Miten saan apteekista reseptilääkkeet jos henkkareit vanhentuneet
Enkä löydä mun kelakorttia mistään?? Toki yritän sitä etsiä, saako silloin pelkällä kelakortilla?
Mutta jos sitä kelakorttia ei löydy niin mitä ihmettä teen?
Kommentit (102)
Miksi päästit henkkarit vanhentumaan?
Kela-kortti riittää. En ole ikinä esittänyt henkkaria apteekissa reseptilääkkeitä hakiessa.
Jos kelakorttia ei löydy, eivät vähennnä kelakorvausta kassalla vaan joudut hakemaan sen jälkikäteen kelalta.
Ei kai lääkkeisiin henkkaria tarvita, itse ainakin sain puolison reseptilääkkeet sunnuntaina, tosin mulla oli hänen kelakortti mukana.
Pidä parempi huoli tärkeistä asiapapereistasi, man!
Ala tilailemaan uutta kelakorttia.
Vierailija kirjoitti:
Kela-kortti riittää. En ole ikinä esittänyt henkkaria apteekissa reseptilääkkeitä hakiessa.
Niin mutta tuo törppöhän kirjoittaa hukanneensa Kela-korttinsa.
No jos et sitä kelakorttiakaan löydä, niin sitten suomi.fi ja valtuutat jonkun jolla on voimassa oleva passi tai henkkari hakemaan lääkkeesi.
Tilaat uuden Kela-kortin ja menet uusimaan henkkarisi, jos se onnistuu. Passiakaan sinulla tollolla ei tietysti ole.
Mitä nyt vaikka sanonut apteekissa oman henkilötunnuksen? Auttaisiko se sentään asiaan...
Älkää ruokkiko trollia liioilla yksityiskohdilla, se käyttää saamiaan tietoja kuitenkin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen joutunut yhden kerran esittämään henkkarit, Kelakortin lisäksi. Tosin ei mulla muita henkkareita ole kuin ajokortti.
Vierailija kirjoitti:
Tilaat uuden Kela-kortin ja menet uusimaan henkkarisi, jos se onnistuu. Passiakaan sinulla tollolla ei tietysti ole.
Sinä tollo et tiedä edes sitä ettei passia tarvita EU-maissa, henkkri riittää. Esim. Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Latvia, Liettua, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Saksa, San Marino, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tšekki, Unkari, Viro. Sekä Ruotsi ja Norja, jäiköhän jotain pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta tuo törppöhän kirjoittaa hukanneensa Kela-korttinsa.
Mutta kysyy aloituksessaan, että jos löytääkin sen kortin, saako pelkällä sillä.
-4
Kuten jo sanottu, Kela-kortti riittää. Ei kaikilla ole varaa henkkareihin.
Pikapassi vai väliaik. henkkari siksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tollo et tiedä edes sitä ettei passia tarvita EU-maissa, henkkri riittää. Esim. Alankomaat, Belgia, Bulgaria, Espanja, Irlanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Kroatia, Kypros, Latvia, Liettua, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Saksa, San Marino, Slovakia, Slovenia, Sveitsi, Tšekki, Unkari, Viro. Sekä Ruotsi ja Norja, jäiköhän jotain pois.
Mitenköhän se nyt liittyy yhtään mihinkään?
Ainakin itse olen apteekissa Kela-kortilla pärjännyt tähän asti.
Up