät täyteen joka ikistä naisoletettua.

Oikein mietin, et onko aviomieheni sanonut kauniiksi... Ei ole tainnut. Enkä olekaan kaunis. Kyllähän se hieman kolahti jossain vaiheessa, kun ajatteli, et miehen KUULUU kehua ulkonäköä. On kyllä muita ulkonäkö-asioita kehunut, esim. pyllyä ;) No mutta, kuten sanoin, ei tästä kannata kynnyskysymystä tehdä.

Onnellinen rouva jo 22v ajan 

Vierailija
54/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei vain osaa kehua. Kehujen antaminen ei ole kaikille kovin luontevaa.

Eikö se ole tosi hyvä syy lopettaa tapailu? Kuka haluaa kumppanin jolle toisen kehuminen on kuin tervan juontia?

Minä halusin. Tai no en etukäteen tiennyt, mutta mikään ei ole niin ihanaa kuin mies, joka syö hiljaa mun tekemää ruokaa ja ottaa vielä lisää.

eri

Tyydyt tosi vähään.

Vierailija
55/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ala valehtelemaan.

Pistää miettimään, et miksi jäitte tuohon karmeaan "kohtaloon" ? Surkeaa elämää, sorry...

Olen eri mieltä, että olisi ollut surkeaa.

Pakko myöntää, että elämä oli parempaa kuin nyt jopa tuossa keskinkertaisessa tyytymissuhteessa.

Vierailija
56/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia haet miestä että kehuu turhamaista sua joka päivä ja pönkitsee huonoa itsetuntoasi.

Vierailija
57/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämäkin on totta. Mutta ei koko totuus. Osaatko sinä puhua tai kirjoittaa toiselle ihmiselle kivasti? Sitä kannattaa harjoitella niin osaa sitten tosi paikan tullen!

Olipas passiivis-aggressiivinen kommentti :D

Vierailija
58/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jos on ihastunut toiseen, kyllä se myös sanallisesti tulee esille. Tää ei tarkota että pitää olla absoluuttisen kaunis, että olisi kehuttavaa.

Mutta, sitten on olemassa myös suomalaiset miehet….

Vierailija
59/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että jos on ihastunut toiseen, kyllä se myös sanallisesti tulee esille. Tää ei tarkota että pitää olla absoluuttisen kaunis, että olisi kehuttavaa.

Mutta, sitten on olemassa myös suomalaiset miehet….

Minusta olemme tyytyneet liian pitkään selitykseen "suomalaiset miehet".

Vierailija
60/91 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kai muistat myös kiukutella, jos mieheltä ei tule tykkäyksiä somepäivityksiisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä