Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HPV rokotteesta, saako teidän

Vierailija
25.09.2015 |

Tyttösi tämän rokotteen? Olen tutkinut, lukenut ja päättänyt etten salli sitä 12vuotiaalle tytölleni. Ensi viikolla aloitetaan rokotukset koulussa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:55"]Todellakin saa. Olen työni puolesta paljon tekemisissä immunologiaan ja tartuntatauteihin erikoistuneiden lääkäreiden kanssa ja käytännössä kaikki ottivat rokotteen tyttärilleen heti kun se tuli markkinoille. En ikinä antaisi itselleni anteeksi jos lapseni saisi kohdunkaulansyövän tai kondylooman takia kärsisi lapsettomuudesta, kun molempien riskiä voi huomattavasti pienentää rokottautumalla. Surettaa medialukutaidottomien, immunologian perusperiaatteistakin täysin ymmärtämättömien äitien päätökset jättää tyttärensä suojaamatta.
[/quote]

Te kuuluttekin siihen persekastiin kaikki jotka on aivopesty tuohon kaikkeen. :D
Jopa porkkanaan voi tukehtua, muista se.
[/quote]ja foliohattu päähän vaan
hulabaloobalai

Vierailija
42/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär ei saanut rokotetta. Minä kielsin ja tytär sanoi "hyvä, en olis halunnutkaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:18"]

Meillä saa 12 vuotias itse päättää. Keskustellaan ja luetaan paljon asiasta asiaa.

[/quote]

Huh, toivottavasti näitä vanhempia ei ole montaa... 

Jos olisi oma tytär, ei todellakaan saisi tätä rokotetta.

[/quote]

Turha sun on puhua, sä olet jo valinnut puolesi ja panikoit. Moni 12 vuotias on kykenevä perusteltuun päätökseen. Osan taas voi pyörtää ympäri jo sillä, siinä on piikki se sattuu. ÄLLÖÖ!

[/quote]

En mä mitään panikoi, ihmettelen vaan. Kyse on kuitenkin lapsesi terveydestä.. Teidän perheissä ja muissa voitte päättää mitä tahansa, tai antaa sen teinin ihan itse päättää. ;) 

Vierailija
44/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:27"]

Sitä on annettu .maailmalla jo kymmeniä miljoonia annoksia ilman kummempia sivuvaikutukisa, joten eiköhän tuo turvallinen ole. Muistakaa, että rokote vaikuttaa siten, että elimistö huijataan luulemaan, että se olisi jo sairastanut kyseisen taudin. Sillä siis saadaan aikaan immuniteetti. Ei immuniteetin kehittymisessä ole mitään vaaraa. Sikainfluenssarokotteessa narkolepsiaa aiheutti se adjuvantti, apuaine.

[/quote]

Ja mikä se olikaan "tuon taudin" tauti? Syöpää vastaanko sitä saadaan immuniteetti vai muutamaa virusinfektiota? Kannattaa nyt muistaa, että rokotteella ei ole suoraa yhteyttä syöpään!

Vierailija
45/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:55"]

Todellakin saa. Olen työni puolesta paljon tekemisissä immunologiaan ja tartuntatauteihin erikoistuneiden lääkäreiden kanssa ja käytännössä kaikki ottivat rokotteen tyttärilleen heti kun se tuli markkinoille. En ikinä antaisi itselleni anteeksi jos lapseni saisi kohdunkaulansyövän tai kondylooman takia kärsisi lapsettomuudesta, kun molempien riskiä voi huomattavasti pienentää rokottautumalla. Surettaa medialukutaidottomien, immunologian perusperiaatteistakin täysin ymmärtämättömien äitien päätökset jättää tyttärensä suojaamatta.

[/quote]

Siis kun olet noin 90 v ja silloin 70v tyttäresi sairastuu syöpään, et anna sitä itsellesi anteeksi, jos lasta ei olisi aikanaan rokotettu? Entä jos hän saa syövän, on rokotteen takia lapseton ja onneton - senkö annat itsellesi anteeksi?

Vierailija
46/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:59"]Ei saa. Tytön kanssa on keskusteltu pitkään ja käyty läpi sivuvaikutuksia. Lisäksi sanoin hänelle, että terveydenhoitajan luokse ei ole pakko mennä, voi ilmoittaa, että jättää käynnin väliin. Näin hän ei joudu siihen painostukseen, jonka tuloksena terveydenhoitaja rokotteen antaa vedoten siihen, että lapsi itse sitä halusi. [/quote] Miksi terveydenhoitaja painostaisi?

[/quote] Koska Suomi on myynyt lääketehtaalle tiedot kaikista ikäluokan tytöistä ja luvannut, että rokotuskattavuus on 80%. Jos tähän ei päästä, menee kallis tutkimus pieleen. Terveydenhoitajien tehtävänä on painostaa tytöt ottamaan rokote.

[/quote]

Höpö, höpö.. ketään terveydenhoitajaa ei painosteta millään tavalla *huokaus* Uskomatonta soopaa! Mitenköhän sekin käytännössä tapahtuisi, siis se painostaminen? Ai näin:" menetät työpaikkasi jos et saa tyttöjä ottamaan rokotetta!"?  Kyllä te olette hauskoja.

[/quote]

Terveydenhoitajat painostavat. Osaatko lukea?

Vierailija
47/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa 

Vierailija
48/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat naiset varmaan huoletta napsii e-pillereitä ja suosittelee niitä teinityttärilleenkin. Vaikka niiden sivuvaikutukset on todistettu jo ajat sitten. Ja ilman kortsua sitten leviää kaikki tauditkin kivasti. "kun ne kondomit on niin epäluotettavia ja seksi ei tunnu miltään." (kumpikaan ei pidä paikkaansa). Jännä, että varmuudella ongelmia aiheuttavat semiturhat lääkkeet on tosi jees, mutta sairautta ehkäisevät suorastaan saatanasta. :D

Vierailija
49/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:00"]

Otettiin jo vuosia sitten yksityisellä. Otettiin kummallekin kaksoselle, pojalle ja tytölle

[/quote]

Kumpaankaan rokotteeseen ei taida olla myyntilupaa pojille...?

Kyllä on toiseen eli Gardasiliin... maallikot taas vauhdissa

[/quote]

Vierailija
50/50 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin rokotetutkimuksessa. Ei ole näkynyt kohdunkaulassa solumuutoksia, joista kehittyy syöpä. Rokotteen hyödyt ovat suuremmat kuin haitat ja se antaa tilastollisesti merkittävän suojan kohdunkaulan syöpää vastaan(johon mummoni kuoli) Itselläni ei edes pistokohta tullut kipeäksi.

Faktat jotka monilta unohtuvat;
-Ruotsissa käytettiin eri rokotetta kuin Suomessa, Suomessa ei tullut vakavampaa kuin allerginen reaktio, mikä voi tulla porkkanastakin
-Solumuutokset lisäävät sairastumisriskiä kohdunkaulan syöpään 10-kertaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän