Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö olisi kysyntää?

Vierailija
26.09.2015 |

Olen 38-vuotias mies. Eronnut. Mulla on kolme lasta, kaikki alakoulussa. Harrastavat todella paljon, niissä harrastuksissa minunkin vapaa-aika menee. Olen töissä myyntipäällikkönä. Harrastan ruoanlaittoa ja mahdollisuuksien mukaan käyn salilla, lenkkeilemässä yms. Parhaimpina puolina näen itsessäni sosiaalisuuteni, kokeilunhalun ja hauskuuteni. En ole kuitenkaan mr. Finland mitoissa. Olen monesti kuullut, ettei seurassani ole koskaan tylsää. Aina tapahtuu kaikenlaista. Mitä luulette, että onko minkälaiset mahdollisuudet löytää uutta suhdetta? Kun kriteereitä mulla kuitenkin on. Kuvittelisin tulevana parhaiten juttuun n. 30 vuotiaan itsestään huolta pitävän urheilullisen naisen kanssa.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla kiinnostunut. En aluksi ollut mutta kun huomasin minkälaista palautetta ap saa. Olen 35-vuotias kahden pojan yh-äiti.

Vierailija
22/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku idiootti pilaa keskustelun trollaamalla ja haukkumalla ap:ta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:59"]

No tarkensin vielä tuossa myöhemmin, että ikä ei nyt niin merkityksellinen, koska se nyt riippuu niin paljon henkilöstä! Ja kyllä mä vaan toivon löytäväni itsestään huolta pitävän naista. En ole missään vaiheessa puhunut "timmistä" naisesta. Mitä silläkään nyt pohjimmiltaan tarkoitetaan. Itse syön terveellisesti=itse tehtyä, mahdollisimman vähän lisäaineita yms. Ja mun mielestä hyvä opettaa lapset terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Tai jotain sen tapaista :-) Niin ja aluksi sanoin, etten ole mr.finland. Niin en ole. Ilmeisesti suurimmalle osalle kelpaisi vaan sellainen. Tämä nyt ei tarkoita, että olisin ruma, ylipainoinen yms. Itse olen sinut itseni kanssa. Alkaa kyllä hieman ihmetyttämään tämä monen naisen tylyys täällä. Siis ei missään nimessä kaikkien. Vaikkei olekaan rahaa matkustaa niin olen onnellinen, että noin 2 vuoden päästä olen maksanut omakotitalon lainat pois. Avaudun nyt jo ihan ärsyttääkseni joitakin ;-) -Ap

[/quote]

Suurin osa haukuista on huumoria.. Aika ihania me naiset ollaan! vai oisko vaan pari tyyppiä, ketkä noita haukkuja jaksaa kirjoitella.. Silti uskon, että monet lukivat viestisi väärin.. Kai osui arkaan paikkaan. Itse en missään kohtaan lukenut timmiä, tai ettet pitäisi itsestäsi huolta, päinvastoin. Mainitsit kai salilla käynnin ym. Mr. Finlandia ei monet mammat täällä edes saisi, eikä sellainen tarviikaan olla.. Laita nyt vaan deittipalstoille ilmoitus ja katso miten menee! Good luck! 

Vierailija
24/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ap ihan normaali

Vierailija
25/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:59"]

No tarkensin vielä tuossa myöhemmin, että ikä ei nyt niin merkityksellinen, koska se nyt riippuu niin paljon henkilöstä! Ja kyllä mä vaan toivon löytäväni itsestään huolta pitävän naista. En ole missään vaiheessa puhunut "timmistä" naisesta. Mitä silläkään nyt pohjimmiltaan tarkoitetaan. Itse syön terveellisesti=itse tehtyä, mahdollisimman vähän lisäaineita yms. Ja mun mielestä hyvä opettaa lapset terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Tai jotain sen tapaista :-) Niin ja aluksi sanoin, etten ole mr.finland. Niin en ole. Ilmeisesti suurimmalle osalle kelpaisi vaan sellainen. Tämä nyt ei tarkoita, että olisin ruma, ylipainoinen yms. Itse olen sinut itseni kanssa. Alkaa kyllä hieman ihmetyttämään tämä monen naisen tylyys täällä. Siis ei missään nimessä kaikkien. Vaikkei olekaan rahaa matkustaa niin olen onnellinen, että noin 2 vuoden päästä olen maksanut omakotitalon lainat pois. Avaudun nyt jo ihan ärsyttääkseni joitakin ;-) -Ap

[/quote]

Suurin osa haukuista on huumoria.. Aika ihania me naiset ollaan! vai oisko vaan pari tyyppiä, ketkä noita haukkuja jaksaa kirjoitella.. Silti uskon, että monet lukivat viestisi väärin.. Kai osui arkaan paikkaan. Itse en missään kohtaan lukenut timmiä, tai ettet pitäisi itsestäsi huolta, päinvastoin. Mainitsit kai salilla käynnin ym. Mr. Finlandia ei monet mammat täällä edes saisi, eikä sellainen tarviikaan olla.. Laita nyt vaan deittipalstoille ilmoitus ja katso miten menee! Good luck! 

Kiitos! Kyllä minä laitan ilmoituksen. Nyt olen yrittänyt jotain kirjoittaa. Ei tule mitään! En osaa! ;-) Kun kirjoitan niin kaikki näyttää tyhmälle. Nyt kun mua on täällä teilattu jo niin paljon, niin voisikohan joku auttaa minua, että minkälainen olisi hyvä ilmoitus? Tänne jo varmaan aika paljon itsestäni kertonut. Ja mikähän muuten olisi hyvä deittsivusto? Kiitos jo etukäteen jos joku auttaisi ;-) -Ap

Vierailija
26/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tottakai saa miehelläkin kriteerejä olla naiselle! Se, että haluaa nuoremman ja urheilullisen naisen ei musta ole mitenkään tavatonta. Tietysti voi olla vaikea löytää semmosia, mutta tottakai semmosia saa hakea jos ne itseä miellyttää. Eri asia on sitten se, että miten parisuhde mahtuu ap:n elämän kun tuntuu olevan muutenkin aika kiireistä.

Kyllä mä voisin mielelläni ottaa jonkun miehen, jolla on pieniä lapsia kolme. Itse kun en voi lapsia saada ja lapsista kuitenkin pidän.

N 27

Vierailija
27/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:53"]

Ulkopuoliset arvioivat iäkseni 27 vuotta. Alkossa jos satun käymään, pyydetään aina paperit.

[/quote]

Eli ulkopuoliset arvioivat iäksesi 17 vuotta, ei 27?

Vierailija
28/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta sua ap deittsivustot! Noin ällöttävästä tyypistä ei kannata ilmoitusta tehdä!

Vierailija
29/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta päätellen naisilla voi olla vaikka mitä vaatimuksia, lapsia yms. Mutta jos jollain miehellä sattuu olemaan 3 lasta ja vielä puuhaa näiden kanssa, niin se on sitten siinä! Ei ihme, että tyyliin bile Danit vain kelpaa naisille. Kai sen kertoo sekin, että kellistanyt satoja naisia. Mihin ihmeeseen tämä yhteiskunta on menossa? Ap teilataan suurimmaksi osaksi, vaikka varmaan ihan ok. M 40

Vierailija
30/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kysytään vai? En mä kyllä oikein usko tuota..

Vierailija
31/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unta näe! Ei sua kannata auttaa! Ja turhaan itsekin kulutat aikaa ilmon tekoon. Lopputulos on jo selvillä. Naista et tule saamaan! N44

Vierailija
32/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ruikuta!

Vierailija
33/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään paperit. Näin ainakin Alkon ovessa luki.

Vierailija
34/103 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-v nainen ja ei valitettavasti jatkoon. Lapsettomalle 3 pientä lasta on kyllä liikaa, vaikka miten kiva muuten voisikin olla.

Vierailija
35/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on surkimus. Kiitos ei

Vierailija
36/103 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ihminen spämmää samanlaisia viestejä näinkin turhaan keskusteluun ja m i k s i. Ei voi olla aikuinen nainen tai jos on niin myötähäpeä on suuri.

Ihan hyvältä ap kuulostaa ja varmasti löytää jonkun. Ei kannata markkina-arvoaan nettikeskusteluilla testata vaan mennä ulos ja käyttää energia siellä.

Vierailija
37/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on ihan ok. Miksi tätä miestä näin mollataa? N29

Vierailija
38/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP varmaan jo huomasi, että miehillä ei saa olla minkäänlaisia vaatimuksia :) Eli jos ei kouluttamaton läskimöykky kelpaa niin yksin saat palstan mukaan olla :P Jos olisit nainen, niin täällä puhuttaisiin tyyliin "vaikutat tasapainoiselta ja järkevältä naiselta, kyllä voit löytää, tsemppiä etsimiseen!" 

wt-palsta on wt-palsta.

Vierailija
39/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:58"]Minä olen 38 2 lapsen yh. En ikinä huolisi miestä kenellä 3 lasta! Haluan lapsettoman miehen! Että hänellä on aikaa mulle ja mun lapsille! Olet todellakin säälittävä ap!
[/quote]

Kyllä naisilla saa olla vaatimuksia :-)

Vierailija
40/103 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi