"Tyhmin" syy, jonka takia olet jättänyt jonkun?
.. Tai vaihtoehtoisesti hölmöin syy, jonka takia sut on jätetty?
Mulle tulee mieleen mies, jota tapailin vähän aikaa joitain vuosia sitten. Vietettiin viikonloppuisin jonkun verran aikaa yhdessä melko kasuaaleissa merkeissä, parisuhteesta ei tosin ollut puhettakaan. Meillä oli kuitenkin ihan hauskaa yhdessä, mies teki aika selväksi että olisi halunnut syventää suhdetta mutta itse en ollut sellaisesta kovinkaan kiinnostunut.
Yks päivä tää kyseinen mies muuttui kummallisen etäiseksi ja muutama päivä myöhemmin huomasin hänen poistaneen mut FB-kavereistaan. Kun tiedustelin hämmentyneenä syytä, mies ilmoitti parin päivän päästä tekstiviestitse ettei ole enää kiinnostunut tapailemaan mua. En nähnyt asiassa mitään ongelmaa, ei oltu tässä vaiheessa pidetty yhteyttä viikkoon ja kuten mainittu, en muutenkaan ollut erityisen tosissani kyseisen miehen suhteen.
No, kului muutama viikko ja yllätyksekseni tämä kyseinen mies soitti mulle todella epämääräisen kännipuhelun joskus sunnuntaiaamun pikkutunteina ja tiedusteli, voisiko tulla luokseni nukkumaan. Sanoin, ettei taida onnistua ja sanoin jo siirtyneeni eteenpäin elämäni kanssa. Tähän mies sitten verisesti loukkaantuneen kuuloisena vaahtos mulle siitä, miten ei olisi alkujaankaan halunnut päättää tapailua vaan toivoi, että olisin pistänyt vastaan hänen katkoessa välejämme. Isona kysymysmerkkinä kuuntelin miehen monologin siitä, kuinka olin särkenyt hänen sydämensä ja muutenkin "pilannut kaiken", puhelun päätteeksi mies löi luurit korvaan ja kielsi ottamasta enää yhteyttä. No eipä olis ihan heti ekana tullut mieleen.. :D
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:53"]
No ehdottomasti tyhmintä oli se, kun erottiin (nykyisen avio)miehen kanssa viiden vuoden seurustelun jälkeen, koska lähdettiin vaihto-oppilaiksi eri maihin. Kumpikaan ei olisi oikeasti halunnut, mutta jostain syystä parikymppisten aivoilla vuosi eri maissa tuntui maailmanlopulta.. Seurasi paljon tarpeetonta draamaa ja sydänsuruja, Suomeen palattuamme palattiin lähes välittömästi yhteen ja ollaan siitä lähtien ihmetelty, miksi ylipäänsä piti erota. :')
[/quote]
ehkä teidän piti kasvaa. Jos olisitte jatkaneet...ette, ehkä nyt tajuaisi toistenne arvoa. Maybe.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:53"]
No ehdottomasti tyhmintä oli se, kun erottiin (nykyisen avio)miehen kanssa viiden vuoden seurustelun jälkeen, koska lähdettiin vaihto-oppilaiksi eri maihin. Kumpikaan ei olisi oikeasti halunnut, mutta jostain syystä parikymppisten aivoilla vuosi eri maissa tuntui maailmanlopulta.. Seurasi paljon tarpeetonta draamaa ja sydänsuruja, Suomeen palattuamme palattiin lähes välittömästi yhteen ja ollaan siitä lähtien ihmetelty, miksi ylipäänsä piti erota. :')
[/quote]
ehkä teidän piti kasvaa. Jos olisitte jatkaneet...ette, ehkä nyt tajuaisi toistenne arvoa. Maybe.
[/quote]
Ihan mahdollista, varmasti monet turhat riidat ja sotkut jääneet välistä kun ollaan aikoinaan vuosi kituuteltu ikävöimässä toisiamme.. :) Kumpikin puoliväkisin yritettiin uusia suhteitakin, mutta ei vaan tuntunut oikealta kun mielessä oli aina se tärkein.
Tissit roikku. Ei yksinkertasesti jaksanu niitä lerpakkeita katella.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 23:03"]
Laitoin välit poikki säädön kanssa, kun äijä yks ilta poltti sytkärillä suihkusta löytyneen hämähäkin. En hyväksy.
[/quote]
Kill it with fire!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 23:03"]
Laitoin välit poikki säädön kanssa, kun äijä yks ilta poltti sytkärillä suihkusta löytyneen hämähäkin. En hyväksy.
[/quote]
Kill it with fire!
[/quote] Remember Lapland?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:51"]
Hetkisen tapailemani mies hermostui, kun näki videopelikokoelmani. Sen oli kuulemma pakko olla (avio)mieheni, koska naiset eivät pelaa ja olen hänelle valehdellut ja harhaan johdatellut uskottelemalla olevani sinkku. :D
[/quote]
Mä seurustelin jonkun aikaa yhden miehen kanssa, joka vietti valtaosan vapaa-ajastaan videopelien hakkaamiseen ja otti harrastuksensa melko tosissaan.. Yks päivä kyselin mieheltä hänen peleistään ja mies tuli siihen tulokseen, että olisi hauskaa "opettaa" mua pelaamaan. Miestä häiritsi silminnähden kun paljastui, että en mä ihan avuton ollutkaan, vaan opin nopeasti enkä siis sen kummemmin mitään erityistä opetusta tarvinnut. Tähän asti kaikki oli mennyt hyvin, mutta pian tän jälkeen mies muuttui äksyksi ja kiukkuiseksi, ärsyyntyi pienistäkin asioista eikä esim. kutsunut mua enää hengailemaan kaveriporukkansa kanssa. Ja sitten pamautti, että tästä ei tuu mitään.
Tän vuoden puolella tapasin yhden ton miehen kaverin sattumalta baarissa ja hän esitteli mut kavereilleen "sinä muijana, jonka pelaaminen kävi X:n ylpeyden päälle". Ilmeisesti ero oli johtunut siitä. Aha. :D
[/quote]
Joo, minä olen kanssa törmännyt tällaisiin miehiin (tosin vaan friendzone-mielellä) ja ovat katkaisseet kaveruuden, kun käy itsetunnon päälle, ettei tyttö olekaan peleissä ihan avuton.. :D
En ymmärrä.
-27
Mies tavallaan röhkäisi aina naurahtaessaan.
Se ei olisi muuten haitannut, mutta naurahteli todella usein eli tuli aika paljon röhkimistä yhdelle päivälle.
Nainen ei halunnut lapsia, minä halusin.
Samankokoiset kädet kuin minulla tismalleen, siis en vain päässyt yli siitä ja tuli totaalinen turn off. Enkä omista mitään laardikäsiä vaan kokoluokkaa s-m
Entinen miesystävä jätti, koska ei riidelty koskaan! Oli kuulemma tottunut ex-vaimonsa kanssa riitelemään paljon ja meidän suhde tuntui siihen verrattuna intohimottomalta. Ei uskonut minun rakastavan häntä, kun en suuttunut asioista.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:54"]
Entinen miesystävä jätti, koska ei riidelty koskaan! Oli kuulemma tottunut ex-vaimonsa kanssa riitelemään paljon ja meidän suhde tuntui siihen verrattuna intohimottomalta. Ei uskonut minun rakastavan häntä, kun en suuttunut asioista.
[/quote]Rakastan riitelyä ja tavaroiden heittelyä ja kaikkea mahtipontista. Tavallaan ymmärrän kyllä suakin.
Jätin ensimmäisen mieheni, kun minulle tuli viidakkokuume.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:54"]
[/quote]Rakastan riitelyä ja tavaroiden heittelyä ja kaikkea mahtipontista. Tavallaan ymmärrän kyllä suakin.
[/quote]
Itse olen melko rauhallinen ihminen, harvemmin suutun asioista ja suuttuessanikin selvitän asiat mieluiten keskustelemalla.. Mies oli vähän eri sorttia, toivon mukaan löysi itselleen sopivamman suhteen!
Mies ei osannut "sananmuunnoksia".
En tiedä oliko tyhmää, mutta pakko kylläkin. Naisen alapää haisi kuolleelle rotalle. Ei voinut itsekään olla sitä huomaamatta, mutta ei sille asialle mitään tehnyt niin....
Treffailin jonkun aikaa tosi mukavan nuoren miehen kanssa. Ajattelin että juttu oli menossa jo vakavempaan suuntaan ja oltiin sovittu treffit kivaan ravintolaan. Laittauduin oikein hienosti.
Ravintolassa mies alkoi olla todella outo... vaisu ja hän oli kuin aaveen nähnyt. Syötiin ja maksettiin omat syömisemme ja kun päästiin paikasta ulos niin kysyin miehen oudosta käytöksestä. Hän totesi että olen todella ihana ja haluaisi enemmän mutta ei pääse yli siitä että mulla on korvakoruja. Iltaa varten olin laittanut hiukset kivalle nutturalle ja korvat näkyivät... hän sanoi että korvakorut ällöttävät häntä.
Tuntui kyllä vähän hölmöltä mutta minkäs teet. Mies pyysi anteeksi. Minkäs sille mahtaa jos jokin ällöttää? Sanoipahan ainakin suoraan asian laidan :D
Mut jätettiin kerran kun mua ärsytti kun satuin huomaamaan tytön kännykässä oli jotain miesten nimii ja sydämii niiden perässä. Kysyin sitten et mitäs tää nyt on, niin vastaus oli että ne on vaan jotain vanhoja tuttuja joilla ei ole mitään merkitystä. Sanoin sitten että poistais ne jos ei kerran merkkaa mitään, noh siihen se sitten loppukin. Eli mielummin jätti mut kuin alkoi poistaa toisten miesten numeroita kännykästään. Oli kai siinä vähän muutakin kränää, mutta toi vissiin oli se viimeinen niitti.
Ensitreffeillä mies sanoi, että ei tykkää mun äänestäni (mulla on aika korkea ääni), joka muistutti hänen isänsä entistä avovaimoa. Siihen saakka oltiin kirjoiteltu melkein 4 kk ja mies oli täynnä intoa tavata minut. Muuta vikaa ei minussa kuulemma ollut, kuin ääni, joka muistutti isänsä avovaimosta. Kun kysyin, että oliko hänellä siis jäänyt siitä naisesta jotain traumoja, niin vastaus oli aika loukkaava: "joo, se ääni" :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:26"]
Sarjassamme nuori, tyhmä ja turhankin herkkä: jätin ihanan miehen, koska hän kutsui minua kerran vahingossa eksänsä nimellä.
[/quote]
Minuakin on kerran kutsuttu eksän nimellä. Sattuihan se, mutta suhde oli tuore ja eksän kanssa hän oli viettänyt 8 vuotta. Annoin anteeksi (en kylläkään kykene unohtamaan :D) ja nykyään naimisissa.
[/quote]
Meillä oli sama tilanne, suhteemme oli suht tuore ja eksää mies oli tapaillut pidemmän aikaa. Jälkeenpäin on kaduttanut ehdottomasti nuoruuden tyhmyys, kyseinen mies oli mielettömän ihana.