Miten lopettaa oluen kittaaminen?
Tarvitsen nyt self-help vinkkejä. Pääsin töihin ja stressi kasvoi, mutta myös tyytyväisyys yleisesti elämään. Eli perusta on hyvä. Ainoa vaan, että aloin lipittelemään olutta viikolla ja sen lisäksi kittaan sitä viikonloput. Siis aivan valtava kulutus!
Miten nyt lopetan huonot tapani ennenkuin terveys menee? Tämä tilanne ollut pahentuva alle puoli vuotta, mutta jotenkin tuntuu hankalalta lopettaakaan.. Auttakaa!
Mitä kännin tunteen tilalle? Enkä varsinaisesti kaipaa liikuntaohjeita, koska se ei ole koskaan ollut mun juttu. Jotain muuta millä nollaa pään.
Kommentit (20)
Et osta olutta ja et ota jos joku tarjoaa. Sillä se loppuu.
Minulla meni valtavat määrät keskiolutta, mutta olen ihan äsken siirtynyt IV B -oluisiin, jospa sitten ei menisi niin valtavia määriä 0.5L tölkkejä joita tosiaan tyhjeni laatikkokaupalla. Uskon että IV B -oluet on ratkaisu siihen.
Et mene kauppaan kuin ennen 9 tai 21.OO jälkeen.
Tuo touhu tuntuu niin vähä-älyiseltä, etten kykene auttamaan.
Kyllä täällä meidän kylillä voi pienessä kiljukumarassa ajella. Ei se ole niin pilkuntarkkaa. Nimismieskin on samassa hirviporukassa.
Ota välillä lonkeroo tai siirtyy suoraan väkeviin.
Miksi pitäisi. Kaljan juonti voittaa aina naisen seuran.
Tarpeeksi kauan on ilman olutta ei tarvi nollata päätä kun osaa olla ne ns vaikeatkin ajat ilman.
Selvität ensin itsellesi syyt olla juomatta ja syyt juoda.
Mulla auttoi kun kaveri kävi ja toi purkin teetä tai mitä lie. Auttoi mua. Sanoi että aina kun alkaa tehdä olutta mieli niin kääri sätkä ja pistä kärkeen tätä vihreetä.
Polttelin sätkän ja aloin kärsiä niin kovia vainoharhoja että olla ja voi. Luulin että seinät puhui minulle ja erotin ääniä sieltä. Äänet kertoi alkavasta maksakirroosista. Sitten katsoin peiliin ja näin punaiset verestävät silmät. Kuin dracula, mietin. Sitten mietin että jos ottaisi olutta ja helpottaisi olo, mutta kun lähdin pihalle aloin voida niin vainoharhaisesti että kuljin seinien vieriä pitkin ja ajattelin stasi-naapureiden tarkkailevan minua. Kuulin kotoa stereoiden soittavan kappaletta: "baby please dont go" Budgien esittämänä.
Menin takaisin kotiini ja lukkiuduin sisätiloihin kärsimään alkoholin vieroitusoireista kokonaisen kaksi viikkoa.
Hikoilin kuin tursas ja tärisin kuin lammas kerittäessä. Itkin yhtä tölkkiä, mutta en voinut poistua asunnolta, koska vainoharhani olivat niin kovat. Kurkin parvekkeelle ja näin helikopterin. Tiesin että ne tarkkailee minua.
Selvisin alkoholismista mutta jäin koukkuun tupakkiin.
Kävele ja lopeta höpölöpö, se on siinä erittäin helppoa päästä eroom alkoholista-
Käy lääkärissä, riippuvuuksiin on saatavilla ihan lääkkeitäkin.
Lopettamalla. Älä osta lisää. Juo vettä.