Mikä miehesi on ammatiltaan?
Kommentit (234)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:24"]
Hei, miksi mulla ei ole lääkärimiestä kun melkein jokaisella täällä on? :D
[/quote]
Koska LÄÄKÄRIT huolivat vain tasokkaan naisen.
[/quote]
Höpön löpön, minua vonkasi eräs naimisissa oleva kirurgi sänkyynsä. Olen itsekkin naimisissa, joten ei kiitos. Olen ihan tavis nainen, ammattikaan ei mikään ihmeellinen. Sen muijakin sai onneksi asian selville. Toivottavasti kuiva kausi jatkuu äijällä pitkään.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:43"]Koneistaja :D
[/quote]
Täällä kanssa koneistaja ;D
Ei ole miestä mutta se ei haittaa koska olen itse LÄÄKÄRI
Levyseppähitsaaja ja ensi syksynä yhdistelmäajoneuvonkuljettaja.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:43"]Mä en kyllä ikinä ottaisi mitään lääkäriä. Tonkivat suolia jossain rupisessa terveyskeskuksessa tai sairaalassa. Mun pankkiiri-MIEHELLÄNI on aina töissä mittapuku eikä mitään kusitahraista valkoista takkia. Rahaakin sillä on niin paljon, etteivät lääkärit vastaa näe kuin elokuvissa.
[/quote]nyt tiedetään mihin ne rahat oikein menevät...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:50"]Palomies ja pelastussukeltaja. Vapaa-ajalla (koska pelastuslaitoksella vain 2 x 24 h päivystys/vko) toimii rakennusyrittäjänä. Itse opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä. :)
[/quote]
Minäkin opiskelen yliopistossa yhteiskuntatieteitä :) Mukavaa opiskelua sullekin, syyslukukausi jo onkin täydessä käynnissä :) Nii ja vastaus aloittajan kysymykseen: mies on juristi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:55"]
Insinööri/maanviljelijä
[/quote]
Mistä päin?
Ohjelmistosuunnittelija eli koodari eli nörtti.
Ohjelmistosuunnittelija eli koodari eli nörtti.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:15"]Ei ole miestä mutta se ei haittaa koska olen itse LÄÄKÄRI
[/quote]
Mulla on mies, sekään ei haittaa, koska olen minäkin ITSE LÄÄKÄRI. Olisipa kauheaa brassailla jonkun muun saavutuksilla!
Eikös lääkäreiden vaimoina ole yleensä osastojen eniten pi**lua antavat hoitsuhorot?
Yksityisyrittäjä, ihan VAAN viherrakentaja. Koulutus hortonomi.
Tuomari