Mikä miehesi on ammatiltaan?
Kommentit (234)
Kokki :) ja se sopii mulle loistavasti kun en itse välitä ruuanlaitosta. Itse olen asiantuntija asian- ja asiakirjahallinnassa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:37"]
Mulla ei ole miestä, mutta toimin itse sairaanhoitajana ja lääkäreiden vaimot ovat kamalia kyttääjiä...tulevat jopa meidän työpaikan pikkujouluihin katsomaan, että oma kultamussukka on kiltisti :D tsiisus Ja on sitäkin nähty, että vanhemmat lääkärit flirttailevat nuorille hoitajille
[/quote]
Jäikö sulla LÄÄKÄRImies saamatta? sh ja LÄÄKÄRI pariskunta olisikin....noh, vähän niinkuin porsaan jauheliha ja naudan sisäfilepihvi.
Ooih, kunpa mullakin olisi kokki mies :) sinkku olen, joten ei kokkia kotona :D
Mieheni on jääkiekkoilija ja itse opisken kemiaa yliopistossa... Ehkä vähän random yhdistelmä :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:41"]
Mieheni on jääkiekkoilija ja itse opisken kemiaa yliopistossa... Ehkä vähän random yhdistelmä :D
[/quote]
Kaksi tulevaa työtöntä samassa perheessä. Ei mielestäni mitenkään random.
Mä en kyllä ikinä ottaisi mitään lääkäriä. Tonkivat suolia jossain rupisessa terveyskeskuksessa tai sairaalassa. Mun pankkiiri-MIEHELLÄNI on aina töissä mittapuku eikä mitään kusitahraista valkoista takkia. Rahaakin sillä on niin paljon, etteivät lääkärit vastaa näe kuin elokuvissa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:36"]
Y[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:31"]Onko yrittäjäkin ammatti? Jos on vaikka kampaajayrittäjä ja rakennusalan yrittäjä, onko heillä sama ammatti? Sori tyhmä kysymys mut pelkkä "yrittäjä" ei kerro ihan kauheesti.. [/quote] Pitäiskö se kertoa tai pitikö tässä aloituksessa. Jossakin yhteydessä ammattinimike voi hyvin olla yrittäjä, jossakin yhteydessä esim. toimitusjohtaja kolmannessa kampaaja.
[/quote]Ei kerro, myönnän, mutta kyllä se ammatti on, ja ammattia tässä kysyttiin. Nyt kun kerran kysyt niin netti/ohjelmistoalan yrittäjä. Joku kysyi omaa ammattia, minulla ei varsinaisesti ole ammattia. Yliopistotutkinto löytyy, kuten mieheltäkin, mutta olen tällä hetkellä kotiäitinä.
Herra tj :) laumassaan noin sata muurahaista :)
Jotenkin kyllä tuntuu sille, että nämä lääkärin puolisot ovat kyllä ihan lääkärin tarpeessa ; )
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:36"]
Y[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:31"]Onko yrittäjäkin ammatti? Jos on vaikka kampaajayrittäjä ja rakennusalan yrittäjä, onko heillä sama ammatti? Sori tyhmä kysymys mut pelkkä "yrittäjä" ei kerro ihan kauheesti.. [/quote] Pitäiskö se kertoa tai pitikö tässä aloituksessa. Jossakin yhteydessä ammattinimike voi hyvin olla yrittäjä, jossakin yhteydessä esim. toimitusjohtaja kolmannessa kampaaja.
[/quote]Ei kerro, myönnän, mutta kyllä se ammatti on, ja ammattia tässä kysyttiin. Nyt kun kerran kysyt niin netti/ohjelmistoalan yrittäjä. Joku kysyi omaa ammattia, minulla ei varsinaisesti ole ammattia. Yliopistotutkinto löytyy, kuten mieheltäkin, mutta olen tällä hetkellä kotiäitinä.
[/quote]
Joissakin tilanteissa se yrittäjä voi kertoa enemmän kuin yksittäinen ammattinimike esim. kun toimiala on laaja.
LVI-suunnittelija (uuuh, ammatti vie multa niin jalat alta)
Palomies ja pelastussukeltaja. Vapaa-ajalla (koska pelastuslaitoksella vain 2 x 24 h päivystys/vko) toimii rakennusyrittäjänä. Itse opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:34"]
Miksi LÄÄKÄRI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOLLA
[/quote]
Jospa kyseessä on silmälääkäri, joka haluaa tarjota heikkonäköisille helpotusta?
[/quote]
VOISITKO KIRJOITTAA ISOLLA KUN EI OIKEEN NÄY