Mikä miehesi on ammatiltaan?
:)
Kommentit (234)
Kokki :) ja se sopii mulle loistavasti kun en itse välitä ruuanlaitosta. Itse olen asiantuntija asian- ja asiakirjahallinnassa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:37"]
Mulla ei ole miestä, mutta toimin itse sairaanhoitajana ja lääkäreiden vaimot ovat kamalia kyttääjiä...tulevat jopa meidän työpaikan pikkujouluihin katsomaan, että oma kultamussukka on kiltisti :D tsiisus Ja on sitäkin nähty, että vanhemmat lääkärit flirttailevat nuorille hoitajille
[/quote]
Jäikö sulla LÄÄKÄRImies saamatta? sh ja LÄÄKÄRI pariskunta olisikin....noh, vähän niinkuin porsaan jauheliha ja naudan sisäfilepihvi.
Ooih, kunpa mullakin olisi kokki mies :) sinkku olen, joten ei kokkia kotona :D
Mieheni on jääkiekkoilija ja itse opisken kemiaa yliopistossa... Ehkä vähän random yhdistelmä :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:41"]
Mieheni on jääkiekkoilija ja itse opisken kemiaa yliopistossa... Ehkä vähän random yhdistelmä :D
[/quote]
Kaksi tulevaa työtöntä samassa perheessä. Ei mielestäni mitenkään random.
Mä en kyllä ikinä ottaisi mitään lääkäriä. Tonkivat suolia jossain rupisessa terveyskeskuksessa tai sairaalassa. Mun pankkiiri-MIEHELLÄNI on aina töissä mittapuku eikä mitään kusitahraista valkoista takkia. Rahaakin sillä on niin paljon, etteivät lääkärit vastaa näe kuin elokuvissa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:36"]
Y[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:31"]Onko yrittäjäkin ammatti? Jos on vaikka kampaajayrittäjä ja rakennusalan yrittäjä, onko heillä sama ammatti? Sori tyhmä kysymys mut pelkkä "yrittäjä" ei kerro ihan kauheesti.. [/quote] Pitäiskö se kertoa tai pitikö tässä aloituksessa. Jossakin yhteydessä ammattinimike voi hyvin olla yrittäjä, jossakin yhteydessä esim. toimitusjohtaja kolmannessa kampaaja.
[/quote]Ei kerro, myönnän, mutta kyllä se ammatti on, ja ammattia tässä kysyttiin. Nyt kun kerran kysyt niin netti/ohjelmistoalan yrittäjä. Joku kysyi omaa ammattia, minulla ei varsinaisesti ole ammattia. Yliopistotutkinto löytyy, kuten mieheltäkin, mutta olen tällä hetkellä kotiäitinä.
Jotenkin kyllä tuntuu sille, että nämä lääkärin puolisot ovat kyllä ihan lääkärin tarpeessa ; )
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:36"]
Y[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:31"]Onko yrittäjäkin ammatti? Jos on vaikka kampaajayrittäjä ja rakennusalan yrittäjä, onko heillä sama ammatti? Sori tyhmä kysymys mut pelkkä "yrittäjä" ei kerro ihan kauheesti.. [/quote] Pitäiskö se kertoa tai pitikö tässä aloituksessa. Jossakin yhteydessä ammattinimike voi hyvin olla yrittäjä, jossakin yhteydessä esim. toimitusjohtaja kolmannessa kampaaja.
[/quote]Ei kerro, myönnän, mutta kyllä se ammatti on, ja ammattia tässä kysyttiin. Nyt kun kerran kysyt niin netti/ohjelmistoalan yrittäjä. Joku kysyi omaa ammattia, minulla ei varsinaisesti ole ammattia. Yliopistotutkinto löytyy, kuten mieheltäkin, mutta olen tällä hetkellä kotiäitinä.
[/quote]
Joissakin tilanteissa se yrittäjä voi kertoa enemmän kuin yksittäinen ammattinimike esim. kun toimiala on laaja.
Palomies ja pelastussukeltaja. Vapaa-ajalla (koska pelastuslaitoksella vain 2 x 24 h päivystys/vko) toimii rakennusyrittäjänä. Itse opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:34"]
Miksi LÄÄKÄRI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOLLA
[/quote]
Jospa kyseessä on silmälääkäri, joka haluaa tarjota heikkonäköisille helpotusta?
[/quote]
VOISITKO KIRJOITTAA ISOLLA KUN EI OIKEEN NÄY