Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maatiaiskissojen hinnat

Vierailija
05.04.2022 |

Hinnat on noussut pilviin. Ostin itselleni rekisteröimättömän rotukissan 500 eurolla koska en halunnut maksaa 500e maatiaisesta.
Ennen kuin joku sanoo että rekisteröimätön rotukissa ei ole oikea rotukissa. Niin mun kissa näyttää kyseiseltä rodulta täysin ja luonne myös samanlainen kun kyseisellä rodulla

Mitä mieltä olette kissojen hinnoista ?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sekarotuisista koiristakaan pyydetä samaa kuin rotukoirista, eikä niitäkään laiteta kulkukoiriksi.  Ihme fa sisteja nämä nykyiset kissa-aktivistit.

Ei laiteta ei, mutta tässä tuleekin esiin se kissa- ja koiraihmisten käsittämätön ero. Suurin osa koiranomistajista ei ikimaailmassa päästäisi lemmikkiään valvomatta ulos juoksemaan, kun taas suurin osa kissanomistajista on sitä mieltä, että näin on ihan oikein, jopa suotavaa tehdä.

Tästä kissaihmisten piittaamattomuudesta johtuen, jokaikisen kissanpennun hinta pitäisi olla alkaen vähintään 1000 e. Ehkä se olisi riittävän suuri rahallinen sijoitus, että harkittaisiin kaksi kertaa sitä lemmikin heitteillejättöä.

asutaan taajamassa ja ihan jokainen naapurimme antaa koiransa juosta vapaana pihallaan ja näin myös käydä juoksemassa naapurien pihoilla. 

Vahvasti epäilen tätä lausumaa tai sitten ko. taajama ei ole Suomessa. Jos kuitenkin on totta, ja tapahtuu Suomessa, ilmoita poliisille irtokoirista tai ota itse kiinni ja vie löytöeläinhoitolaan/soita "rankkuri" hakemaan. Suomen lain mukaan koirien on oltava taajama-alueilla aina kytkettyinä, koirapuistoja/aidattua kotipihaa lukuunottamatta ja taajaman ulkopuolellakin maaliskuusta syyskuuhun (pesimäkauden ajan).

.--- tai välittömästi kiinniotettavissa... koirien omistaja tulkitsevat koiransa olevan välittömästi kiinniotettavissa, kun koirat tulee kuitenkin kotiin heti kun kutsu käy. Ei siinä poliisia tarvita. Koirien omistajat usein "tulkitsevat" yhteisiä sääntöjä itselleen sopivimmaksi, kuten kissojenkin omistajat. mielestäni niin kissojen kuin korien sopii kulkea omalla pihallaan irti eikä se haittaa, jos naapurin puolelle mennään, kunhan on valvonta kunnossa eikä tuhotöitä tehdä.

Vierailija
42/44 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmän ihmiset suostuvat maksamaan lemmikeistään, sitä enemmän tulee vastuuttomia eläinten lisäännyttäjiä ja pentutehtailua. Siksi en suostu lemmikeistä maksamaan ja vastaanotan vain vahinkopentueita kunnollisilta ei-ahneilta ihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko torissa kielletty kertomasta ilmoituksessa rotukissoista, joilla ei ole papereita.

Nimittäin kummastuttaa kissat, jotka näyttävät rotukissalle, mutta myydään kotikissoina.

Olisi vain kivat tietää, jos kyse on jostain tietystä rodusta, koska roduissa on eroja.

Vierailija
44/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusessa tietty kissa kirjoitti:

En tiedä onko torissa kielletty kertomasta ilmoituksessa rotukissoista, joilla ei ole papereita.

Nimittäin kummastuttaa kissat, jotka näyttävät rotukissalle, mutta myydään kotikissoina.

Olisi vain kivat tietää, jos kyse on jostain tietystä rodusta, koska roduissa on eroja.

Joo on vissiin kielletty.

Mä ostin mun venäjänsinisen, jota ei oltu rekisteröity. Myytiin vaan "sinivärinen kisu" mutta kun soiteltiin kasvattaja kertoi että ovat venäjänsinisiä. Mun venäjänsininen on ihan huippu. Omaa rotun ulkonäön ja luonteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan