Vieläkö olisi kysyntää?
Olen 38-vuotias mies. Eronnut. Mulla on kolme lasta, kaikki alakoulussa. Harrastavat todella paljon, niissä harrastuksissa minunkin vapaa-aika menee. Olen töissä myyntipäällikkönä. Harrastan ruoanlaittoa ja mahdollisuuksien mukaan käyn salilla, lenkkeilemässä yms. Parhaimpina puolina näen itsessäni sosiaalisuuteni, kokeilunhalun ja hauskuuteni. En ole kuitenkaan mr. Finland mitoissa. Olen monesti kuullut, ettei seurassani ole koskaan tylsää. Aina tapahtuu kaikenlaista. Mitä luulette, että onko minkälaiset mahdollisuudet löytää uutta suhdetta? Kun kriteereitä mulla kuitenkin on. Kuvittelisin tulevana parhaiten juttuun n. 30 vuotiaan itsestään huolta pitävän urheilullisen naisen kanssa.
Kommentit (103)
Noin idiootteja miehiä kuin ap. Pilaa tämän palstan kokonaan! N44
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:53"]
Ulkopuoliset arvioivat iäkseni 27 vuotta. Alkossa jos satun käymään, pyydetään aina paperit.
[/quote]
Eli ulkopuoliset arvioivat iäksesi 17 vuotta, ei 27?
[/quote]
Miten niin? Paperit kysytään kaikilta, ketkä näyttävät alle 30 vuotiailta.
Naiset ovat ilkeitä. Minä olen päättänyt jo ajat sitten olla lasten kanssa ja harrastaa itse ja porukalla. Tässä nykypäivänä naisia kiinnostaa vain hottikset yms. Kun lapset tehty, niin sitten eletään itselle. Ja vaikka olisi yhteishuoltajuus yms. Niin lähinnä naiset määräävät, että milloin ovat missäkin. Elatusmaksut lähinnä kiinnostavat. Kärjistetysti sanottu, mutta olen monelta isältä vastaavaa kuullut. Mua kiinnostaisi mikäli ap vielä luet, että miksi teille tuli ero? M42