Kokemuksia Egyptistä lomakohteena?
Onko millainen paikka? Näyttää hyvälle ja lämpimälle.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisen meren kohteeksi Israel, niin saa sukeltelun jälkeen olla rauhassa myös maalla, eikä tule maha kipeäksi.
Ne alistaa palestiinalaisia. En voi tukea sitä.
Pakkohan siinä jotain on tehdä kun on ääri i''lamistinen hallitus joka jatkuvasti koittaa terrorisoida. Eivät ne Palestiinalaiset todella ole mitään viattomia.
Se oli heidän maansa kunnes israelilaiset tulivat valloittamaan sen pois. Siitä tässä on kyse.
Eli olisiko ok jos me suomalaiset käytettäisiin kaikki resurssit ja energia siihen että terrorisoidaan Venäjää sen takia kun menetimme Karjalan noin 80v sitten? Multa ei heru mitään sympatiaa pahemmin Palestiinalle koska siellä rehottaa tuo ääri 1sl4m. Heidän hallitkuksena käyttää edelleen suurimman osan avustus ym rahoistaan terrorismiin Israelia vastaan ja käyttävät lapsia ihmiskilpinä. Eikä ole ollut mitään Palestiinaa vaan sitä ennen se oli brittien mandaatti.
Se oli Palestiina ennen ja vaikka palestiinalaisetn hyökkäykset ja iskut eivät ole hyväksyttäviä niin he tekevät sen oman maansa nimessä. Palestiinalaiset ovat oikeastaan aika maltillisia mutta kun toinen maa tulee aivan ylivoimaisilla aseilla syrjimään omaa maataan niin kai jotain pitää tehdä??
Luepa hiukan historiaa. Maa on ollut juutalaisten kauan ennen yhtään palestiinalaista.
Minä en ole paljoa matkustellut.
Ihan kiva olisi nähdä maailmaa, mutta:
Olen introvertti, aika arka poistumaan arkiympyröistä.
Ahdistun jo suomalaisista puhelinmyyjistä tai suomalaisen kauppakeskuksen hälystä.
Historian ystävänä Egypti, Turkki ja Pohjois-Kypros olisivat mielenkiintoisia, mutta eipä taida kannattaa minun päänupillani.
Taidan tyytyä Pohjoismaihin...
Naisten kannattaa mennä Egyptiin. Pitävät varmasti sikäläisistä miehistä.
Tyrkyttävät kauppiaat huutelivat. Osta sinä ihana nainen. Kun en ostanut, sinä r a S i S t i lehmä…
Assburger kirjoitti:
Minä en ole paljoa matkustellut.
Ihan kiva olisi nähdä maailmaa, mutta:
Olen introvertti, aika arka poistumaan arkiympyröistä.
Ahdistun jo suomalaisista puhelinmyyjistä tai suomalaisen kauppakeskuksen hälystä.
Historian ystävänä Egypti, Turkki ja Pohjois-Kypros olisivat mielenkiintoisia, mutta eipä taida kannattaa minun päänupillani.
Taidan tyytyä Pohjoismaihin...
Minullakin on Asperger, aika vaikea-asteinenkin. Olen tuo, joka on ollut Sharmissa, Hurghadassa, Niilillä, Kairossa, Luxorissa… Olen nainen. Tuonne pitää lähteä asenteella, ettei anna minkään häiritä kuplaansa. Minä pidän historiasta ja Punaisestamerestä. Käytän korvatulppia/kuulokkeita kadulla. Ihan hyvin pärjäilly, paitsi ne vatsataudit 🤷🏻♀️
Ollaan oltu vuosia sitten Hurghadassa, Luxorissa ja Kairossa. Ei saatu kumpikaan ripulia. Ei olla saatu millään muullakaan lomalla. Intiassakin ollaan kierrytty ns. Kultainen kolmio.
Minä sain 10 vuotta sitten lepran Egyptistä. Lääkäri kysyi, olenko ollut ihokontaktissa. No totta hitossa kun koko ajan käytiin iholle ja lääkittiin. Onneksi se oli ns. kuivalepra eikä se pahempi. Tuli vain iho-oireita ja onneksi ei näkyvälle paikalle. Paranivatkin suurimmaksi osaksi. Yksi työkaverini sai aivoameeban ja oli saikulla monta kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain 10 vuotta sitten lepran Egyptistä. Lääkäri kysyi, olenko ollut ihokontaktissa. No totta hitossa kun koko ajan käytiin iholle ja lääkittiin. Onneksi se oli ns. kuivalepra eikä se pahempi. Tuli vain iho-oireita ja onneksi ei näkyvälle paikalle. Paranivatkin suurimmaksi osaksi. Yksi työkaverini sai aivoameeban ja oli saikulla monta kuukautta.
Ei lääkittiin vaan lääkittiin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on kyllä jo aika extreme-juttuja. :) Käydä Egyptissä ja saada spitaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä mihinkään arabimaahan.
mikä niin monella on arabeja vastaan? Tämä on törkeää easismia.
Ne on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on perseestä.
On paljon ihan hyviä arabimiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on perseestä.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on perseestä.
Missä?
Esim Israelissa tai arabikristityt yleisesti ottaen.
Älä mene. Kerran kävimme ja saimme karmean vatsataudin. Hieno hotelli oli, mutta tauti tuli. Hotellissamme oli hyvin monella sama vaiva. Tökerö lääkäri kulki huoneesta huoneeseen antamassa nesteytystä ja antibiootteja. Paikalliset kauppiaat inhottavan päälle käyviä ja yrittivät puoliväkisin kätellä. Monta isoa uima-allasta hotellissa, vesi jääkylmää. Joulukuussa kylmät illat. 2 viikkoa kiduimme siinä maassa. En lähde uudestaan edes maksusta. Ainoa onni että säästyi me tsunamista, jouduimme nimittäin perumaan Thaimaan matkan tuolloin. Siinä mielessä ripuli ja oksentelu pieni vaiva.