Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas some pullistelee kuvista kun saatu aamukahvit sänkyyn ja naiset,joille ei näin ole tehty raivoaa miten paskat ukot heillä on

Vierailija
10.05.2025 |

Ikinä ei muisteta eikä osteta mitään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä huomenna katkeria aloituksia aiheesta ole, tulen heti lukemaan jahka olen äidille viestiä laittanut.

Vierailija
2/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat seurustelleet kymmeniä vuosia miehen kanssa joka ei osta edes kukkia äitienpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua aamukahvia sänkyyn. Paljon kivempi on juoda ja syödä keittiön pöydän äärellä.

Vierailija
4/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva sai just 5 k€ keskieuroopan lomamatkan pohjoisempaan Italiaan, joten todnäk ymmärtää olla hiljaa jostain aamukaffeista tms.

Vierailija
5/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva sai just 5 k€ keskieuroopan lomamatkan pohjoisempaan Italiaan, joten todnäk ymmärtää olla hiljaa jostain aamukaffeista tms.

Kuka rouva? Ketä haukut?

Vierailija
6/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mieheni äiti. Siksi en halua häneltä lahjoja. Riittää kun lapset onnittelevat ja käymme omalla äidilläni kahvilla.

Vierailija
7/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää kyllä eniten riehuvan perheettömät ja lapsettomat, jo ihan etukäteen... miksihän? 

Vierailija
8/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat seurustelleet kymmeniä vuosia miehen kanssa joka ei osta edes kukkia äitienpäivänä.

Ne on niitä tavallisia miehiä jotka ei enää nykyajan nuorille naisille kelpaa, miksiköhän. 

Vierailija
9/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mieheni äiti. Siksi en halua häneltä lahjoja. Riittää kun lapset onnittelevat ja käymme omalla äidilläni kahvilla.

Minä olen mieheni lapsen äiti. Mies muistaa äitienpäivänä ja minä isänpäivänä. Ilman häntä en olisi äiti.

Vierailija
10/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄHÄN IHMETYTTÄÄ  ETTÄ MIEHEN ÄITI ONKIN NYKYÄÄN VAIMO.  SUOMALAISESSA KULTTUURISSA KYLLÄ MIES VIE ÄIDILLEEN KUKKASET EIKÄ VAIMOLLEEN.   LAPSET VIE ÄIDILLE. JA MONET MUMMUILLE. 

Vierailija
11/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika paskojahan ne normimiehet on. Ei pitäisi yllättää.

Vierailija
12/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä muistetaan äitiä, ei vaimoa!

Vierailija
13/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULKAAS NYT.  ÄITI ON SE SYNNYTTÄNYT EIKÖ NIIN . NO ONKO HÄN SYNNYTTÄNYT SEN MIEHEN. NO EI OLE.  MIES VIE ÄIDILLEEN  kukat eikö niin.    Äidin lapset vie kukkia äideille.    

Vierailija
14/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tekee äitienpäivä kortin äidilleen.  Eikä mies muille kuin omalle äidilleen.   Jos mies ei tiedä kuka hänen äitinsä on ??? 

Vierailija
15/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla mennyt hieman sekaisin tuo äitienpäivän tarkoitus. Se EI ole MUISTA VAIMOA päivä. Vaimot eivät ole miestensä äitejä, hyi!!!

Vierailija
16/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin aikoinaan neitienpäivää kun en valittavasti saanut lapsia.

Vierailija
17/17 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ilmiö, josta saa lukea vain av:lta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän