Vieläkö olisi kysyntää?
Olen 38-vuotias mies. Eronnut. Mulla on kolme lasta, kaikki alakoulussa. Harrastavat todella paljon, niissä harrastuksissa minunkin vapaa-aika menee. Olen töissä myyntipäällikkönä. Harrastan ruoanlaittoa ja mahdollisuuksien mukaan käyn salilla, lenkkeilemässä yms. Parhaimpina puolina näen itsessäni sosiaalisuuteni, kokeilunhalun ja hauskuuteni. En ole kuitenkaan mr. Finland mitoissa. Olen monesti kuullut, ettei seurassani ole koskaan tylsää. Aina tapahtuu kaikenlaista. Mitä luulette, että onko minkälaiset mahdollisuudet löytää uutta suhdetta? Kun kriteereitä mulla kuitenkin on. Kuvittelisin tulevana parhaiten juttuun n. 30 vuotiaan itsestään huolta pitävän urheilullisen naisen kanssa.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:29"]Mitkä ihme tyypit tänne vastailevat? Mitä ällöä tuossa ap:n viestissä oikein oli? Nyt en tajua alkuunkaan. Munkin mielestä kuulosti ihan hyvältä siihen saakka, kun ap alkoi pistää omia vaatimuksia listaan.
[/quote]
Sama ihminen näköjään spämmää vain tylsyyttään.
Onneksi miehen ei tarvi erityisesti lapsia tuoda esille
t. M39, 5 lasta useemman kans ja vientiä on kaikissa ikäryhmissä :D
Tottakai sulla on mahdollisuuksia, kuulostat ihan hyvältä. Kriteerien vaan pitää kohdata; nainen odottaa samaa sinulta, kuin sinä häneltä
Entäs jos katselisit niitä yh-naisia ja ikäisiäsi suurinpiirtein? Vois natsata! On niissäkin itsestään huoltapitäviä ja timmejä ja hauskoja tyyppejä ja ehkä samanlaisessa elämäntilanteessa.
Ihanan tuntuinen ap.
Olen useamman miehen rouvaihminen
Nautin suunnattomasti kun erikokoiset kyrvät työntyvät pilluuni. Olen aina kiimassa. Onneksi ei ole lapsia. Ehtii huolehtia "paikoistaan" että kehtaa näyttää ja käyttää sitä. Kyllä miehiä saa todella helposti petipuuhiin. Sori vain vaimot. Olen vain nainen ja halut on. Ja miehet ovat 80 % pillun perässä. En uskalla täyttä 100% laittaa sillä toivon että on uskollisiakin miehiä.
Mitä helvettiä? En käsitä, onko täällä joku viettänyt koko pvn spämmäten potaskaa? Kelpaisi ; )
Ei kelpaa, kuten ap itsekin on huomannut. Kysyntää ei ole. Jos olisi, et sitä täällä kyselisi.
Et ole itse mr. Finland mutta vaadit kolmikymppiseltä naiselta urheilullista sekä timmia kroppaa?
Ikää sulla liikaa, joten noi 30v likat haluaa muksuja, omia!!!
Itse olen juuri tuollainen AP:n toivoma 30-vuotias, urheilua harrastava timmi nainen. En halua omia lapsia.
Minusta AP:n kannattaisi kysyä itseltään, miksi kukaan kaltaiseni nainen kiinnostuisi hänestä? Meille on tarjolla ihan omanikäistä, timmissä kunnossa olevaa seuraa, jolla on aikaa parisuhteelle ja rahaa matkustella myös kumppanin kanssa. Suosittelen tarkistamaan tuota omaa "toivomuslistaa" ja katselemaan niitä n. 4-kymppisiä, levähtäneitä YH-mammoja... Siinäpä sitten voitte synkronoida lastenhoitoaikataulujanne.
Myönnän, että nauroin näitä vastauksia lukiessani, silti toivon, ettei AP nyt ottanut pahasti niitä.. Voi parkaa! ;) Minusta AP kuulostaa ihan normilta, ei mitenkään liian vaativalta. Kai asiat voi ymmärtää eri tavoin, AP puhui urheilullisesta, ei timmistä, esim.. AP:lle varmasti löytyy naisia, ikä ei mielestäni se tärkein seikka, vaan sama elämäntilanne, kummallakin hyvä olla niitä lapsia jo valmiina... YH-mamma hakuun siis..
Juu ei. Sinulla on niukasti aikaa suhteeseen ja tavoittelet itseäsi nuorempia ja timmimpiä. Katselisit ikäisiäsi.
N30
Tajuat asian vasta kun olet 65 v.eläkkeellä ja misu painaa duunia.
Ok. Tarkennan hieman, että ettei paljoa alle 30 kiinnosta. Muttei kyllä paljoa yli 40. Ikä sinänsä on aina vähän niin ja näin. Paljon riippuu ihmisestä. -Ap
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:52"]Ok. Tarkennan hieman, että ettei paljoa alle 30 kiinnosta. Muttei kyllä paljoa yli 40. Ikä sinänsä on aina vähän niin ja näin. Paljon riippuu ihmisestä. -Ap
[/quote]
Miksei ikätoverit kiinnosta?
Mitkä ihme tyypit tänne vastailevat? Mitä ällöä tuossa ap:n viestissä oikein oli? Nyt en tajua alkuunkaan. Munkin mielestä kuulosti ihan hyvältä siihen saakka, kun ap alkoi pistää omia vaatimuksia listaan.