Huomenna taas some pullistelee kuvista kun saatu aamukahvit sänkyyn ja naiset,joille ei näin ole tehty raivoaa miten paskat ukot heillä on
Kommentit (17)
Miksi naiset ovat seurustelleet kymmeniä vuosia miehen kanssa joka ei osta edes kukkia äitienpäivänä.
Minä en edes halua aamukahvia sänkyyn. Paljon kivempi on juoda ja syödä keittiön pöydän äärellä.
Rouva sai just 5 k€ keskieuroopan lomamatkan pohjoisempaan Italiaan, joten todnäk ymmärtää olla hiljaa jostain aamukaffeista tms.
Vierailija kirjoitti:
Rouva sai just 5 k€ keskieuroopan lomamatkan pohjoisempaan Italiaan, joten todnäk ymmärtää olla hiljaa jostain aamukaffeista tms.
Kuka rouva? Ketä haukut?
Minä en ole mieheni äiti. Siksi en halua häneltä lahjoja. Riittää kun lapset onnittelevat ja käymme omalla äidilläni kahvilla.
Täällä näyttää kyllä eniten riehuvan perheettömät ja lapsettomat, jo ihan etukäteen... miksihän?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat seurustelleet kymmeniä vuosia miehen kanssa joka ei osta edes kukkia äitienpäivänä.
Ne on niitä tavallisia miehiä jotka ei enää nykyajan nuorille naisille kelpaa, miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mieheni äiti. Siksi en halua häneltä lahjoja. Riittää kun lapset onnittelevat ja käymme omalla äidilläni kahvilla.
Minä olen mieheni lapsen äiti. Mies muistaa äitienpäivänä ja minä isänpäivänä. Ilman häntä en olisi äiti.
VÄHÄN IHMETYTTÄÄ ETTÄ MIEHEN ÄITI ONKIN NYKYÄÄN VAIMO. SUOMALAISESSA KULTTUURISSA KYLLÄ MIES VIE ÄIDILLEEN KUKKASET EIKÄ VAIMOLLEEN. LAPSET VIE ÄIDILLE. JA MONET MUMMUILLE.
No, aika paskojahan ne normimiehet on. Ei pitäisi yllättää.
Äitienpäivänä muistetaan äitiä, ei vaimoa!
KUULKAAS NYT. ÄITI ON SE SYNNYTTÄNYT EIKÖ NIIN . NO ONKO HÄN SYNNYTTÄNYT SEN MIEHEN. NO EI OLE. MIES VIE ÄIDILLEEN kukat eikö niin. Äidin lapset vie kukkia äideille.
Lapset tekee äitienpäivä kortin äidilleen. Eikä mies muille kuin omalle äidilleen. Jos mies ei tiedä kuka hänen äitinsä on ???
Naisilla mennyt hieman sekaisin tuo äitienpäivän tarkoitus. Se EI ole MUISTA VAIMOA päivä. Vaimot eivät ole miestensä äitejä, hyi!!!
Me vietettiin aikoinaan neitienpäivää kun en valittavasti saanut lapsia.
Taas yksi ilmiö, josta saa lukea vain av:lta
Eiköhän täällä huomenna katkeria aloituksia aiheesta ole, tulen heti lukemaan jahka olen äidille viestiä laittanut.