Tapailemani mies ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni
Ollaan nähty joku 7 kertaa. Minua asia häiritsee,tai aiheuttaa epävarmuuden tunteita. Minun on itsekin vaikea kehua häntä koska en saa itsekkään mitään. Koitan itse nyt tsempata asian suhteen, jos sieltä ehkä tulis jotain vastakommenttia tai sitten ei..Onko teillä kokemuksia vastaavanlaisia miehistä?
Kommentit (91)
Antaako hän sinulle positiivista palautetta jostain muusta? Jollei ulkonäöstä? Tai sinä hänelle?
Aloittajalle...
Rakkaani - olet kaunein nainen maailmassa ja kauniimpi kuin auringon ensimmäiset tai viimeiset säteet usvaisen järven pinnassa... sydämeni sykkii vain sinulle ja olet aina sydämeni valtiatar... olet minulle tärkein asia elämässä...
Jos olet söpö niin mielelläni vien sinut syömään jokin ilta ja rakastumaan kanssasi... unohda nuo jotka eivät osaa kehua upeaa naista.... :)
Emma K. kirjoitti:
Mies on rehellinen. Jollei ole kehuttavaa, niin ei pidä valehdella.
Ovatko ihmiset niin yksinkertaisia että luulevat kyseessä olevan joku tilanneraportti? Se on flirttailua. Tai miksi sitten Suomessa sitä flirttailua halutaan kutsua. Flirttailuksi ei kai saa sanoa, kun se on noloa amerikkalaista hapatusta.
Suomi on mm. empatian ja käytöstapojen kehitysmaa.
Ehkä hän ei vain osaa kehua. Kehujen antaminen ei ole kaikille kovin luontevaa.
Minulla kolahtaa enemmän se, kun toinen sanoo minun olevan ihana. Pelkän ulkonäön kehumisesta en niinkään iloitsisi. Kun sanoo minua ihanaksi, niin se kattaa minut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylyjä kommentteja :D Ei tää nyt yllättynyt. Jatkakaa toki synkkämieliset :) Minun mielestä maailmassa on liian vähän kauniita sanoja, ilmaista ja tulee hyvä mieli. t. Ap
Luulen että kyseisen miehen kanssa niitä kauniita sanoja ei milloinkaan tule. Kannattako sellaiseen tuhlata aikaa? Ankeaa tulisi olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei vain osaa kehua. Kehujen antaminen ei ole kaikille kovin luontevaa.
Eikö se ole tosi hyvä syy lopettaa tapailu? Kuka haluaa kumppanin jolle toisen kehuminen on kuin tervan juontia?
Minusta taas tuntuu oudolta kun mieheni usein kehuu, vaikka omasta mielestäni olen aika ruma. Ehkäpä se on vaan miehestä kiinni.
No nyt säkin tiedät mitä tavallisen miehen elämä on. Ei paljon kehuja tuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Miksi pitäisi kehua. Olette nähneet seitsemän kertaa, joten päättelisin, että miesystäväsi pitää ulkonäöstäsi, koska edelleen tapailee sinua. Ei yksikään mies tapaile naista, joka ei miellytä ulkonäöllisesti.
Tuo on vale. Kaikilla ei ole varaa valita. Itsekin tapailin yli vuoden naista jonka ulkonäkö ei miellyttänyt.
Itse tapailin miestä joka vasta jonkin aikaa tapailtuamme paljasti ettei ulkonäköni erityisemmin viehätä häntä enkä muutenkaan kiinnostanut erityisesti mutta hän oli vain niin iloinen kun viimein löysi tyttöystävän. Siksi jatkoi tapailua. Ettäs juu... Ei jatkunut se juttu kovin pitkään.
Jos itseä ei ole koskaan kehuttu, niin on vaikea opetella kehumaan muita.
Yhtä hyvin ap voi avata sanaisen arkkunsa ja kehua miehen ulkonäköä. Tosin mies varmaan mielellään kuulisi olevansa vahva ja miehekäs. Oletko sellaista hänelle sanonut?
Mutta rakkaus ja välittäminen on muutakin kuin korulauseita. Toiselle pystyy osoittamaan hyvin monin tavoin että tykkää ihmisestä, ulkonäköineen päivineen.
Varmaan,et ole mitenkään huomiota herättävän kaunis.Tavallisen näköinen,silloin miehellä ei tule mieleen sanoa mitään ulkonäöstäsi.Kivannäköinen ei ole sama kuin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jos itseä ei ole koskaan kehuttu, niin on vaikea opetella kehumaan muita.
Yhtä hyvin ap voi avata sanaisen arkkunsa ja kehua miehen ulkonäköä. Tosin mies varmaan mielellään kuulisi olevansa vahva ja miehekäs. Oletko sellaista hänelle sanonut?
Mutta rakkaus ja välittäminen on muutakin kuin korulauseita. Toiselle pystyy osoittamaan hyvin monin tavoin että tykkää ihmisestä, ulkonäköineen päivineen.
Ei se ole vaikeaa. Ei tarvitse kuin sanoa. Eri asia, kiinnostaako ilahduttaa. Eikä toisen kehuminen mikään korulause ole vaan aitoa halua ilahduttaa toista. Jos sitä halua ei ole, turha puhua välittämisestä.
En minä ainakaan kehu ketään ilman syytä vain ollakseni kohtelias.
Sehän on valehtelua, jos ei ole oikeasti sitä mieltä.
Kiinnostusta voi osoittaa monilla muillakin tavoilla kuin vain kehumisella.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kolahtaa enemmän se, kun toinen sanoo minun olevan ihana. Pelkän ulkonäön kehumisesta en niinkään iloitsisi. Kun sanoo minua ihanaksi, niin se kattaa minut kokonaan.
Kyllä minäkin tykkään eniten kun älyäni kehutaan mutta on ulkonäönkin kehuminen kivaa. Kun ne kivat sanat eivät mitään maksa, miksi pitäisi valita yksi tietty laji ja sitten vielä perustella.
Juuri näin nainen ylianalysoi suhteen päälaelleen...
Kehu ei ole suuri panostus, mutta sillä voi olla iso vaikutus. Jos mies ei sen vertaa viitsi nähdä vaivaa tuottaakseen toiselle hyvää mieltä, niin olkoon. Ei hän sitä vaivaa toisen ilahduttamiseksi tule näkemään myöhemminkään, ei pientä eikä suurta. Saat jo nyt esimakua siitä millaista tulevaisuus tuon miehen kanssa tulisi olemaan. Aika ankeaa, eikö?