Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytän tänään pyöreitä eikä ole ketään ketä kutsua juhlistamaan merkkipäivää

Vierailija
05.04.2022 |

Minulla ei ole ainoatakaan ystävää, ei sukulaisia ei ketään olen aivan yksin. Ostin kakun ja kynttilät, mutta kakku on pöydällä edessäni koskemattomana ja kynttilät sytyttämättä ja taitaa mennä kaikki roskiin. Taidan tästä painua itkien nukkumaan pahan oloni pois.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ostit koko kakun sitten, aattelitko että niitå tulijoita itsekseen ilmaantuu.. Oisit ostanut puolikkaan.

Laita toinen puoli pakastimeen. Ehkä sitten on löytynyt kahvikaveri, kun otat sen sieltä seuraavan kerran sulamaan .. .🍰

Vierailija
22/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole työkavereitakaan? Moni vie kakun työpaikalle.

Ei ole ketään. Vuosi sitten olin vielä töissä ja vein sinne kakun, niin kukaan ei muistanut eikä onnitellut mutta kakun rohmuajia riitti. Ei kiitostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla ja tuon lahjankin. Missä olet.

Vierailija
24/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! 🌹

Tulisin kakulle ja kahville ja toisin sulle ruusuja jos tietäisin kuka olet!

Vierailija
25/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytytä nyt vain ne kynttilät. Oikein paljon onnea sulle syntymäpäivänäsi 🤗

Laitoin avaamattomista kynttilöistä ilmoituksen annetaan ryhmään ja joku tulee hakemaan ne huomenna.

Vierailija
26/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea ap!

Vierailija
27/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Minä olen siellä puolen tunnin päästä ja tuon voileipäkakun tullessani.

Vierailija
28/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää sinulle <3 sytytä kynttilät ja syö kakkua, olet sen ansainnut. Lähetän lämpimiä ajatuksia sinulle.

Nykyään ihmiset on hirveän itsekkäitä, ystävien ja sukulaisten kanssa ollaan tekemisissä vain jos siitä itse hyötyy jotenkin. Mieti miten pahalta se tuntuu kun niitä on mutta eivät vaivaudu paikalle.

Vierailija
29/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! 🎉🎉🎉✨✨🤗🤗🤗❤️🤗🤗🥳🥳🥳

Vierailija
30/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 40, heräsin vuosisadan krapulassa yksin. Kaveri oli käyttänyt minua illalla viihteellä. Menin vapisevana postilaatikolle ja ääliö exä joka lähti toisen matkaan ja kehui sitä, oli laittanut minulle hyvää syntymäpäivää kortin. Ikäkriisi, kauhea kankkunen ja exä josta et halunnut enää kuulla. Voiko parempaa syntymäpäivää ollakaan!? 😁

Vierailija
31/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ihana syntymäpäivälaulu.

Vierailija
32/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea eläämääsi, ei vain nyt vaan aina.

Aikoinaan (monia vuosia sitten) Jäin leskeksi syyskuussa ja se ensimmäinen joulu  sinä vuonna, yksin.  Todellakin se oli musertavaa.

Tämän kerron, että voit uskoa, useimmat meistä käyvät läpi hetkiä, jolloin tuntuu todella kipeältä.  Elämä kuitenkin jatkuu, ja tulee vielä onnellisiakin aikoja, usko pois.

Nauti kakusta ja katso peilistä itseäsi ja sano: olet arvokas, ansaitset parempaa ja ensi vuonna kaikki on toisin.

Vierailija
33/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ostit koko kakun sitten, aattelitko että niitå tulijoita itsekseen ilmaantuu.. Oisit ostanut puolikkaan.

Laita toinen puoli pakastimeen. Ehkä sitten on löytynyt kahvikaveri, kun otat sen sieltä seuraavan kerran sulamaan .. .🍰

Ei ole katosta vielä tippuneet.. Olen yrittänyt luoda ystävyyssuhteita, mutta turhaan aina jokin tekosyy tai selkään puukotus. Haluaisin oikean ystävän, koska olisin sellainen myös ystävälle.

Vierailija
34/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täytin pyöreitä syksyllä. Kaikki ne harvat ystävät ja sukulaiset asuvat kaukana eikä kukaan lähtenyt kun pelkäsivät koronaa tai muita vastaavia syitä. Lopulta pyysin entisen työkaverin joka tulikin miehensä kanssa. Kakku oli hyvää ja sain lahjankin, viinipullon ja suklaata.

Ja onnittelut<3 AP:lle!

Vierailija
35/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivotan Sinulle nti Tuntematon Onnea! 💐Laitan kädet illalla ristiin ja pyydän enkeliltä ystävää Sinulle❤️

Vierailija
37/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea onnea! Töttöröö! Nauti nyt kakusta!

Vierailija
38/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea tilanne jos ei ole ystäviä eikä miestä kenen kanssa juhlistaa. Ei käy kateeksi. Onnea kuitenkin ap!

Vierailija
39/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole edes vanhempia? Yleensä ainakin äidit muistaa lastensa syntymät...

Höpö höppö nyt taas. Ehkä hyvät vanhemmat muistaa mutta kaikille ei riitä hyviä vanhemoia. En ole saanut kertakaan 18v täyttämisen jälkeen onnitteluja, lahjaa, tekstaria tai mitään. Heitä ei kiinnosta. Eivät lapsenlapsiaankaan muista (tai tapaa ylipäätään).

Mulla on sama kuin ap:lla eli ei sukulaisi tai ystäviä, elossa olevat vanhemmat on joo mutta ei ole kuulunut mitään niistä 15 vuoteen. Heitä ei kiinnosta.

Vierailija
40/129 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut syntymäpäivänäsi, AP! 🌹🌹🌹 Tuokoon tämä vuosi sinulle sitä mitä toivot ja tarvitset, ja uskoa ja rohkeutta uusiin juttuihin.♥️

Itse olin nuorena yksinäinen. Yritin karaista ja rohkaista itseäni seuraavalla motolla: "Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Jos ei mitään uskalla, ei mitään voita". Pienin askelin hain omia juttujani. Menin kuoroon, ja sieltä sain yhteisön ja ystäviä. Mikä olisi sinun juttusi?