Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas viikolla 42?

04.10.2006 |

Eikö löytyis ketään toista, jolla olisi PAS tuolla viikolla? Koitin kahlailla noita ketjuja läpi, mutten löytänyt omaani, joten semmoinen piti sitten perustaa itse. Toivottavasti ei jää yksinpuheluksi. Enkä kyllä halua enää sellaiseen pinoon, jossa olen ensimmäisten testailijoiden joukossa, kun nega se on kuitenkin taas luvassa. Juuri nääs koitan toipua viime viikkoisesta PAS-negasta, eikä uskoa PASsin onnistumiseen ole enää entisenkään vertaa. Ei ole meikäläisen juttu, mutta kun muutakaan ei ole tarjolla.

Kiva olisi kuitenkin saada piinailukavereita, vaikka epätoivo meinaa viedä mennessään, ainakin tänään...

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa että plussia tulee, kannustavat meitä neganneita, että se on siis mahdollista tulla hoitojen avulla raskaaksi. Itse hain tänään estrogeeni-laastarit apteekista, kun vuoto alkaa kunnolla niin sitten niitä liimailemaan. eli kai sitä pitää sitten etsiä uusi pino, kunhan hoidon aikataulu tarkentuu. Tässä pinossa oli hyvä piinailla ja jakaa kokemuksia yhdessä, kiitos jokaiselle!

Vierailija
82/86 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se muistaakseni viime kerralla meni. Tosin la voi muuttua siirtopäivän ja ultrien perusteella. Ihan satavarma en tosin ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettelee viestejä ennenaikojaan?!

Niin siis, viimeistään ekassa ultrassahan viikot selviää, mutta ymmärrän kyllä, ettei jaksais odottaa sinne asti.

Sitä mun pitikin kirjoittelemani, että kyllä hoidoilla voi tosiaan onnistua. Jos tää viimeisin nyt selviää loppuun asti, niin mulla on sitten kolme hoidoilla alkunsa saanutta lasta. Riippuu tietysti vaivastakin, mulle ei kukaan koskaan ole sanonut mitään syytä, mutta jotainhan sitä on oltava vialla, kun noinkin kauan saatiin tahkota. Mutta lääkärin vaihdos auttoi, hän sai lääkityksen kohdalleen ja siihen loppui ongelmat. Ei ole tarkoitus kehuskella omalla suurperheellä, vaan kannustaa teitä muita, että kyllä se vauva sieltä lopulta tulee (joo-joo, kaikille ei tule, tiedän). Moneen kertaan olisi tehnyt mieli heittää pyyhe kehään, mutta jostain sitä vain aina sai kaivettua hiukan toivoa, ja paljon rahaa, ja taas jatkettiin. Ymmärrän oikein hyvin epätoivonne, mutta toivoa on, uskokaa pois!

Jos meillä menee nyt kaikki hyvin, niin mun ei tarvitse enää edes pyllistää klinikan suuntaan (mutta mitä tehdään lopuille alkioille...?). Aikamoinen helpotus! Yksi elämänvaihe on takana, ja nyt voi ottaa lopullisen eron klinikoista ja lääkäreistä. Ihanaa, se on ohi! Lapsettomuuspalstat taitavat myös jäädä, mutta pidän kyllä teille kaikille tutuille ja tuntemattomille peukkuja ja toivon todella, että rämpimisenne loppuisi lopulta. Ja ilman muuta seurailen, kuinka tämän pinon käy.

No, vielä tässä ennättää keskenmenokin tulla...

Vierailija
84/86 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille! Lohtuhalit muille!

Itse siirryn takavasemmalle. Ei onnistunut taaskaan. Tein itse negatiivisen raskaustestin ja kävin myös veritestissä, joka osoitti, että taaskaan yhtään mitään ei ollut tapahtunut. Tällä kertaa - ekaa kertaa - kuukautiset pysyivät poissa ennen testin tekoa. Ilmeisesti tahdon voimalla...

Tietysti plussauutiset antavat toivoa, mutta musta myös tuntuu, että useimmissa pinoissa ja muuten plussanneet ovat sellaisia, joilla on jo yksi tai useampi lapsi. Maalaisjärjellä tuntuu, että silloin plussaaminen olisi todennäköisempää. Kun itseä ei taas ole kertaakaan onnistanut niin tuntuu, että mahdollisuudet vaan pienenevät kerta kerralla.

Meillä olisi siis yksi alkio vielä pakkasessa, mutta taidetaan jättää se sinne odottamaan ja aloitetaan taas uusi IVF. Mietin kovasti jaksaisinko nyt heti vai olisiko paras jättää se ensi vuoteen. Marras-joulukuussa on niin paljon pikkujouluja yms. menoja, että hoito niiden kanssa taiteiltuna tuntuu vaikealle. Silti haluaisi edetä hoidoissa nopeasti...

Mutta yritetään jaksaa taas eteenpäin!

Vierailija
85/86 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mrs B, olen käynyt kurkkimassa kuulumisiasi ja olisin niin toivonut sun onnistumista. Olen tosi pahoillani! Mä odottelen menkkoja, että pääsen aloittamaan lääkkeet seuraavaa passia varten. Tässäkin kierrossa on ollut välivuotoja, ärsyttävää.

Jaksamista, vaikka se vaikealta tuntuukin. Pettymyksen hetkellä ei mikään ei lohduta.

Vierailija
86/86 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohdutuksesta! Tuntui tosi kivalle, että kommentoit. Onnea sinulle seuraavaan siirtoon. Pidän peukkuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme