Mikä miehesi on ammatiltaan?
Kommentit (234)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:38"]Mies valmistu kesällä sairaanhoitajaksi. Ja mä valmistun ensi vuonna samaan ammattiin :) Tavattiin töiden kautta :D
[/quote]
No onhan tuo naiivilla tavalla sööttiä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:55"]Mammat tärkeilee miestensä meriiteillä :)
Minun mieheni istuu suuren pankkikonsernin hallituksessa ja hallitsee mammojen rahoja. Niitä pennejä jota teillä vielä on.
[/quote]
Tässä todellinen tämän ketjun mestari!
Siivooja. No ei. En ikinä ottaisi "miestä" jolla olisi niin nolo "ammatti" :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:55"]Mammat tärkeilee miestensä meriiteillä :)
Minun mieheni istuu suuren pankkikonsernin hallituksessa ja hallitsee mammojen rahoja. Niitä pennejä jota teillä vielä on.
[/quote]
[/quote]
Tuota ei voi oikein nokittaa!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:55"]Mammat tärkeilee miestensä meriiteillä :)
[/quote]
[/quote]
Ei mammat ymmärrä tuosta mitään joten menee vähän hukkaan täällä.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:37"]Toimitusjohtaja.
[/quote]
Niin noloa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:59"]Tilanne kuumeni Turussa: Joukko turvapaikanhakijoita tunkeutui poliisiaseman tiloihin http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1443233067868.html [/quote] Ja liittyy aiheeseen miten?
[/quote]Kiva kun kuitenkin vastasit tähän, se tavallaan auttaa asioita :)
Biologian opettaja ja vartalo kuin veistoksella paitsi, että muna paljon kookkaampi ja niin huippu ihana!!
Mitähän arvoisan alapeukuttajan mies tekee kun mikään ammatti ei tunnu kelpaavan? :D
Mieheni on opiskelija, valmistunee joskus :/
Lääkäri minullakin ja lisäksi hänellä on toinenkin erittäin kätsy tutkinto, paras yhdistelmä mikä perheen kannalta voi olla. Itse olen kulttuurialalla.
LÄÄKÄRI ja vapaa-ajalla ihan tavallinen PIERUHYYPIÖ.
Saataisko ammattivalittaja tänne kertomaan nuohooja miehestään? Vai kirjoitetaanko se nuohoaja?