Maatiaiskissojen hinnat
Hinnat on noussut pilviin. Ostin itselleni rekisteröimättömän rotukissan 500 eurolla koska en halunnut maksaa 500e maatiaisesta.
Ennen kuin joku sanoo että rekisteröimätön rotukissa ei ole oikea rotukissa. Niin mun kissa näyttää kyseiseltä rodulta täysin ja luonne myös samanlainen kun kyseisellä rodulla
Mitä mieltä olette kissojen hinnoista ?
Kommentit (44)
mitä enemmän ihmiset suostuvat maksamaan lemmikeistään, sitä enemmän tulee vastuuttomia eläinten lisäännyttäjiä ja pentutehtailua. Siksi en suostu lemmikeistä maksamaan ja vastaanotan vain vahinkopentueita kunnollisilta ei-ahneilta ihmisiltä.
En tiedä onko torissa kielletty kertomasta ilmoituksessa rotukissoista, joilla ei ole papereita.
Nimittäin kummastuttaa kissat, jotka näyttävät rotukissalle, mutta myydään kotikissoina.
Olisi vain kivat tietää, jos kyse on jostain tietystä rodusta, koska roduissa on eroja.
Hakusessa tietty kissa kirjoitti:
En tiedä onko torissa kielletty kertomasta ilmoituksessa rotukissoista, joilla ei ole papereita.
Nimittäin kummastuttaa kissat, jotka näyttävät rotukissalle, mutta myydään kotikissoina.Olisi vain kivat tietää, jos kyse on jostain tietystä rodusta, koska roduissa on eroja.
Joo on vissiin kielletty.
Mä ostin mun venäjänsinisen, jota ei oltu rekisteröity. Myytiin vaan "sinivärinen kisu" mutta kun soiteltiin kasvattaja kertoi että ovat venäjänsinisiä. Mun venäjänsininen on ihan huippu. Omaa rotun ulkonäön ja luonteen.
.--- tai välittömästi kiinniotettavissa... koirien omistaja tulkitsevat koiransa olevan välittömästi kiinniotettavissa, kun koirat tulee kuitenkin kotiin heti kun kutsu käy. Ei siinä poliisia tarvita. Koirien omistajat usein "tulkitsevat" yhteisiä sääntöjä itselleen sopivimmaksi, kuten kissojenkin omistajat. mielestäni niin kissojen kuin korien sopii kulkea omalla pihallaan irti eikä se haittaa, jos naapurin puolelle mennään, kunhan on valvonta kunnossa eikä tuhotöitä tehdä.