Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen muuttuvani kovaksi ja katkeraksi

Vierailija
26.09.2015 |

Syitä: en saa juuri koskaan nukkua enkä syödä rauhassa pikkulapsivaiheen takia. Mies ei halua seksiä yhtä usein eikä paljon kuin minä. Lapsilta tarttuu lähes kaikki tartuntataudit, mikä estää tavoitteellisen treenaamiseni salilla jne.

Mitä mun pitäisi ajatella tai tehdä?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen siis jotenkin niin, että mulla olisi kaksi keinoa kestää tämä raskas vaihe: joko sillä että saisin hyvää seksiä mieheltä - miehen aloitteista mieluiten - mahdollisimman usein, tai että voisin keskittyä omiin juttuihini (kuten treenaamiseen) täysillä. Kumpaakaan en saa läheskään kuten haluaisin. Ap

Vierailija
42/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheterapia? Perheneuvola? Teidän pitää miehesi kanssa nyt todellakin sopia asioista yhdessä. Toki kannattaa muistaa, että lapset ovat pieniä hyvin vähän aikaan. Ehkä tavoitteellisen treenaamisen voi siirtää myöhemmäksi? Jossain vaiheessa olet sairastanut ne tavallisimmat pöpöt etkä enää nappaa itseesi jokaista. Unen puute on ongelma, siihen on sovittava vuorot miehesi kanssa. Meillä oli heräämisvuorot. Toinen nukkui pitkään lauantaina, toinen sunnuntaina. Seksiin haluttomuus kertoo vuorovaikutusongelmista. Kun saatte arjen rullaamaan ja myös kahdenkeskistä aikaa, sekin puoli ehkä korjaantuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu hakemaan mitään ulkopuolista apua. Ja itsekin ajattelen välillä, että olen nyt vain liian itsekeskeinen. Mutta en voi sille mitään. Koska siis kyllä sitä seksiäkin on, mutta minun makuuni liian vähän. Ja mies kyllä osallistuu todella paljon yhteisiin asioihin, enkä enää niin väsynytkään jatkuvasti ole. Yksi asia mikä ärsyttää kyllä on se, ettei miestä tunnu kiinnostavan järjestää meille kahdenkeskistä aikaa sen enempää mitä lasten nukkumaan mentyä saattaa olla max pari tuntia. Ap

Vierailija
44/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pieniä lapsia sinulla on?

Vaaditko itseltäsi paljon? Keksi muita harrastuksia kuin salilla käynti, jos se si sovi tähän elämäntilanteeseen. Hankkiudu ihmisten seuraan, jotta voit keskustella jostain muusta kuin lapsista. Pikkulapsivaihe menee kaikilta ohi jossain vaiheessa, ei auta kuin odottaa ja yrittää järjestää itselleen mielenkiintoisia hengähdystaukoaja. Ei ole helppoa miehellesikään. Ja jos  keskustelet rehellisesti muiden samassa tilanteessa olevien kanssa, samalaista se on muillakin, ei vaihtamalla parene.

Vierailija
45/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kiinnostunut treenaamisesta ja seksistä, olen kiinnostunut niistä enkä edes halua "keksiä" jotain muuta tilalle. Alle 2v on nuorin, toinen on jo koululainen. Kyllä varmaan jonkun muun mies antaa hanakammin sitä seksiä. Toisaalta jonkun muun ei varmaan senkään vertaa kuin omani...enkä nyt tosiaan ole vaihtamassa, rakastan kyllä miestäni. Jos siis viitsin enää edes uskoa rakkauteen tässä tyytymättömyyden suossa. Ap

Vierailija
46/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tervetuloa kerhoon

Vierailija
48/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:39"]No tervetuloa kerhoon
[/quote]sulla on siis samanlainenolo? Ap

Vierailija
49/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:28"]

Jos olen kiinnostunut treenaamisesta ja seksistä, olen kiinnostunut niistä enkä edes halua "keksiä" jotain muuta tilalle. Alle 2v on nuorin, toinen on jo koululainen. Kyllä varmaan jonkun muun mies antaa hanakammin sitä seksiä. Toisaalta jonkun muun ei varmaan senkään vertaa kuin omani...enkä nyt tosiaan ole vaihtamassa, rakastan kyllä miestäni. Jos siis viitsin enää edes uskoa rakkauteen tässä tyytymättömyyden suossa. Ap

[/quote]Suomeksi: olet kiinnostunut itsestäsi. Harmi, että sinulla on myös perhe, jonka olet saattanut jopa haluta. 

Vierailija
50/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:28"]

[/quote]Suomeksi: olet kiinnostunut itsestäsi. Harmi, että sinulla on myös perhe, jonka olet saattanut jopa haluta. 
[/quote] niin, en vain ilmeisesti osaa elää lasten kautta kuten paremmat äidit. Ap

Vierailija
51/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:28"] Jos olen kiinnostunut treenaamisesta ja seksistä, olen kiinnostunut niistä enkä edes halua "keksiä" jotain muuta tilalle. Alle 2v on nuorin, toinen on jo koululainen. Kyllä varmaan jonkun muun mies antaa hanakammin sitä seksiä. Toisaalta jonkun muun ei varmaan senkään vertaa kuin omani...enkä nyt tosiaan ole vaihtamassa, rakastan kyllä miestäni. Jos siis viitsin enää edes uskoa rakkauteen tässä tyytymättömyyden suossa. Ap [/quote]Suomeksi: olet kiinnostunut itsestäsi. Harmi, että sinulla on myös perhe, jonka olet saattanut jopa haluta.  [/quote] niin, en vain ilmeisesti osaa elää lasten kautta kuten paremmat äidit. Ap

[/quote]Ei se sitä tarkoita. 

Vierailija
52/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:28"] Jos olen kiinnostunut treenaamisesta ja seksistä, olen kiinnostunut niistä enkä edes halua "keksiä" jotain muuta tilalle. Alle 2v on nuorin, toinen on jo koululainen. Kyllä varmaan jonkun muun mies antaa hanakammin sitä seksiä. Toisaalta jonkun muun ei varmaan senkään vertaa kuin omani...enkä nyt tosiaan ole vaihtamassa, rakastan kyllä miestäni. Jos siis viitsin enää edes uskoa rakkauteen tässä tyytymättömyyden suossa. Ap [/quote]Suomeksi: olet kiinnostunut itsestäsi. Harmi, että sinulla on myös perhe, jonka olet saattanut jopa haluta.  [/quote] niin, en vain ilmeisesti osaa elää lasten kautta kuten paremmat äidit. Ap

[/quote]Ei se sitä tarkoita. 
[/quote] no mitä sitten? Ap

Vierailija
53/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikö se sitä muka tarkoita, kun ei juuri koskaan voi tehdä mitä itse haluaa??! Ap

Vierailija
54/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:28"]

[/quote]On erittäin tervettä ja tärkeää olla kiinnostunut itsestään ja pitää itsestään huolta.Tietäähän nää marttyyriäidit jotka uhrautuu liikaa ja sitä myöten uhriutuu ja naama on koko ajan ku sata kiloa paskaa syöny.

Vierailija
55/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:17"]Mies ei suostu hakemaan mitään ulkopuolista apua. Ja itsekin ajattelen välillä, että olen nyt vain liian itsekeskeinen. Mutta en voi sille mitään. Koska siis kyllä sitä seksiäkin on, mutta minun makuuni liian vähän. Ja mies kyllä osallistuu todella paljon yhteisiin asioihin, enkä enää niin väsynytkään jatkuvasti ole. Yksi asia mikä ärsyttää kyllä on se, ettei miestä tunnu kiinnostavan järjestää meille kahdenkeskistä aikaa sen enempää mitä lasten nukkumaan mentyä saattaa olla max pari tuntia. Ap
[/quote]

Teillä on jopa pari tuntia kahdenkeskeistä aikaa PÄIVÄSSÄ? Se on oikeasti tosi paljon, meillä on ehkä tuon verran viikossa, ja sekin on enemmän kuin monella muulla. Olette onnekkaita, jos lapsenne menevät (ilmeisesti) ajoissa nukkumaan.

T: Äiti, jonka 2,5-vuotias nukahtaa klo 22.30 aikoihin

Vierailija
56/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin ei ole, kun olen niin väsynyt että on mentävä aikaisemmin nukkumaan, ehkä parina iltana viikossa. Lapset ovat yleensä yhdeksältä nukkumassa joo. Mutta ei mies halua joka ilta seksiä, vaikka mitä tekisin. Seurassani kyllä haluaa muuten olla. Ap

Vierailija
57/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuossa vaiheessa auttoi todella paljon muiden ihmisten seura. Että lähti sieltä kotoa vaikka vain leikkikentälle tai perhekahvilaan juttelemaan muiden äitien kanssa. Se kotona mököttäminen saa vähän synkän päivän tuntumaan hiilen mustalta. Flunssakausi on nyt tässä syksyllä pahimmillaan ja kestää ehkä noin kuukauden, sen jälkeen helpottaa johonkin tammi-helmikuulle, jolloin tulee toinen aalto. (Oman kokemuksen mukaan, en mikään lääkäri ole.) Siinä välissä on kyllä aikaa treenata.

Vierailija
58/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kökötä kotona, käyn arkisin töissä ja työ on sosiaalista. Eikä voisi vähempää kiinnostaa mennä perhekahvilaan jauhamaan lapsista. Ap

Vierailija
59/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"]

En kökötä kotona, käyn arkisin töissä ja työ on sosiaalista. Eikä voisi vähempää kiinnostaa mennä perhekahvilaan jauhamaan lapsista. Ap

[/quote]

Ok, voisihan tuon vähän ystävällisemminkin ilmaista, kun kuitenkin on ketju jossa _sinä_ pyydät apua muilta.

Vierailija
60/99 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"]

[/quote]

Ok, voisihan tuon vähän ystävällisemminkin ilmaista, kun kuitenkin on ketju jossa _sinä_ pyydät apua muilta.
[/quote] niin voisi. Mutta kuten otsikko kuuluu, kovuus ja katkeruus valtaa mieleni. Vaikken haluaisi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi