Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas viikolla 42?

04.10.2006 |

Eikö löytyis ketään toista, jolla olisi PAS tuolla viikolla? Koitin kahlailla noita ketjuja läpi, mutten löytänyt omaani, joten semmoinen piti sitten perustaa itse. Toivottavasti ei jää yksinpuheluksi. Enkä kyllä halua enää sellaiseen pinoon, jossa olen ensimmäisten testailijoiden joukossa, kun nega se on kuitenkin taas luvassa. Juuri nääs koitan toipua viime viikkoisesta PAS-negasta, eikä uskoa PASsin onnistumiseen ole enää entisenkään vertaa. Ei ole meikäläisen juttu, mutta kun muutakaan ei ole tarjolla.

Kiva olisi kuitenkin saada piinailukavereita, vaikka epätoivo meinaa viedä mennessään, ainakin tänään...

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani! Toivottavasti seuraava hoito sitten tärppää.

Vierailija
62/86 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkuviikon tiputtelusta/vuodosta päästiin, niin alkoikin sitten valtava ketutus, joka selvästikin ennakoi menkkoja alkavaksi hetkenä minä hyvänsä. Eilen illalla sitten juili tuolla alavatsalla (sanoisin että munasarjoissa) reippaanpuoleisesti, ja olin satavarma, että tänä aamuna alkaa lorottaa oikein kunnolla. Mutta: ei mitään! Siis onko niin, että runsaat menkat tekee vain tuloaan, mutta lääkkeet pitää ne vielä toistaiseksi poissa, vai olisiko sittenkin niin, että tuo vuoto johtui lääkkeistä (tai siitä, että toinen alkio tippui pois) ja tunnemyrksky ja juiliminen enteileekin raskautta.

Tämän kokemuksen perusteella pitäis tietää, mutta mä olen kyllä nyt aivan ymmälläni. Mitä ihmettä tää on? Taidan tehdä testin jo sunnuntaina (pp 12), kyllä se silloin jo plussan näyttää, jos on näyttääkseen.

Joko joku on testannut? Jaksamista viimisiin päiviin! Ja lohtuhalit odottelulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen ilmestyi ihka ensimmäistä kertaa haalea viiva eli plussaa! Voi ihmettä, sen sata kertaa tarkistin testin ja mieskin tarkisti ja hailakka viiva tosiaan tuli. Pitää vielä illalla kotona tehdä uusintatestiä, että voi ihan varmaksi uskoa. Klinikalle soitin niin sanoi, että haaleakin viiva on positiivinen, sain ajan kolmen viikon päähän ultraan. Nyt luget jatkuu ja jännäys myös, että jatkuu hyvin kaikki.

Saararebekka, raskausviikkoja 4+2 (!!!)

Vierailija
64/86 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pp 16 ja menkat alkoi. Testasin jo pp 12 negan ja tämän päiväinen vuoto varmisti että eihän tästä taaskaan tullut mitään.

Pakkasessa vielä 6 alkioita, mutta tuskin nekään kiinnittyy kun ei muutkaan ole kiinnittyneet vaikka aina ovat olleet huippuhyviä alkioita.

Liityn siis muiden neganneiden joukkoon ja peukutan vielä niiden puolesta jotka piinailee. Hyvin lähti tämäkin viikonloppu alkuun, saa taas miettiä syntyjä syviä, rypeä itsesäälissä ja miettiä että eikö tästä koskaan tule mitään..masentaa!

Vierailija
65/86 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saararebekka: onnittelut!! hienoa! hailakkakin viiva on plussa!!! Toivotaan että kaikki menee hyvin!

Tarlattanillakin jännää, pidän peukkuja!

Siniliinulle halit!

Täällä mennään pp 11:ssa eikä oikein ihmeellistä kerrottavaa. Rinnat on vielä vähän arat kun painelee. Niitä jännään eniten koska rinnat on aina kertoneet mulle tuloksen kun arkuus häviää n.4 päivää ennen vuotoa. Nyt ainakin ovat vielä arat.....

Mahassa välillä lieviä menkkamaisia kolotuksia, ohimeneviä. Vilutus ja väsymys on mukana kehissä mut ne tosiaan mulla tyypillisiä lugeoireita.

Testiin on vielä matkaa, joten paljon voi vielä tapahtua. testaan vasta pp14 jos en saa kohtausta aiemmin ,-)

Vierailija
66/86 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saararebekalle oikein isot onnittelut! en eilen huomannutkaan että olihan täällä jo plussauutisia :)

Feledithillä kuulostaa hyvältä nuo oireet, toivottavasti pääset plussamaan pian!

Itse taidan avata kohta punkkupullon, jäi ne piinispunkutkin kokonaan juomatta, jospa ottais ne nyt sitten kaikki kerralla kun näin huonosti taas kävi meikäläisen kohdalla :(.

Mukavaa launtain jatkoa kaikille.

Vierailija
67/86 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olo on menkkoja enteilevä... selässä ja mahassa menkkatuntemuksia tulee ja menee, mutta yhä enenevissä määrin. Rinnatkin vielä arat kun niitä oikein ronkkii...;-) Tai ehkä ne on just siks arat ku oon ronkkinu....:D

Yleensä rinta-arkuus on hävinnyt jo pp10 nurkilla...?!

Pelkään testaamista tosi paljon enkä haluais testata ollenkaan. huomenna on ultra johtuen siitä että oon yhdessä tutkimuksessa mukana. Mitä luulette, voisko mahdollinen plussa tai nega näkyä jo ultrassa?

Toivottavasti, sillä negatestiä en halua tehdä itse.

t.Fele pp12

Vierailija
68/86 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohtuhalit neganneille ja peukkuja meille muille, jotka roikumme jossain plussan ja negan välimaastossa. Kyllä mun korvaan nuo felen oireet kuulostavat aika lupaavilta, jännäks menee.

Mä sitten testasin eilen ja tuloksena oli haamu. Jonka seurauksena pää on entistäkin enemmän pyörällä. Miks haamu, miksei plussaa? Johtuu joko A) siitä, että testi oli tosi aataminakuinen, eli luultavasti myös epäherkkä, ja testipäivä hiukan varhainen B) varhainen keskenmeno, pelkkä kiinnittymisyritys tms, mitä tää jatkuva tuhruilu mun mielestä enteilee. Edellisellä kerralla (tai siis viimeksi kuin plussasin) plussa oli aivan selvä jo pp 12, ja vuoto loppuikin parissa päivässä, mutta nyt vaan tulee ja tulee, pitää hetken taukoa ja tulee taas. Tosi rasittavaa!

Mutta huomenna uusi parempi testi, kaipa se antaa varman vastauksen. Sen kai tuosta eilisestä voi kuitenkin päätellä, että vain yksi on kiinnittynyt (jos siis edes sekään), mikä voi olla kyllä ihan paras mahdollinen vaihtoehto.

Vierailija
69/86 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarlatan: haamu on plussa! Ja toivotaan että se vahvistuis. Mikä testi sulla oli??

Mulla tänää pp 13 ja kävin siellä ultrassa. Mulla on nyt pää sekasin uutisista mitä siellä sain. Lääkäri ei voinu varmaks sanoa vielä et mikä on tilanne, mut sen mukaan hyviä viitteitä raskauden puolesta olis paksuuntunu limakalvo ja erittäin aktiivinen keltarauhanen, joka olis nollassa jos " jokin ei sitä siellä stimulois" ....

!!Mikä jokin??!! Mä oon aivan paniikissa nyt. En tiedä mitä ajattelis ja tekis. Ei kai kokenu lääkäri turhaan antais toiveita jos tilanne ei todellisuudessa olis niin hyvä? Lääkäri kehoitti testaamaan ja sanoi että hän olis tosi optimistinen nyt....

APUA! Siis hallelujaa... nyt se piina oikeasti vasta alko.

Vielä on rinnat arkoina ja ehkä nännitkin vähän kipeytynny...

Vierailija
70/86 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tein lauantaina negatestin ja samoin tänä aamuna.

:( Lauantaina alkoi ruskea tuhruvuoto. tänään soitin klinikalle ja määrättiin jättämään luget pois. luultavasti alkaa sitten kunnon vuoto jonkun päivän päästä ja siitä sitten alkaisi lääkkeellinen pas. jos taas vuoto ei tästä kummene niin sitten veritestiin ja ultraan. mutta hoitajan kanssa molemmat tuumattiin, että ei siellä taida nyt mitään olla. vaikka sanoi tuo myös, että haamuviiva on aina positiivinen merkki, että jotain yrittänyt tapahtua.

Olisi se ollutkin liian hyvää ollakseen totta, mutta kyllä se oli herkkä haamu pe, sillä olen negoja sen verran tehnyt,että tiedän, miltä puhdas ruutu näyttää.

Onnea Tarlatan, toivotaan sun plussalle parempaa onnea! Voithan uusia testin, jos haluat. Ja Fele myös, hyvältä kuulostaa!

Vierailija
71/86 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille ja halit neganneille!

Täällä on jo selvitty melkein pettymyksestä. Joka päivä tosin mietityttää että miten tää voi olla näin vaikeeta. Pakkasessa on ne kuus alkiota ja pelottaa että niistä ei ole mihinkään. Joulukuussa vois mennä seuraavaan passiin mutta en tiiä, vois mennä vasta tammikuussa.Ajattelin että jos nyt yrittäis ilman lääkkeitä, jos pääsis tohon samaan tutkimukseen missä Feledith on. 7 pakastesiirtoa takana ja kaikki on tehty lääkkeellisenä, aina alkaa vuoto lääkkeistä huolimatta, jos se lääkkeetön oiskin meidän juttu! Tosin mullahan on pco, eli saattaa mennä hermo niitten tikkujen kans. Mitäs tikkuja suosittelette?

Feledith: Kyllä sää nyt varmaan oot raskaana, käyhän ostaan testi. Jänskättää! Lääkäri on kyllä niin pätevä että ei erehdy.

Vierailija
72/86 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua tommoinen. Miten musta ihan tuntuu, että mulla on sama kohtalo. Testaan huomisaamuna, siis varsinaisena testipäivänä, uudestaan, ja paremmalla testillä, että kaipa se sitten on varmaa. On tässä niin liikuttu epätoivosta toiseen laitaan ja taas takaisin, et sais jo loppua, oli tulos sitten mikä tahansa.

Missä meidän plussat on? Fele, sä pelastit tän pinon!

Vierailija
73/86 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa ikävästi käyny tän pinon kans...Toivottavasti seuraavalla kerralla te kaikki onnistutte!!! Tai me kaikki?! ((((((halaukset kaikille))))))

itelläki jalat vielä täysin maassa ku menkkakivut tulee ja menee.....en lääkärin puheisiin usko ennenku ite nään.....

Aamulla olis tarkoitus testata ja testi kun on predictor ni tuskin edes haamua tulee ku se on niin epäherkkä.... siis jos on ylipäätään mitään tullakseen. Usko on tosi tosi tosi tosi vähissä.

Ronjakasperi: Toivon, että pääset siihen tutkimukseen mukaan. Siinä kuitenkin lääkäri seuraa niin tarkkaan tilannetta! Ja lääkäri on parhain mitä kuvitella saattaa ;-) Jaksamista sulle!

Vierailija
74/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen predictoriin tuli pallura.... tosin haalea, mutta erottuva ja mieskin näki sen. Siis kertakaikkiaan.......

Tää on mun elämäni ensimmäinen plussa! Kolme vuotta siihen meni....

En tiedä itkiskö vai nauraisko. Teen niitä kumpaankin vuorotellen, sydän hakkaa...;( :)))) ;((( :D

Mä niin toivon teille muillekkin tätä!!!!!!Enskerralla!!!!

t.Fele pp14..... viikoista ei hajuakaan

Vierailija
75/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein Paljon Onnea Feledith ja mies!

Vierailija
76/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon elämäsi ensimmäisestä plussasta! Hieno juttu, niin sitä pitää!

Joo, ja munkin haamu oli tänä aamuna selvä plussa, ei epäilystäkään. Tuhru vaan ei ole laantunut, että kaipa se sitten ihan oikeasti johtuu lääkkeistä. Verikokeeseen en taida mennä, mutta ultraan kyllä, eihän siihenkään ole enää kauaa. Luulen, että toinen kaveri on tippunut pois, mutta kiva käydä kuitenkin ultrassa varmistamassa.

Oho, ensi heinäkuussa meidän perhe on sitten valmis!

Pidetään vielä peukkuja teille lopuille!

Vierailija
77/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussanneet!!! Aivan ihanaa, haluaksia! Tosi hienoa että saatiin plussia pinoon, antaa aina uskoa siihen että josko jo itsekin ensi kerralla...Ja lohdullisia halauksia meille muille.

Täällä alkoikin uusi hoito vauhdilla, eli kun su alkoi vuoto ja tänään oli hoidon suunnittelukäynti, niin huomenna alkaa jo pistokset eli 3. IVF vuorossa. Keräys ja siirto tod.näk vkolla 46, eli siirryn uuteen pinoon.

Voimia ja halauksia kaikille ja ehkä muissa pinoissa tavataan!

Vierailija
78/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

FELEDITH: Soittelin tänään ivf-hoitajalle negasta, ja kyselin samalla siitä tutkimuksesta, mutta empäs voi osallistua siihen koska mulla on monirakkulaiset munasarjat. Vähän kai v.....! Yhelle toiselle lääkärille soittelin kun mulla käytössä metut, oli niistä kysyttävää. No sanoin sitte että pidetään taukoa, ajattelin lähinnä vuoden alkuun. Ja sitte tuumasin että pitää laihduttaa, no tää lääkäri sanoi että siitä on paljon apua (oon itekin tiennyt sen, mutta eipäs se ole helppoa)ja sanoi sitte että jatketaan sitte kesän jälkeen hoitoja, minä olin aivan järkyttynyt että ei ku ajattelin että vuoden alussa tai keväällä niin se sitte sano että loppukeväästä. Vähän kai alko ärsyttään. No itehän me päätetään se, jos sais nyt tota painoa tippuun niin vois sitte helmi-maaliskuussa jatkaa. Nyt on kyllä hirvee laihdutusinto päällä,toivottavasti ei lopahda, niin ku yleensä käy.

Vierailija
79/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lääkäri sanoi että passia ilman lääkkeitä ei kannata tehdä mulle koska on toi pco. Ostin eilen ovulaatiotestejä, sen clearblue digitaalisen testin, no pitää tässä luomuilla ja käyttää pois ne.

Vierailija
80/86 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarlatan: onnea viivan vahvistumisesta!!!Alkiolle liimaa ja tarrasukkia!!:)

Mites tuo rv nyt lasketaan, oviksesta, siirrosta vai mistä??Jos munasolun irtoamisesta ja kierron pituudeksi laittaa 29 ni mulla olis tänää 4+4, voiko pitää paikkansa?

Ronjakasperi: Voi harmi!!!Olisin niin toivonu et olisit päässy siihen tutkimukseen. Pöh, tyhmiä sääntöjä siellä! :( Mä toivon sulle kovasti onnea jatkoon ja että vielä onnistutte!!Jaksamista!!! ja se clearbluen digitaalinen testi ainaki mulla pelitti ku jakso vaan sinnikkäästi testata. Se näyttää vain positiivisen eikä mitää ennakoivaa, siks se kai onki nii luotettava.

omaa napaa: Täällä on oireetonta, pelottavan oireetonta. Ainoastaan mahassa ja selässä välillä nippailee ja rinnat arat. Ei muuta. Kaipailen lisää uskonvahvistusta nyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän