Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tulee välillä nenään paha haju, mistä voisi johtua

Vierailija
24.09.2025 |

Siis käyn pesulla ja pesen vaatteita 60 asteessa ja pesen hampaat päivittäin, lankaan, pesen kielen. Silti välillä ympärilläni pelmahtaa paha haju. Mistä voisi johtua. Toisessa sieraimessa on polyyppi. Refluksia on ja ruokatorvi falskaa.  Nielurisat laikattu joskus 22v ikäisenä. Nyt oon 48v. Oon vainoharhainen tän asian kanssa ja pelkään että muut haistavat

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jonkun flunssan jäljiltä voinut jäädä joku pieni krooninen tulehdus poskionteloihin? 

Vierailija
2/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jonkun flunssan jäljiltä voinut jäädä joku pieni krooninen tulehdus poskionteloihin? 

Niin, kävin lääkärissä ja katsoi nenän. Sanoi vain että toisessa sieraimessa polyyppi ja mitään ei tehdä sille. Ei mulla ole rahaa yksityiselle.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsalaukusta voi nousta, jos tyhjenee huonosti. Ikä hidastaa ruuansulatusta. Vanhukset haisee 🙄 

Kokeile vaihdella ruokia jos on oikeasti ongelma!

Vierailija
4/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaakohan muut sen?

Ap

Vierailija
5/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että muut haistaa. Mulla kauan, kauan sitten oli poskiontelontulehdus, ja kamala paha haju nenässä vaivasi koko ajan. Parani antibiooteilla eikä ole sen jälkeen ollut sitä tulehdusta, eikä myöskään hajua. Mutta kyllä se haju siellä oman pään ja nenäontelon sisällä pysynee.

Vierailija
6/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän samaa, tuntuisi tulevan jostain hengitysteistä tai poskionteloista. Tulehdusarvot on otettu, ei koholla, eikä ole muuta oiretta kuin toinen sierain välillä aamulla tukkoinen. Jos jotain tosi lievää tulehdusta on, en tiedä. Nyt kyllä kun kirjoitan tätä, mietin että en ole vähään aikaan tuntenut hajua. Yleensäkin hajuaistini on tosi hyvä, onko se sitten liiankin hyvä...

Vierailija
8/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on proppuja niin muutkin kyllä ne haistaa. Katso peilistä kurkkuun, näkyykö mitään? 

Vierailija
9/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa nenäkarvat ja pese nenä

Vierailija
10/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru?

Vierailija
11/10 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on proppuja niin muutkin kyllä ne haistaa. Katso peilistä kurkkuun, näkyykö mitään? 

Ap:lla oli nielurisat leikattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan