Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Tyhmin" syy, jonka takia olet jättänyt jonkun?

Vierailija
24.09.2015 |

.. Tai vaihtoehtoisesti hölmöin syy, jonka takia sut on jätetty?

Mulle tulee mieleen mies, jota tapailin vähän aikaa joitain vuosia sitten. Vietettiin viikonloppuisin jonkun verran aikaa yhdessä melko kasuaaleissa merkeissä, parisuhteesta ei tosin ollut puhettakaan. Meillä oli kuitenkin ihan hauskaa yhdessä, mies teki aika selväksi että olisi halunnut syventää suhdetta mutta itse en ollut sellaisesta kovinkaan kiinnostunut.

Yks päivä tää kyseinen mies muuttui kummallisen etäiseksi ja muutama päivä myöhemmin huomasin hänen poistaneen mut FB-kavereistaan. Kun tiedustelin hämmentyneenä syytä, mies ilmoitti parin päivän päästä tekstiviestitse ettei ole enää kiinnostunut tapailemaan mua. En nähnyt asiassa mitään ongelmaa, ei oltu tässä vaiheessa pidetty yhteyttä viikkoon ja kuten mainittu, en muutenkaan ollut erityisen tosissani kyseisen miehen suhteen.

No, kului muutama viikko ja yllätyksekseni tämä kyseinen mies soitti mulle todella epämääräisen kännipuhelun joskus sunnuntaiaamun pikkutunteina ja tiedusteli, voisiko tulla luokseni nukkumaan. Sanoin, ettei taida onnistua ja sanoin jo siirtyneeni eteenpäin elämäni kanssa. Tähän mies sitten verisesti loukkaantuneen kuuloisena vaahtos mulle siitä, miten ei olisi alkujaankaan halunnut päättää tapailua vaan toivoi, että olisin pistänyt vastaan hänen katkoessa välejämme. Isona kysymysmerkkinä kuuntelin miehen monologin siitä, kuinka olin särkenyt hänen sydämensä ja muutenkin "pilannut kaiken", puhelun päätteeksi mies löi luurit korvaan ja kielsi ottamasta enää yhteyttä. No eipä olis ihan heti ekana tullut mieleen.. :D

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ex-poikaystäväni vuoden seurustelun jälkeen siksi, koska hän oli ihan liian hyvissä väleissä vanhempieni ja muidenkin sukulaisteni kanssa. Se ahdisti minua ylitsepääsemättömästi.

Vierailija
22/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä jätti mut koska nouseva jääkiekkoura oli mua tärkeämpi. Muutamaa kuukautta myöhemmin sortui päihteisiin eikä mistään jääkiekkourasta ole miehellä enää toivoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyhmä syy, pinnani on turhankin pitkä näissä asioissa. Oli takertuva ja kontrolloiva. Jätin kun hermostui ihan pikkuasiasta ja läppäisi ekan (ja vikan) kerran.

Vierailija
24/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seurusteltu, mutta tapailin mukavan miehen kanssa. Vaikka kuinka yritin, en päässyt yli hänen aivan näkymättömistä kulmakarvoistaan.

Olen varmaan kauhea ihminen, mutta yksi harvoista kriteereistäni miesten suhteen on erottuvat tummat kulmakarvat.

En kuitenkaan sanonut miehelle syyksi kulmakarvojaan, niille kun ei voi mitään.

Vierailija
25/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 00:11"]

Mut jätettiin kerran kun mua ärsytti kun satuin huomaamaan tytön kännykässä oli jotain miesten nimii ja sydämii niiden perässä. Kysyin sitten et mitäs tää nyt on, niin vastaus oli että ne on vaan jotain vanhoja tuttuja joilla ei ole mitään merkitystä. Sanoin sitten että poistais ne jos ei kerran merkkaa mitään, noh siihen se sitten loppukin. Eli mielummin jätti mut kuin alkoi poistaa toisten miesten numeroita kännykästään. Oli kai siinä vähän muutakin kränää, mutta toi vissiin oli se viimeinen niitti.

[/quote]

Mulla on puhelimessa ties mitä numeroita entisestä elämästä, harvoin niitä tulee siivottua. Mulla on mm. Konginkankaalla yli 10v sitten kuolleet ystäväni vielä puhelimessa kun en pysty deletoimaan niitä.

Vierailija
26/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisinkoha ollu 12 tai 13 jätin muijan koska en halunnu nussia sitä :D juu tyhmää.. se oikee tarjos mutta sit ei kiitos mun pitää mennä kauppaa myöhemmin sit soitin että oon jossain perseessä ja en voi nähä myt tästä ei tuu mitään enää ja olin oikeesti kaupassa sit se tuli sinne ai että hävetti :( nykyään 25v en oo jättäny 15v jälkeen yhtään muijaaa panematta muutama hyvä tyttöystävä ollut ja aivan mahtava 2v poika lapsikin siunaantunut

Vierailija
27/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:14"]

Ei seurusteltu, mutta tapailin mukavan miehen kanssa. Vaikka kuinka yritin, en päässyt yli hänen aivan näkymättömistä kulmakarvoistaan. Olen varmaan kauhea ihminen, mutta yksi harvoista kriteereistäni miesten suhteen on erottuvat tummat kulmakarvat. En kuitenkaan sanonut miehelle syyksi kulmakarvojaan, niille kun ei voi mitään.

[/quote]

Mulla on melkein sama! :D En millään päässyt yli siitä, ettei mun entisellä säädöllä kasvaneet kainalokarvat. Tai siis kasvoi, mutta niin pienissä määrin että näyttivät aina todella minimiinsä trimmatuilta.. Tää nyt ei varmaankaan olisi haitannut, jos mies olisi muuten ollut täydellinen, mutta tämän säädön kohdalla voin myöntää noiden kainalokarvojen olleen pääsyy eroon..

Vierailija
28/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tätä joku pitäisi tyhmänä syynä, mutta en sietänyt entisen miesystäväni koiraa. Siis en vaan sietänyt, ja koira oli miehelle niin tärkeä, että se piti ottaa melkein joka paikkaan mukaan.

Vierailija
29/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala ihminen, mutta:

Jätin ihka ensimmäisen pitempiaikaisen poikaystäväni syystä, että hän (ei kerran, vaan) kahdesti rupesi itkemään, koska ei saanut pikkuveitikkaa ylös.. Ikää pojalla oli 17 vuotta.

Vierailija
30/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli väärän väriset kalsarit.

Vierailija
31/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 00:19"]Ensitreffeillä mies sanoi, että ei tykkää mun äänestäni (mulla on aika korkea ääni), joka muistutti hänen isänsä entistä avovaimoa. Siihen saakka oltiin kirjoiteltu melkein 4 kk ja mies oli täynnä intoa tavata minut. Muuta vikaa ei minussa kuulemma ollut, kuin ääni, joka muistutti isänsä avovaimosta. Kun kysyin, että oliko hänellä siis jäänyt siitä naisesta jotain traumoja, niin vastaus oli aika loukkaava: "joo, se ääni" :D 

[/quote]

Ääni on yllättävän tärkeä! Itse olisin voinut tykätä yhdestä nettideitistä, mutta ekalla tapaamisella kävi ilmi, että miehen ääni ei ollut yhtään maskuliininen. Ei kiitos.

Vierailija
32/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:19"]

Mut jätettiin kerran kun mua ärsytti kun satuin huomaamaan tytön kännykässä oli jotain miesten nimii ja sydämii niiden perässä. Kysyin sitten et mitäs tää nyt on, niin vastaus oli että ne on vaan jotain vanhoja tuttuja joilla ei ole mitään merkitystä. Sanoin sitten että poistais ne jos ei kerran merkkaa mitään, noh siihen se sitten loppukin. Eli mielummin jätti mut kuin alkoi poistaa toisten miesten numeroita kännykästään. Oli kai siinä vähän muutakin kränää, mutta toi vissiin oli se viimeinen niitti.

[/quote]

Mulla on puhelimessa ties mitä numeroita entisestä elämästä, harvoin niitä tulee siivottua. Mulla on mm. Konginkankaalla yli 10v sitten kuolleet ystäväni vielä puhelimessa kun en pysty deletoimaan niitä.

[/quote]

Eiköhän ne tässä tapauksessa olleet ihan elossa olevia ex-ihastuksia. Olihan se vähän tyhmää pyytää poistamaan niitä, mutta olin silloin niin rakastunut ja mustis.Sitä käyttäytyy rakastuneena typerästi.

Vierailija
33/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli avioero, koska meillä ei miehen mielestä ollut tarpeeksi seksiä. Minä olisin ollut valmis tosi toimiin milloin vaan ja kaipasinkin paljon seksiä, hänellä ei tehnyt koskaan mieli. Erotessamme totesi vain, että en ollut ehdottanut oikeina aikoina.

Vierailija
34/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:19"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän ne tässä tapauksessa olleet ihan elossa olevia ex-ihastuksia. Olihan se vähän tyhmää pyytää poistamaan niitä, mutta olin silloin niin rakastunut ja mustis.Sitä käyttäytyy rakastuneena typerästi.

[/quote]

Ei toi mun mielestä nyt ihan tyhmää ole. Mitä merkitystä niillä sydämillä vanhojen ihastusten/kumppanien nimien perässä on, miksei niitä voisi poistaa jos nykyinen kumppani kokee ne kiusallisiksi? Mun mies pyysi samaa kun alettiin seurustelemaan, tottakai poistin kun eihän niillä merkitystä ole.

Vierailija
35/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehdus. Tarttui myös mieheen.

Vierailija
36/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomi naamassa ja kalalle haiseva alapää. Ei suostunut hoitaa sitä pois

Vierailija
37/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon lopettanut orastavan suhteen miehen äänen takia.

Vierailija
38/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex osti korkkarit talvikengiksi ja oli ne jalassa mua pidempi. Ilman kenkiä/tennarit jalassa mua joku reilu 5cm lyhyempi joka oli ihan ok. Joku yli puoli vuotta ehdittiin viihtyä yhdessä ja harkittiin jo yhteenmuuttoa kun muija osti kalliit korolliset talvikengät joita rupes pitämään jalassa aina kun oltiin ulkona. Ne jalassa oli mua sit muutaman sentin pidempi joka tuntui tosi inhottavalta esim suudellessa.

Vierailija
39/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkisen tapailemani mies hermostui, kun näki videopelikokoelmani. Sen oli kuulemma pakko olla (avio)mieheni, koska naiset eivät pelaa ja olen hänelle valehdellut ja harhaan johdatellut uskottelemalla olevani sinkku. :D

Vierailija
40/52 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:14"]Ei seurusteltu, mutta tapailin mukavan miehen kanssa. Vaikka kuinka yritin, en päässyt yli hänen aivan näkymättömistä kulmakarvoistaan.

Olen varmaan kauhea ihminen, mutta yksi harvoista kriteereistäni miesten suhteen on erottuvat tummat kulmakarvat.

En kuitenkaan sanonut miehelle syyksi kulmakarvojaan, niille kun ei voi mitään.
[/quote]

Oliko se Matt Smith? :D