Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian rehellinen mies.

Vierailija
25.09.2015 |

Mun mies on liian rehellinen. Ei halua kaunistella mitään,koska haluaa olla rehellinen..kaikessa. Usein sitten ruoka on pahaa, mulla liikaa kiloja,ostamani hame ruma kuim mikä, lapsille ei saa puhua joulupukista(koska se on valehtelua).. en jaksa!!oon sanonut,että tulee paha mieli,kun kaikesta valittaa. Hänen vastaus on,ettei ole vastuussa mun tunteista ja miksei ihminen saa olla oma itsensä edes kotona. Tämä on vain pahentunut vuosien myötä. En jaksa..ahdistaa.. en uskalla yrittää mitään. Tulee vaan pahamieli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppöys ja rehellisyys on kaksi eri asiaa.

Vierailija
2/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja epäkohtelias hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla hienotunteinen. Rehellinen ihminen voi asettaa sanansa niin, ettei puheillaan pahoita toisen mieltä. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

Vierailija
4/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä..hän myös olettaa muiden olevan yhtä rehellisiä. Jos on lainannut joltain rahaa,niin ei tarvii maksaa takaisin ennen kuin toinen pyytää. Kyllä ihminen sanoo,jos se tarttee rahansa,ei niitä automaattisesti palauteta. Ja vieraiden kuullen korjaa aina mun sanomisia,kun hän tietää miten ne asiat oikeasti on. Mä kai sit valehtelen hänen mielestää kaikesta.

Vierailija
5/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri ikävistä asioista pitää olla niin raatorehellinen? Huomaako hän hyvät asiat ja kertoo rehellisesti, että olipa hyvää ruokaa, näytätpä kivalta tuossa asussa jne. Viestinnässä hyvää palautetta pitäisi aina olla reilusti enemmän kuin epäkohtiin puuttuvaa.

Ja olethan sinäkin rehellinen, kun kerrot hänelle avoimesti tunteistasi.

Vierailija
6/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 on ap.

Vierailija
7/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:18"]Miksi juuri ikävistä asioista pitää olla niin raatorehellinen? Huomaako hän hyvät asiat ja kertoo rehellisesti, että olipa hyvää ruokaa, näytätpä kivalta tuossa asussa jne. Viestinnässä hyvää palautetta pitäisi aina olla reilusti enemmän kuin epäkohtiin puuttuvaa.

Ja olethan sinäkin rehellinen, kun kerrot hänelle avoimesti tunteistasi.
[/quote]

Se on osa ongelmaa,koska mitään hyvää ei kuulu. Hän ei omien sanojensa mukaan ole mikään lässyttäjä. Tekee kyllä paljon kotitöitä ja laittaa ruokaa jne. ja sillä tavoin osoittaa arvostusta.-ap

Vierailija
8/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies arvostelisi mun tekemää ruokaa, hän samalla ilmoittautuisi seuraavan päivän ruokavastaavaksi.

Vierailija
9/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:02"]

Tulee vaan pahamieli.

[/quote]

Voi hel....ti, mullekin tulis aika paha mieli, jos ei tajua yhdyssanoja :O

Vierailija
10/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:02"]

Tulee vaan pahamieli.

[/quote]

Voi hel....ti, mullekin tulis aika paha mieli, jos ei tajua yhdyssanoja :O
[/quote]

Anteeksi olen vain ihminen ♡ -ap

Vierailija
11/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:17"]

Ja vielä..hän myös olettaa muiden olevan yhtä rehellisiä. Jos on lainannut joltain rahaa,niin ei tarvii maksaa takaisin ennen kuin toinen pyytää. Kyllä ihminen sanoo,jos se tarttee rahansa,ei niitä automaattisesti palauteta. Ja vieraiden kuullen korjaa aina mun sanomisia,kun hän tietää miten ne asiat oikeasti on. Mä kai sit valehtelen hänen mielestää kaikesta.

[/kumma tyyppi sulla siinä seuralaisena.

Vierailija
12/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi muuten sosiaaliset taidot ns. normaalit vai onko hänellä ylipäätänsäkin ongelmia sosiaalisissa tilanteissa ja ystävyyssuhteissa.

Vierailija
13/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:44"]Onko miehelläsi muuten sosiaaliset taidot ns. normaalit vai onko hänellä ylipäätänsäkin ongelmia sosiaalisissa tilanteissa ja ystävyyssuhteissa.
[/quote]

On aika erakko pohjimmiltaan. Omaa hyvät sosiaaliset taidot,mutta itse kokee ne vain ulkoa opituiksi ja esiintymiseksi. Siksi kotona haluaa olla oma itsensä,ettei ylikuormitu. Hän on varsin hurmaava vieraan silmään. Usein sanoo,ettei ihmiset tunne häntä yhtään.

Vierailija
14/14 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 on -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme