Vieläkö olisi kysyntää?
Olen 38-vuotias mies. Eronnut. Mulla on kolme lasta, kaikki alakoulussa. Harrastavat todella paljon, niissä harrastuksissa minunkin vapaa-aika menee. Olen töissä myyntipäällikkönä. Harrastan ruoanlaittoa ja mahdollisuuksien mukaan käyn salilla, lenkkeilemässä yms. Parhaimpina puolina näen itsessäni sosiaalisuuteni, kokeilunhalun ja hauskuuteni. En ole kuitenkaan mr. Finland mitoissa. Olen monesti kuullut, ettei seurassani ole koskaan tylsää. Aina tapahtuu kaikenlaista. Mitä luulette, että onko minkälaiset mahdollisuudet löytää uutta suhdetta? Kun kriteereitä mulla kuitenkin on. Kuvittelisin tulevana parhaiten juttuun n. 30 vuotiaan itsestään huolta pitävän urheilullisen naisen kanssa.
Kommentit (103)
Sama. Ei jatkoon! Lapset ei vaan sovi kuvioon. Yksi vielä menisi.
Eipä tuossa mitään muuta ole kuin se, että miksi pitää saada lähtökohtaisesti 30v. nainen? Eli ajatus nimenomaan nuoremmasta, vaikka omat kolme lasta solahtaisivat paljon paremmin noin 40v. yh:n elämään...
Niin ap on sika! Uskon, että sovinisti. Jotenkin tulee sellainen kuva, ettei arvosta naista yhtään! Onneksi mun oma mies on niin ihana. Sääliksi käy, että tuollaisia on olemassa! N44
Häviäjä ap. Toivottavasti alkaa vähän ajattelee, että tajuaisi realiteetit!!
Kiinnostuisin muuten todella paljon, mutta tuo kiinnostuneisuutesi 30v naisiin oli mulle tirn off. Sorry. Tuollainen iän tuijottaminen kertoo luonteesta valitettvan paljon.
n39
Kaikki ap:ssa on inhottavaa! Kuvottava ajatella, että nuorempaa naista lääppii!
Toi myyntipäällikkö on mulle kans turn off. Muiden lisäksi siis! N46
Jos on vaikeuksia ymmärtää, niin kuvittelepa ap tämä: Olen nelikymppinen, kolmen alakouluikäisen lapsen eronnut äiti. Enkä ole mikään missi. Viihtyisin parhaiten kolmekymppisen, urheilullisen ja itsestään huolehtivan miehen kanssa.
Kuulostaa NIIN SÄÄLITTÄVÄLTÄ, että tuollaisen suustaan päästäminen yksinkertaisesti kertoo ihmisen arvostelykyvyn ja itsekritiikin puutteesta.
Kelpaat varmasti monellekin naiselle, mutta ala haarukoida tasoisiasi. Parisuhdemarkkina-arvosi ei tuossa vaiheessa ja tilanteessa ole enää sama kuin nuorempana, eli älä elä pilvilinnoissa. Samantasoisuus on avainsana rakkautta etsittäessä ja se on avainsana myös onnellisen parisuhteen ylläpitämisessä. Jokainen tähtää parhaaseen siinä omassa sarjassaan. Onnea etsintään!
Lähinnä mietityttää, että missä välissä sä sen naisen kanssa olisit? Oon tässä yrittänyt kahdenkin miehen kanssa säätää, ja molemmilla on jatkuvasti jotain: lasten harrastuksia, epäsäännnöllisiä työvuoroja, vanhempainiltoja, bänditreenejä jne. Kovasti laittelevat viestiä ja haluavat tavata, mut ku mikään ei koskaan sovi. Itte oon perus 8-16 työssä arkisin, ja siltikään ei saada aikatauluja sopimaan. Miks tollaset ees hakee naista, kun ei sille oo sit kuitenkaan aikaa tai tilaa elämässään??
Niinpä! Vittu kun ap tapaisia miehiä pitää olla olemassa!
Kai ap jollekin saattaa kelvata. Markkina-arvo ei vaan ole kovin korkealla. N44
Ap on väärillä jäljillä. Ei täällä ole kuin siiderivalaita!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:06"]
Niinpä! Tuomio näköjään tuli. Parempi viettää aikaa itseni ja lasteni kanssa. Osaavathan lapset toki itsekin kulkea harrastuksiin, mutta siinä nyt vaan tuntuu vierähtävän aikaa. Ja minä valmennan. Hoivaan vain omia maksuja? En mielestäni sanonut näin? En lasteni kasvattajaa etsi. Ja pakkohan se töissäkin käydä. En kuitenkaan elä työllenikään. Ei jää suhteeseen aikaa pitää naista tyytyväisenä? No ehkei jää, riippuu paljolti siitä mitä nainen haluaa. Käyn pari kertaa vuodessa lasteni kanssa ulkomailla. Sen enempää ei ole aikaa kyllä matkustaa. Eikä rahaakaan.. No näillä mennään, ehkei mun sitten kannata alkaa mitään treffi-ilmoitusta alkaa väsäämään. -Ap
[/quote]
Uusperheellisen näkökulma. Jos olisin vapaa, en todellakaan kiinnostuisi AP:sta. Iso osa hänen ajastaan kuluu työssä, joka ammattinimikkeen perusteella kuulostaa aikaa vievältä mutta ei välttämättä suunnatonta palkkapussia takaavalta. Iso osa vapaa-ajasta kuluu lasten harrastuksissa ja valmentajana. Eli montako arki-iltaa viikossa? Valmennus viittaa urheiluharrastuksiin, eli viikonloppuisin sitten kisareissuja,,turnauksia, leirejä? Ulkomaanmatkat tehdään lasten kanssa, uuden tyttöystävän kanssa kahdenkeskiseen matkailuun ei riitä rahaa. Lisäksi ei halua uudesta naisesta lapsilleen kasvattajaa. Mitä ihmettä ap sitten naisesta haluaa?
Uusi nainen nimenomaan olisi myös lasten kasvattaja. Suhde, jossa on toisen tai molempien lapsia, ei toimi, jolleivät aikuiset ole tasavertaisia lasten kasvatuksessa. Suhde, jossa nainen on asemassa, jossa hän on miehen lapsiin nähden alempiarvoisessa eikä tasa-arvoisessa asemassa (hänelle ei ole aikaa, hänen kanssaan ei ole rahaa lähteä kahdenkeskisille kutulomille, vaikka lapset pääsevät ulkomaille isin kanssa kahdesti vuodessa, hän ei saa kasvattaa) ei toimi. Jos naisella on omia lapsia, mistä asioista ap aikoo luopua, jotta ajan kanssa voisi perustaa uusperheen? Jos naisella ei ole lapsia, suostuuko ap hommaamaan niitä lisää, vaikka nykyistenkin kanssa menee aika ja rahat?
Palstan +40v lihavat av-mammat ovat säälittäviä läpinäkyvyydessään. Ensin itse valkkaavat äärimmäisen tiukalla seulalla ollessaan parikymppisiä ja miesten suosiossa. Sitten kun ikää ja läskiä kertyy niin yhtäkkiä miehet eivät saisi esittää enää mitään vaatimuksia.
Narsistia henkisesti pikkutyttöjä olette aikuiset naiset täällä, hävetkää! Hyh, onneksi itselläni on ulkomaalainen vaimo. Paljon kypsempi oli jo 25 vuotiaana kuin te.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 10:37"]
Mikä tässä miehessä nyt noin ahdistaa? -33-vuotias nainen
[/quote]
Se kun hän ei kelpuuta ketä tahansa ylipainoista, 40 vuotiasta yh-äitiä. SE!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 08:50"]Kyllä mua kiinnostaisi :)
Terveisin 25 v. liikuuntaa harrastava opiskelija
[/quote]
Et oo tosissasi! Olet varmaan mies! Ei voi ketään alle 40 vuotiaita naista ap kiinnostavan. Ettekö tajua, että ap on sika ja idiootti! N29
[/quote]
No jotain rajaa haukkumiseen...
Itse olen mies 42v ja ymmärrän kyllä olla flirttaamatta nuoremmille naisille jottei leimattaisi siaksi.
Kyllä mäkin voin uskoa että löytyy varmasti mutta tietty kriteerit kantsii katsoa sen mukaan mitä itsekin edustaa, voi tietty kelvata timmille lapsettomalle kolmekymppiselle mut varmaan vähemmistölle tuossa kuitenkin jos itse ei ole ihan kuosissa. Kauhean pinnallista mut mulla tökkää silmään nämä isäpakit kaikilla melkein nelikymppisillä, kertoo ettei panosteta ruokaan eikä liikuntaan varsinkin kun aineenvaihduntakin pikku hiljaa hidastuu tuossa iän myötä usealla. No jotkut tykkää niistä. :)