Vieläkö olisi kysyntää?
Olen 38-vuotias mies. Eronnut. Mulla on kolme lasta, kaikki alakoulussa. Harrastavat todella paljon, niissä harrastuksissa minunkin vapaa-aika menee. Olen töissä myyntipäällikkönä. Harrastan ruoanlaittoa ja mahdollisuuksien mukaan käyn salilla, lenkkeilemässä yms. Parhaimpina puolina näen itsessäni sosiaalisuuteni, kokeilunhalun ja hauskuuteni. En ole kuitenkaan mr. Finland mitoissa. Olen monesti kuullut, ettei seurassani ole koskaan tylsää. Aina tapahtuu kaikenlaista. Mitä luulette, että onko minkälaiset mahdollisuudet löytää uutta suhdetta? Kun kriteereitä mulla kuitenkin on. Kuvittelisin tulevana parhaiten juttuun n. 30 vuotiaan itsestään huolta pitävän urheilullisen naisen kanssa.
Kommentit (103)
Olen mies ja mun mielestä ei ole ap:lla kohtuuttomia vaatimuksia.
Todellakin on säälittävä! Lapsia, ei varaa matkustaa, illat harrastaa, päivät töissä! Varmaan kokkaus bravuuri on joku karjalanpaisti! Sopis hyvin tuollaiselle pervolle! Ja vielä haluaa jonkun nuoren fitnes naisen! Ei mulle kelpaa ainakaan!
- Nainen + 3 lasta.
Täällähän on ollut vilkas keskustelu :-) Niin en mielestäni tarkoittanut, että naisen pitäisi olla joku timmi yms. Itsestään huoltapitävä on paljon muuta kuin fitness mimmi yms. Enkä ole sanonut, ettei saisi olla lapsia. Enkä sitä, että tulevaisuudessakin haluaisin matkustaa yksin lasteni kanssa. Vaikka olenkin niin köyhä, ettei ole varaa kuin muutamaan ulkomaan matkaan vuodessa ;-). No oli täällä ihan kivojakin kommentteja. Mutta kun nyt luin näitä, niin varmaan parasta antaa asian olla. Huomasin, että miten ilkeitä ihmiset ovat. Itse yritän olla aina positiivinen ja suhtautua asioihin avoimin mielin ja uteliaisuudesta. Näin itselläni on paljon mukavampi olla. Vaikka tietenkin pettymyksiäkin on sattunut. -Ap
P.S. Taidan alkaa karjalanpaistin tekoon :-D
Olet vieläkin ällöttävämpi kuin aloituksessa! Mistä tuollaisia miehiä sikiää tänne????
Älä tule tänne ap avautumaan! Olet kuvottava! Köyhä ja narsisti! N44
Joko se taas on täällä nuorta naista vonkumassa?? Eikö mene perille että et VAAN kelpaa??? Joku raja se on suomalaisellakin naisella.
Kuulostat ihan ok ja kunnon mieheltä ap. Sinulla on varmasti vientiä jos itse niin haluat. Olen 48 v nainen ja uusperhe-elämää on tullut katseltua. Pari asiaa ihan ystävänä sanoisin, en tarkoita ilkeästi vaan siksi että ansaitset hyvän suhteen ja sellaisen jotka kestää monta kymmentä vuotta.
Jos itse et ihan kauheasti vietä salilla ja lenkillä, niin kaivat verta nenästä jos etsit kovin urheilullista kumppania. Ensimmäisenä hän laittaa sinut terveelliselle ruokavaliolle jne. alkaa patistaa sinua lenkille aamuseitsemältä (sanon tämän sillä että kokemusta on, olen itsekin "mahdollisuuksien" mukaan urheileva ja tykkään ruuasta.) Sinun olisi parempi katsella sellaisia jotka myös tykkää kokata ja ulkoilla. Rasvaprosentti ei sitten ole ihan minimissään mutta en usko että on sinullakaan, että paremmin tunnette olevanne saman tasoisia.
Nainen ei halua 8 v vanhempaa miestä. Minulla on ollut sellainen, ja se nyt vaan ei pelitä. Et halua vaikuttaa vanhukselta naisesi rinnalla, kun olet omanikäistesi ja muutamaa vuotta nuorempien mielestä vielä kovaa valuuttaa. (tämän sanon siksi että minulla on ollut muutama 7-8 v vanhempi mies, ja he tuntuivat aina vähän raihnaisilta ja vanhanaikaisilta minuun nähden. Vaikeuttaa naisesi pitämistä kun hän katselee nuorempia koko ajan ja ajattelee salaa että olet vähän pihalla ja kalkkis) Sanoisin että viritä kriteeriä tuonne max 5 vuotta nuorempaan kuin sinä, niin alkaa pelittää hyvin.
30-vuotias nainen, jolla ei ole vielä lapsia, tulee haluamaan niitä. Jos tämä on sinulle ok, hankkia vielä lisää lapsia, niin ei siinä sitten mitään. (tämän sanon siksi että ystävinäni on eronneita miehiä ja tämä on tullut heille järkytyksenä eteen ennemmin tai myöhemmin. Aina siinä kävi niin että lapsia tehtiin). Sinun on parempi katsella naisia joilla on jo riittävästi lapsia omasta mielestään.
Lisäksi vielä, koska olet hyvin toimeentuleva mies vaativassa ammatissa, niin etsi samanlaista naista. Teillä on paljon enemmän yhteistä ja suhteenne on paljon tasapainoisempi ja tasa-arvoisempi. Silloin sinulta ei myöskään odoteta niin paljon yhteistä aikaa, koska nainenkin on kiireinen ja hänellä on muutakin elämää. 30-vuotias nainen on harvemmin ehtinyt saavuttaa vielä noin paljon siihen ikään. Jos on, hän tähtää kovempiin kavereihin todennäköisesti.
Onnea matkaan ja toivotan sinulle kaikkea hyvää. Löysin itse kumppanin netistä, ja se on aivan mahdollista. Laita tuore kuva ja kerro itsestäsi riittävästi. Äläkä laita ikä- ja painokriteerejä ihan noin koviksi, niin naisetkin uskaltavat ottaa sinuun yhteyttä.
Ap on avuton, omaan napaan tuijottavat narsisti!
Näistä viesteistä monet on vaan provoilua, älä ota turhaan itseesi ap. Viestisi tosiaankin vaikutti ihan mukavalta siihen asti, kunnes ryhdyit listaamaan omia kriteereitäsi. Eniten ehkä särähti silmään se, että elät itse lapsillesi omistautunutta elämää etkä koe olevasi mallinmitoissa, ja naisen tulisi olla melkein 10 vuotta nuorempi ja timmissä kunnossa. :)
Olen itse 30-vuotias, kivannäköinen ja urheilullinen nainen. Tähänastisen elämäni olen pyhittänyt uran luomiselle ja matkustelulle, ja nyt parisuhdetta etsiessäni en välttämättä kiinnostuisi, vaikka ruokaa laittava ja seikkailunhaluinen mies minulla hakusessa onkin. Viihdyn töideni parissa erinomaisesti enkä siksi oikeastaan koe vaativani mieheltä edes erityisen paljon aikaa, vaan ennemminkin ymmärrystä omalle ajanpuutteelleni. Lasten harrastuksissa juokseminenkaan ei siis varsinaisesti ole ongelma.
Mikä sitten? No eri elämäntilanteet. Lapsiperheen arki ei kiinnosta. Haluan elää aikuisten ihmisten elämää. Ansaitsen itse melko hyvin ja nautin suuresti matkustelusta, ja haluaisin jakaa rakkauteni matkustusta kohtaan mieheni kanssa. Ajatuskin siitä, että pitäisi vaihtaa ihanat city-lomat, kylpylät ja extempore-viikonloppureissut pakettirantalomaan kolmen (miehen) lapsen kanssa tuntuu ihottavalta. Lisäksi monella ikäiselläni on perheen perustaminen vielä edessä, eikä tilanteesi kuulosta erityisen otolliselta siihenkään.
Kuulostat kuitenkin mukavalta mieheltä. Ihan mielenkiinnosta, miksi naisen pitäisi olla itseäsi huomattavasti nuorempi? :)
Muuta ongelmaa sussa ei ole, kuin liian korkea rima!
Muuten kelpaisi mutta tuo myyntipäällikkö on ehdoton nounou. Kuulostat kyllä ihan täysin myyntipäälliköltä kuvailusi perusteella eli etköhän sä osaa luoda sitä kysyntää. :)
No tarkensin vielä tuossa myöhemmin, että ikä ei nyt niin merkityksellinen, koska se nyt riippuu niin paljon henkilöstä! Ja kyllä mä vaan toivon löytäväni itsestään huolta pitävän naista. En ole missään vaiheessa puhunut "timmistä" naisesta. Mitä silläkään nyt pohjimmiltaan tarkoitetaan. Itse syön terveellisesti=itse tehtyä, mahdollisimman vähän lisäaineita yms. Ja mun mielestä hyvä opettaa lapset terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Tai jotain sen tapaista :-) Niin ja aluksi sanoin, etten ole mr.finland. Niin en ole. Ilmeisesti suurimmalle osalle kelpaisi vaan sellainen. Tämä nyt ei tarkoita, että olisin ruma, ylipainoinen yms. Itse olen sinut itseni kanssa. Alkaa kyllä hieman ihmetyttämään tämä monen naisen tylyys täällä. Siis ei missään nimessä kaikkien. Vaikkei olekaan rahaa matkustaa niin olen onnellinen, että noin 2 vuoden päästä olen maksanut omakotitalon lainat pois. Avaudun nyt jo ihan ärsyttääkseni joitakin ;-) -Ap
Melkein jo naurattaa kun luen näitä haukkuja.
Taitaa mennä jo huumorin puolelle.
Yläpeukkua sulle ap.
T. Mies itsekin
Miten ap voi luulla, että joku kiinnostaisi sinusta! Olet köyhä, varmaan jostain landelta! Säälittää sun lapsetkin! Tukehdu siihen paistiisi! Opettele vaan tyytymään omaan käteesi! Naista et nimittäin tule saamaan! Lähes kaikki sinussa on Turn Off!!! N38 ja pidän itsestäni huolta!
Nolo ap! Ihan kun suoraan sanotaan, niin ei ole 3 lapsen isällä kysyntää. Sitten vielä köyhällä sellaisella vielä vähemmän! Vaikka olen lähes 50-vuotias nainen, niin en ikinä haluaisi tutustua sinuun! Olet niin luotaan poistyöntävä.
Hei, lopeta tuo naisten vonkaaminen! Onneksi täällä on fiksuja ihmisiä, ketkä yrittävät palauttaa sut maanpinnalle. Olet yksinkertaisesti typerä isämies. Ei kiinnosta!
Lopeta ap vonkaaminen! Et saa edes säälipillua
Toivottavasti ap lukee nämä ja lopettaa vonkaaminen!
Äijän pitäis olla miljonääri, niin saattais mulle kelvata. Voisin vaikka aloittaa joka aamun oksentamalla. Ja käydä päivät ja illat jossain viettää omaa aikaa. N46