Tunnen muuttuvani kovaksi ja katkeraksi
Syitä: en saa juuri koskaan nukkua enkä syödä rauhassa pikkulapsivaiheen takia. Mies ei halua seksiä yhtä usein eikä paljon kuin minä. Lapsilta tarttuu lähes kaikki tartuntataudit, mikä estää tavoitteellisen treenaamiseni salilla jne.
Mitä mun pitäisi ajatella tai tehdä?
Kommentit (99)
Olen juuri toipumassa flunssasta minkä takia en voi treenata vielä. Enkä muutenkaan voi treenata "koska tahansa" koska lapset, joiden kanssa mies täytyy saada olemaan se aika. Ap
Niin ja vihaan ruoanlaittoa ja leipomista, etenkin lasten kanssa. Ap
Ap vaikutat ilkeältä ihmiseltä. Ei sinua voi nyt oikein mitenkään piristää. Ihan sama mitä vinkkiä antaa, ei se auta. Täältä ihmiset ei voi kertoa muuta kuin, miten voisit toimia tai asennoitua toisin. Kukaan ei täältä tule lapsiasi hoitamaan eikä miestäsi komentamaan toisenlaiseksi. Miten voisit paremmin?
A) Miehesi muuttuu
B) Muutut itse
B vaihtoehtoon voit saada vinkkejä, A vaihtoehtoon ei löydy. Onnea vaan elämääsi :P
Pääset salille. Ota lapset mukaan ja laita lapsiparkkiin, tai pyydä lapsenvahti kotiin. Lapset voi myös laittaa lenkkiä varten tuplarattaisiin tai polkupyörän peräkärryyn niin pääset kuntoilemaan.
Pesettehän saippualla kädet aina kotiin tullessa? Saavathan lapsesi riittävästi "likaa ja pöpöjä" joilla vastustuskyky kehittyy?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:56"]Pääset salille. Ota lapset mukaan ja laita lapsiparkkiin, tai pyydä lapsenvahti kotiin. Lapset voi myös laittaa lenkkiä varten tuplarattaisiin tai polkupyörän peräkärryyn niin pääset kuntoilemaan.
Pesettehän saippualla kädet aina kotiin tullessa? Saavathan lapsesi riittävästi "likaa ja pöpöjä" joilla vastustuskyky kehittyy?
[/quote] salillani ei ole lapsiparkkia. Mies kyllä on lasten kanssa salillaoloaikani. Olen kyllä lenkkeillyt lastenkin kanssa. Ei pestä saippualla, vedellä kyllä. Viimeiseen kysymykseen en osaa vastata. Koulusta ja päiväkodista ne kaikki taudit tarttuvat. Ap
Minusta tuntuu, että kirjoittaja on mies, joka teeskentelee olevansa nainen. :D
Ne lapset ei pysy pieninä ikuisesti, kaikki muuttuu todella paljon kun he menevät päivikseen tai esikouluun. Pidä siihen asti vain ylläpitotreeniä yllä, siis älä päästä itseäsi lösähtämään, se onnistuu kotonakin, ostat vaikka painoja kotiin tai olet lyhyemmän aikaa salilla kuin aiemmin kerralla. Seksin puute helpottaa yleensä kun lapset kasvavat ja lakkaavat viemästä kaiken huomion. Puolison syyllistäminen vain pahentaa asioita.
En ole mies, mutta varmaan jotenkin miesmäinen tunne-elämältäni. Ap
Onko miehellä enemmän omaa aikaa kuin sinulla? Sen kun otat treeniajat.
Treenaamisen estää flunssat ym. sairaudet, ei ole muita esteitä. Ap
Niin joo ja nuorempikin lapsi on jo tarhassa. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:44"]
Syitä: en saa juuri koskaan nukkua enkä syödä rauhassa pikkulapsivaiheen takia. Mies ei halua seksiä yhtä usein eikä paljon kuin minä. Lapsilta tarttuu lähes kaikki tartuntataudit, mikä estää tavoitteellisen treenaamiseni salilla jne. Mitä mun pitäisi ajatella tai tehdä?
[/quote]
En halua loukata, mutta kuulostaa täysin normaalilta elämältä. Normaalilta ja helpolta elämältä ilman sen suurempia ongelmia. Mitä jos yrittäisit suhteuttaa asioita? Suunnilleen lähes jokaisella muulla surut ja ongelmat ovat tuota suurempia.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:44"]Syitä: en saa juuri koskaan nukkua enkä syödä rauhassa pikkulapsivaiheen takia. Mies ei halua seksiä yhtä usein eikä paljon kuin minä. Lapsilta tarttuu lähes kaikki tartuntataudit, mikä estää tavoitteellisen treenaamiseni salilla jne.
Mitä mun pitäisi ajatella tai tehdä?
[/quote]
Ei hätää kaikille iskee välillä epätoivo :)
Anna lapset adoptioon / sijoitukseen.
Siitä ajatuksesta saan vähän positiivista energiaa, että olen päättänyt lapsilukuni olevan täynnä ja jos mies haluaa lisää niin tehköön jonkun toisen kanssa. Ja siitä, että jos mies lopettaisi seksin kanssani kokonaan niin ottaisin eron. Ap
Koita mennä päivä kerrallaan. Kyllä se helpottaa tai jos ei, niin tosiaan keskustelkaa ja tarvittaessa erotkaa. Lapset ei oo pieniä ikuisesti, eikä ne ehkä sairastele noin paljoa enää jatkossa. Tsemppiä!
Ei tähän kyllä keskustelu auta, kun menee vain valittamiseksi. Olen jo monesti sanonut miehelle, että välillä tekisi mieleni vain häipyä. Ap
Miten niin montako vuorokautta? Tänään tämän aloituksen tein. Sitä paitsi oikeastaan kaipaan neuvoja vain sellaisilta naisilta, joiden mies on haluttomampi osapuoli suhteessa. Ap