Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö olisi kysyntää?

Vierailija
26.09.2015 |

Olen 38-vuotias mies. Eronnut. Mulla on kolme lasta, kaikki alakoulussa. Harrastavat todella paljon, niissä harrastuksissa minunkin vapaa-aika menee. Olen töissä myyntipäällikkönä. Harrastan ruoanlaittoa ja mahdollisuuksien mukaan käyn salilla, lenkkeilemässä yms. Parhaimpina puolina näen itsessäni sosiaalisuuteni, kokeilunhalun ja hauskuuteni. En ole kuitenkaan mr. Finland mitoissa. Olen monesti kuullut, ettei seurassani ole koskaan tylsää. Aina tapahtuu kaikenlaista. Mitä luulette, että onko minkälaiset mahdollisuudet löytää uutta suhdetta? Kun kriteereitä mulla kuitenkin on. Kuvittelisin tulevana parhaiten juttuun n. 30 vuotiaan itsestään huolta pitävän urheilullisen naisen kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsestäni huolta pitävä 32v nainen. Suhteessa 26v komean lapsettoman miehen kanssa.

Vierailija
62/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuomio tuli! Et saa naista! Elä ja sopeudu sen asian kanssa! N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap lukenut näitä viestejä? Mitä mieltä olet?

Vierailija
64/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Olen 35-vuotias ja viiden lapsen äiti (isoja lapsia jo) ja mulla on vihdoin aikaa kaikelle kivalle ja omallekin. En tosiaan ottaisi enää miehen muksuja kasvatettavaksi omien lasteni perään. Olen hyvin itsenäinen ja en tarvitse kenenkään rahapussia myöskään. Ja haluan miehen, joka HALUAA viettää kanssani aikaa ja voidaan kokeilla uusiakin juttuja yhdessä, matkustaa ja harrastaa mahdollisesti yhdessä. Silti suhdetta missä saan toteuttaa itseäni myös. En siis tyytyisi odottelemaan sua lastesi harrastuksista. Eikö ne osaa itse mennä harrastuksiinsa? Edes osa? Tai tarvitaanko sinne sua muuta kun kyytimään?

Olet päättänyt nyt elää lapsillesi ja työllesi eikä aikaa jää muuhun, ainakaan suhteeseen missä voisit pitää naisen tyytyväisenä. 

Miksi kukaan lapseton valitsisi sinut jos ei sua edes näe? Miksi kukaan kenellä on lapsia valitsisi sinut kun hoivaat vain omia muksujasi? 

Tai, kuten minä jolla lapset on jo isoja ja tuo vaihe ohi?

Muuten satun olemaan nätti, omillani toimeentuleva, uskollinen, rehellinen, positiivinen ja liikunnallinen (hoikka). 

Ulkopuoliset arvioivat iäkseni 27 vuotta. Alkossa jos satun käymään, pyydetään aina paperit. Olen mielestäni fiksu ja minulla on laaja ystäväpiiri, tutustun ihmisiin helpolla. Tykkään keskustella syntyjä syviäkin ja olen aikaansaava. En etsi tällä hetkellä ketään, mutta voisin kuvitella, että kun parisuhde alkaa jälleen kiinnostamaan niin en ainakaan kaltaistasi etsi. 

Vierailija
65/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Tuomio näköjään tuli. Parempi viettää aikaa itseni ja lasteni kanssa. Osaavathan lapset toki itsekin kulkea harrastuksiin, mutta siinä nyt vaan tuntuu vierähtävän aikaa. Ja minä valmennan. Hoivaan vain omia maksuja? En mielestäni sanonut näin? En lasteni kasvattajaa etsi. Ja pakkohan se töissäkin käydä. En kuitenkaan elä työllenikään. Ei jää suhteeseen aikaa pitää naista tyytyväisenä? No ehkei jää, riippuu paljolti siitä mitä nainen haluaa. Käyn pari kertaa vuodessa lasteni kanssa ulkomailla. Sen enempää ei ole aikaa kyllä matkustaa. Eikä rahaakaan.. No näillä mennään, ehkei mun sitten kannata alkaa mitään treffi-ilmoitusta alkaa väsäämään. -Ap

Vierailija
66/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olisit miettinyt kun alat lapsia tekemään. Ja muutenkin olet inhottavan oloinen.

Vierailija
67/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kiinnostaisi :)

Terveisin 25 v. liikuuntaa harrastava opiskelija

Vierailija
68/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"]Niinpä! Tuomio näköjään tuli. Parempi viettää aikaa itseni ja lasteni kanssa. Osaavathan lapset toki itsekin kulkea harrastuksiin, mutta siinä nyt vaan tuntuu vierähtävän aikaa. Ja minä valmennan. Hoivaan vain omia maksuja? En mielestäni sanonut näin? En lasteni kasvattajaa etsi. Ja pakkohan se töissäkin käydä. En kuitenkaan elä työllenikään. Ei jää suhteeseen aikaa pitää naista tyytyväisenä? No ehkei jää, riippuu paljolti siitä mitä nainen haluaa. Käyn pari kertaa vuodessa lasteni kanssa ulkomailla. Sen enempää ei ole aikaa kyllä matkustaa. Eikä rahaakaan.. No näillä mennään, ehkei mun sitten kannata alkaa mitään treffi-ilmoitusta alkaa väsäämään. -Ap
[/quote]

Kyllä sinä naisen löydät, jos katselet tasoisiasi.

Vierailija
69/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen todennäköisemmin haluaa ja voi saada vielä lapsia, joten ei hän välttämättä halua miestä, jolla on jo monta lasta ja joka noin lähellä neljääkymppiä. Saa siinä olla vaikka kuinka hauska mies.

Vierailija
70/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Kyllä mua kiinnostaisi :)

Terveisin 25 v. liikuuntaa harrastava opiskelija
[/quote]

Et oo tosissasi! Olet varmaan mies! Ei voi ketään alle 40 vuotiaita naista ap kiinnostavan. Ettekö tajua, että ap on sika ja idiootti! N29

Vierailija
71/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Uskotaan! Eiköhän tämä keskustelu tullut selväksi. -Ap

Vierailija
72/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"]

Niinpä! Tuomio näköjään tuli. Parempi viettää aikaa itseni ja lasteni kanssa. Osaavathan lapset toki itsekin kulkea harrastuksiin, mutta siinä nyt vaan tuntuu vierähtävän aikaa. Ja minä valmennan. Hoivaan vain omia maksuja? En mielestäni sanonut näin? En lasteni kasvattajaa etsi. Ja pakkohan se töissäkin käydä. En kuitenkaan elä työllenikään. Ei jää suhteeseen aikaa pitää naista tyytyväisenä? No ehkei jää, riippuu paljolti siitä mitä nainen haluaa. Käyn pari kertaa vuodessa lasteni kanssa ulkomailla. Sen enempää ei ole aikaa kyllä matkustaa. Eikä rahaakaan.. No näillä mennään, ehkei mun sitten kannata alkaa mitään treffi-ilmoitusta alkaa väsäämään. -Ap

[/quote]

Kuulostat ihan hyvältä mieheltä. Elä nyt lapsillesi ja työllesi, pidä silmät auki mutta katsele uudestaan esim. viiden vuoden päästä. Lapset ovat vain kerran pieniä, et halua että joku nainen vie sitä aikaa sinulta pois. T. N27

Vierailija
73/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä ap

Vierailija
74/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapsilleen omistautunut isä on hieno ja kunnioitettava mies! Ainoa asia joka särähti pahasti tuossa teksissäsi, että sanot ettet ole oikein Mr.Finland mitoissa ja kuitenkin naiselta vaatisit nuoruutta ja timmiyttä :) 

Ihmiset ovat nykypäivänä hyvin itsekkäitä ja kylmiä, eivätkä halua tutustua ihmisiin joilla paljon lapsia. Myöhemmin elämässä saat olla kuitenkin tyytyväinen, sillä panoksesi lasten elämässä tulee tekemään todennäköisesti heistä hienoja aikuisia aikanaan, tasapainoisia ja ehkä menestyneitäkin. Se on paljon arvokkaampaa kuin muiden ihmisten hyväksyntä.

N42

Vierailija
75/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:52"]

Ok. Tarkennan hieman, että ettei paljoa alle 30 kiinnosta. Muttei kyllä paljoa yli 40. Ikä sinänsä on aina vähän niin ja näin. Paljon riippuu ihmisestä. -Ap

[/quote]

Mitä ihmettä sinä ikää tuijotat, aikunen mies! Itse olen saman ikäinen kuin sinä, eronnut kahden alle kouluikäisen äiti. En ole laittanut mitään ikäskaalaa, se oikea tulee kohdalle sitten kun tulee ja ikä on mikä on. Tällä hetkellä minua ovat piirittäneet noin 30-vuotiaat miehet, en tiedä kyllä syytä. Tai no, luulevat minun olevan saman ikäinen ja hämmästelevät kun kuulevat etten ole. Ikä ei ole kuin numeroita, ei haittaisi yhtään jos joku 40+ ikäinen mua alkaisi piirittää.

Jos haluat ehdottomasti noin paljon nuoremman, niin oletko miettinyt, että sen ikäluokan ihmisillä ei vielä ole lapsia ja ehkä ne niitä haluavat? Jos sulla on lapsiluku täynnä, niin pysy erossa. Minäkin olen sen takia jättänyt nuo kolmekymppiset lapsettomat ukot rauhaan, saavat mahdollisuuden perheeseen jos heillä ei sitä vielä ole.

Vierailija
76/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luin jutun ja ensin ajattelin, että vaikuttaa ihan ok mieheltä, mutta juuri tuo, että vaaditaan naiselta nuoruutta ja timmiyttä vaikkei itsekkään olla enään nuoria ja timmejä on todellinen turn off. Minäkään en huolisi.

Timmi 49-vuotias nainen

Vierailija
77/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais vähän tarkastaa kriteereitä. Ihan vaan pikku vinkki! T. Nainen jolla kaksi lasta. Ei ap kelpaisi minullakaan.

Vierailija
78/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä miehessä nyt noin ahdistaa?

-33-vuotias nainen

Vierailija
79/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vaan niin ällöttävä! Ettii itselleen nuorta naista!

Vierailija
80/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi tosiaan! Ap:lla ei ole varaa matkustaa kuin pari kertaa vuodessa ulkomaille! Hyi hyi! Ei mulle ainakaan riittäisi! N42 enkä ole mikään timmi, muttei silti kelpaa tuollainen hikinen lasten kanssa pyörivä kivikautinen ukko! Hei vähän rima liian korkealla ap:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi