Mikä miehesi on ammatiltaan?
Kommentit (234)
Minä opiskelen yliopistossa ja mies töissä pankissa
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:26"]
Yrittäjä.
[/quote]
Ei yrittäjä ole mikään ammatti. Esim. LÄÄKÄRI, ASIANAJAJA, TUOMARI, sihteeri, myyjä ja siivooja ovat. Yrittäjyys voi olla sivutoimikin esim. LÄÄKÄRILLE.
Lääkäri mullakin :) erikoistumassa. En mäkään enää muuta ottais, kyllä joku taso täytyy säilyttää :D
Onko yrittäjäkin ammatti? Jos on vaikka kampaajayrittäjä ja rakennusalan yrittäjä, onko heillä sama ammatti? Sori tyhmä kysymys mut pelkkä "yrittäjä" ei kerro ihan kauheesti..
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:26"]
Yrittäjä.
[/quote]
Ei yrittäjä ole mikään ammatti. Esim. LÄÄKÄRI, ASIANAJAJA, TUOMARI, sihteeri, myyjä ja siivooja ovat. Yrittäjyys voi olla sivutoimikin esim. LÄÄKÄRILLE.
[/quote]
Samoin kuin lääkärin ammatti, siivoustyö jne voi olla sivutoimi tai toinen/kolmas ammatti.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:29"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:23"]
Erikoistuva LÄÄKÄRI. Melkein kaikki LÄÄKÄRIT hankkivat jossakin vaiheessa erikoisLÄÄKÄRIN oikeudet.
[/quote]
Aika wt-sakkia nuo. Mulle kelpaa vain arkkiatri.
[/quote]
Repesin tälle!! xD t:Sen sulttaanin vaimo
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:07"]Työtön :(
[/quote]
Ei kai se hänen ammatti ole?
Miksi LÄÄKÄRI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOLLA
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:26"] Yrittäjä. [/quote] Ei yrittäjä ole mikään ammatti. Esim. LÄÄKÄRI, ASIANAJAJA, TUOMARI, sihteeri, myyjä ja siivooja ovat. Yrittäjyys voi olla sivutoimikin esim. LÄÄKÄRILLE. [/quote] Samoin kuin lääkärin ammatti, siivoustyö jne voi olla sivutoimi tai toinen/kolmas ammatti.
[/quote]
Yrittäjä ei ole ammatti. Yhtä hyvin ammatikseen voisi ilmoittaa "työntekijä", "alempi toimihenkilö", tai "virkasuhteinen".
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:34"]
Miksi LÄÄKÄRI PITÄÄ KIRJOITTAA ISOLLA
[/quote]
Jospa kyseessä on silmälääkäri, joka haluaa tarjota heikkonäköisille helpotusta?
Y[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:31"]Onko yrittäjäkin ammatti? Jos on vaikka kampaajayrittäjä ja rakennusalan yrittäjä, onko heillä sama ammatti? Sori tyhmä kysymys mut pelkkä "yrittäjä" ei kerro ihan kauheesti..
[/quote]
Pitäiskö se kertoa tai pitikö tässä aloituksessa. Jossakin yhteydessä ammattinimike voi hyvin olla yrittäjä, jossakin yhteydessä esim. toimitusjohtaja kolmannessa kampaaja.
Mulla ei ole miestä, mutta toimin itse sairaanhoitajana ja lääkäreiden vaimot ovat kamalia kyttääjiä...tulevat jopa meidän työpaikan pikkujouluihin katsomaan, että oma kultamussukka on kiltisti :D tsiisus
Ja on sitäkin nähty, että vanhemmat lääkärit flirttailevat nuorille hoitajille
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 18:21"]Maanviljelijä
[/quote]
Täällä kans
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:23"]
Erikoistuva LÄÄKÄRI. Melkein kaikki LÄÄKÄRIT hankkivat jossakin vaiheessa erikoisLÄÄKÄRIN oikeudet.
[/quote]
Aika wt-sakkia nuo. Mulle kelpaa vain arkkiatri.