"Tyhmin" syy, jonka takia olet jättänyt jonkun?
.. Tai vaihtoehtoisesti hölmöin syy, jonka takia sut on jätetty?
Mulle tulee mieleen mies, jota tapailin vähän aikaa joitain vuosia sitten. Vietettiin viikonloppuisin jonkun verran aikaa yhdessä melko kasuaaleissa merkeissä, parisuhteesta ei tosin ollut puhettakaan. Meillä oli kuitenkin ihan hauskaa yhdessä, mies teki aika selväksi että olisi halunnut syventää suhdetta mutta itse en ollut sellaisesta kovinkaan kiinnostunut.
Yks päivä tää kyseinen mies muuttui kummallisen etäiseksi ja muutama päivä myöhemmin huomasin hänen poistaneen mut FB-kavereistaan. Kun tiedustelin hämmentyneenä syytä, mies ilmoitti parin päivän päästä tekstiviestitse ettei ole enää kiinnostunut tapailemaan mua. En nähnyt asiassa mitään ongelmaa, ei oltu tässä vaiheessa pidetty yhteyttä viikkoon ja kuten mainittu, en muutenkaan ollut erityisen tosissani kyseisen miehen suhteen.
No, kului muutama viikko ja yllätyksekseni tämä kyseinen mies soitti mulle todella epämääräisen kännipuhelun joskus sunnuntaiaamun pikkutunteina ja tiedusteli, voisiko tulla luokseni nukkumaan. Sanoin, ettei taida onnistua ja sanoin jo siirtyneeni eteenpäin elämäni kanssa. Tähän mies sitten verisesti loukkaantuneen kuuloisena vaahtos mulle siitä, miten ei olisi alkujaankaan halunnut päättää tapailua vaan toivoi, että olisin pistänyt vastaan hänen katkoessa välejämme. Isona kysymysmerkkinä kuuntelin miehen monologin siitä, kuinka olin särkenyt hänen sydämensä ja muutenkin "pilannut kaiken", puhelun päätteeksi mies löi luurit korvaan ja kielsi ottamasta enää yhteyttä. No eipä olis ihan heti ekana tullut mieleen.. :D
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:42"]
Ex osti korkkarit talvikengiksi ja oli ne jalassa mua pidempi. Ilman kenkiä/tennarit jalassa mua joku reilu 5cm lyhyempi joka oli ihan ok. Joku yli puoli vuotta ehdittiin viihtyä yhdessä ja harkittiin jo yhteenmuuttoa kun muija osti kalliit korolliset talvikengät joita rupes pitämään jalassa aina kun oltiin ulkona. Ne jalassa oli mua sit muutaman sentin pidempi joka tuntui tosi inhottavalta esim suudellessa.
[/quote]
Olinko tämä minä ja oletko sinä J?
No mun mielestä suhde päättyi siihen, että mun käyttämä vessapaperimerkki oli sun takapuolellesi liian pehmeä.
Huonot hampaat ällöttivät, vaikka muuten kiva mies. Toinen oli varsinainen komistus, mutta sen kävelytyyli ja honottava ääni pakottivat mut jättämään herran. Kolmas oli täynnä itseään, vaikka lähemmässä tuttavuudessa oikein näkynyt, miksi mies halusi malliksi, kuvitteli mahdottomia itsestään.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:51"]
Hetkisen tapailemani mies hermostui, kun näki videopelikokoelmani. Sen oli kuulemma pakko olla (avio)mieheni, koska naiset eivät pelaa ja olen hänelle valehdellut ja harhaan johdatellut uskottelemalla olevani sinkku. :D
[/quote]
Mä seurustelin jonkun aikaa yhden miehen kanssa, joka vietti valtaosan vapaa-ajastaan videopelien hakkaamiseen ja otti harrastuksensa melko tosissaan.. Yks päivä kyselin mieheltä hänen peleistään ja mies tuli siihen tulokseen, että olisi hauskaa "opettaa" mua pelaamaan. Miestä häiritsi silminnähden kun paljastui, että en mä ihan avuton ollutkaan, vaan opin nopeasti enkä siis sen kummemmin mitään erityistä opetusta tarvinnut. Tähän asti kaikki oli mennyt hyvin, mutta pian tän jälkeen mies muuttui äksyksi ja kiukkuiseksi, ärsyyntyi pienistäkin asioista eikä esim. kutsunut mua enää hengailemaan kaveriporukkansa kanssa. Ja sitten pamautti, että tästä ei tuu mitään.
Tän vuoden puolella tapasin yhden ton miehen kaverin sattumalta baarissa ja hän esitteli mut kavereilleen "sinä muijana, jonka pelaaminen kävi X:n ylpeyden päälle". Ilmeisesti ero oli johtunut siitä. Aha. :D
Sarjassamme nuori, tyhmä ja turhankin herkkä: jätin ihanan miehen, koska hän kutsui minua kerran vahingossa eksänsä nimellä.
Hmmmmm.. Eipä ole yhtään tuollaista oikeasti TYHMÄÄ syytä mun elämässä ollut, miksi toisen olisin jättänyt, tai miks mut olisi jätetty.. lol....
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:03"].. Tai vaihtoehtoisesti hölmöin syy, jonka takia sut on jätetty?
Mulle tulee mieleen mies, jota tapailin vähän aikaa joitain vuosia sitten. Vietettiin viikonloppuisin jonkun verran aikaa yhdessä melko kasuaaleissa merkeissä, parisuhteesta ei tosin ollut puhettakaan. Meillä oli kuitenkin ihan hauskaa yhdessä, mies teki aika selväksi että olisi halunnut syventää suhdetta mutta itse en ollut sellaisesta kovinkaan kiinnostunut.
Yks päivä tää kyseinen mies muuttui kummallisen etäiseksi ja muutama päivä myöhemmin huomasin hänen poistaneen mut FB-kavereistaan. Kun tiedustelin hämmentyneenä syytä, mies ilmoitti parin päivän päästä tekstiviestitse ettei ole enää kiinnostunut tapailemaan mua. En nähnyt asiassa mitään ongelmaa, ei oltu tässä vaiheessa pidetty yhteyttä viikkoon ja kuten mainittu, en muutenkaan ollut erityisen tosissani kyseisen miehen suhteen.
No, kului muutama viikko ja yllätyksekseni tämä kyseinen mies soitti mulle todella epämääräisen kännipuhelun joskus sunnuntaiaamun pikkutunteina ja tiedusteli, voisiko tulla luokseni nukkumaan. Sanoin, ettei taida onnistua ja sanoin jo siirtyneeni eteenpäin elämäni kanssa. Tähän mies sitten verisesti loukkaantuneen kuuloisena vaahtos mulle siitä, miten ei olisi alkujaankaan halunnut päättää tapailua vaan toivoi, että olisin pistänyt vastaan hänen katkoessa välejämme. Isona kysymysmerkkinä kuuntelin miehen monologin siitä, kuinka olin särkenyt hänen sydämensä ja muutenkin "pilannut kaiken", puhelun päätteeksi mies löi luurit korvaan ja kielsi ottamasta enää yhteyttä. No eipä olis ihan heti ekana tullut mieleen.. :D
[/quote]
Olipas naismainen mies!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:26"]
Sarjassamme nuori, tyhmä ja turhankin herkkä: jätin ihanan miehen, koska hän kutsui minua kerran vahingossa eksänsä nimellä.
[/quote]
Minuakin on kerran kutsuttu eksän nimellä. Sattuihan se, mutta suhde oli tuore ja eksän kanssa hän oli viettänyt 8 vuotta. Annoin anteeksi (en kylläkään kykene unohtamaan :D) ja nykyään naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:03"].. Tai vaihtoehtoisesti hölmöin syy, jonka takia sut on jätetty?
No, kului muutama viikko ja yllätyksekseni tämä kyseinen mies soitti mulle todella epämääräisen kännipuhelun joskus sunnuntaiaamun pikkutunteina ja tiedusteli, voisiko tulla luokseni nukkumaan. Sanoin, ettei taida onnistua ja sanoin jo siirtyneeni eteenpäin elämäni kanssa. Tähän mies sitten verisesti loukkaantuneen kuuloisena vaahtos mulle siitä, miten ei olisi alkujaankaan halunnut päättää tapailua vaan toivoi, että olisin pistänyt vastaan hänen katkoessa välejämme. Isona kysymysmerkkinä kuuntelin miehen monologin siitä, kuinka olin särkenyt hänen sydämensä ja muutenkin "pilannut kaiken", puhelun päätteeksi mies löi luurit korvaan ja kielsi ottamasta enää yhteyttä. No eipä olis ihan heti ekana tullut mieleen.. :D [/quote] Olipas naismainen mies!
[/quote]
Mulle on tehty aikoinaan ihan samanlainen testi poikaystävän toimesta. Ei millään tajunnut miksi en vongannut perään:)
Suhde oli liian helppo, vaihdoin sit sellaiseen eipäs-juupas suhteeseen, jossa pyristelin melkein 2 vuotta.. Joo olin teini tuolloin.
No ehdottomasti tyhmintä oli se, kun erottiin (nykyisen avio)miehen kanssa viiden vuoden seurustelun jälkeen, koska lähdettiin vaihto-oppilaiksi eri maihin. Kumpikaan ei olisi oikeasti halunnut, mutta jostain syystä parikymppisten aivoilla vuosi eri maissa tuntui maailmanlopulta.. Seurasi paljon tarpeetonta draamaa ja sydänsuruja, Suomeen palattuamme palattiin lähes välittömästi yhteen ja ollaan siitä lähtien ihmetelty, miksi ylipäänsä piti erota. :')
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:13"]
Ei ole tyhmä syy, pinnani on turhankin pitkä näissä asioissa. Oli takertuva ja kontrolloiva. Jätin kun hermostui ihan pikkuasiasta ja läppäisi ekan (ja vikan) kerran.
[/quote]
Oikein teit!
Kummallinen ääni ja se piti seksin aikana kauheaa meteliä. Varsinaista älämölöä. Kyllähän sitä aina ääntä lähtee, mutta rajansa kaikella.