Ehdottakaa alaa mt-ongelmaiselle naiselle.
Olen siis parikymppinen mt-ongelmainen nainen ja mulla ei ole mitään ammattikoulutusta vielä. Mietteissä olisi, että kävisin aikuisille tarkoitetun ammattilukion. Olen miettinyt monia aloja, mutta en ole vielä keksinyt mikä olisi se mun juttu. Tykkään lapsista paljon, eli joku lapsiin liittyvä ala voisi kiinnostaa, mutta ei mielellään sellaista, että pitäisi lähihoitajaksi opiskella ensin. (en pystyisi siihen hommaan) eli tuo rajaa aika paljon niitä lapsiin suuntautuvia aloja. Olisin tosi kiitollinen, jos täältä löytyisi hyviä ehdotuksia ja jos sattuu olemaan muita mt-ongelmaisia paikalla niin olisi kiva kuulla millä alalla ovat ja miten on jaksaneet ja tykänneet alasta.
Kommentit (62)
31 jatkaa: valokuvaaja, yksityisyrittäjä, käsityöläinen... Omilla ehdoilla mennään, ei liikaa vastuuta. Mielikuvitus on rajana. Toi strippari nyt oli aika kärjistetty vaihtoehto :D Omista mielenkiinnonkohteista ja jaksamisesta se on kiinni. Jos olet enemmän yöeläjä ja omaat hyvän itsetunnon (et välitä tuntemattomien huuteluista), ravintola-alalta voisi löytyä työtä! Entäs eläinten kanssa? Se on todella terapeuttista :)
Puutarhuri, kukkakauppias.