Lue keskustelun säännöt.
Mikä miehesi on ammatiltaan?
Kommentit (234)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jätelaitoksella joku käsittelijä. Ite oon yksityisyrittäjä, perheen bruttotuloista mun osuus 3/4 mutta en valita. Mies paras ikinä :)
Maanviljelija/yhdistelmäajoneuvonkuljettaja. Minä olen sairaanhoitaja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 15:37"]
Toimitusjohtaja.
[/quote]
Mieluummin toimitusjohtaja kuin työtön. -Antti Isänmaan toivoissa-
Oman alansa guru, jonka luo tullaan matkojen takia kuulemaan neuvoja ja saamaan opastusta.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:37"]
Mulla ei ole miestä, mutta toimin itse sairaanhoitajana ja lääkäreiden vaimot ovat kamalia kyttääjiä...tulevat jopa meidän työpaikan pikkujouluihin katsomaan, että oma kultamussukka on kiltisti :D tsiisus Ja on sitäkin nähty, että vanhemmat lääkärit flirttailevat nuorille hoitajille
[/quote]Olin kanssa kerran töissä sellaisessa kuntoutuslaitoksessa jossa oli parin lääkärin vastanotto. Toisen lääkärin vaimo kyttäili kadulla ja portaikossa miestään. Tosin aihettakin oli. Tämä kyttäilijävaimo oli joskun napannut tämän lääkärimiehensä vaimo nro ykköseltä. Ja niinhän siinä kävi,että tällä miehellä oli jo taas uusi nainen kierroksessa. Oli muuten myöskin jo vanhempi lääkäri.Joku täällä ihmetteli mistä niitä lääkärimiehiä niin monelle riittää, niin riittäähän niitä kun vaimoja noin reippaasti kierrätetään:)