Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.
Kommentit (273)
Kate Bush This womans work. Kuuntelin sitä usein sinä syksynä jolloin mieheni kuoli äkillisesti ja jäin lapseni (tuolloin 2-vuotias) kanssa yhtäkkiä kahden.
Yksin en kulje,en hetkeäkään, vierelläin aina mä Jeesuksen nään.....Tämä laulu tuo elävsti mieleen äitini viimeiset elinpäivät. Ne vietettiin sairaalan saattohoitohuoneessa ja tämä laulu soi joltakin sairaalan kasetilta. En pysty tätä laulua itkemättä kuuntelemaan. Muistan vieläkin sen tunnelman.....surullisen,mutta toisaalta niin levollisen. Kaikki kiire oli pois.Oli vain äiti ja ne viimeiset hetket.
Lähes tulkoon kaikki lastenlaulut. Lisäksi esim Walking in the air, Yön Joutsenlaulu, Julee Cruise-the world spins. Tuo viimeinen muistuttaa mua hyvän ystäväni kuolemasta :'(
En ole uskonnollinen yhtään mutta tämä Herra kädelläsi virsi nimen omaan Jenni vartiaisen tulkintana iskee johonkin syvimpään sydämmen lokeroon. Vtthu nytkin alkaa tippa linssiin tulla hävettää oikeen. M28
Suojelusenkeli, yksinäisen keijun tarina, Herra kädelläsi. Nää tuli ekana mieleen, vaikka onhan niitä lauluja enempiki
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:23"]
En ole uskonnollinen yhtään mutta tämä Herra kädelläsi virsi nimen omaan Jenni vartiaisen tulkintana iskee johonkin syvimpään sydämmen lokeroon. Vtthu nytkin alkaa tippa linssiin tulla hävettää oikeen. M28
[/quote]
Ihana esitys. Komppaan.
Ilpo Kaikkosen Terveiset sinne taivaaseen. Kuulin sen ekan kerran töissä ja alkoi itkettään aivan hirveesti.
Kaija Koon Viimeinen lento. Todella kaunis ja surullinen kappale.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:15"]Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.
[/quote]
Alter Bridge- in loving memory
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:42"]
Mua itkettää nykyään hämä-hämä-häkki kun luin pappi jaakko (?) Heinimäen haastattelun jossa kertoi että se oli laulettu pienen pojan hautajaisissa koska oli ollut vainajan lempilaulu :'(
[/quote]
Voi ei, no mun ei tarvitse edes kuunnella hämä-hämä-häkkiä kun itkettää jo ilmankin. Pieni parka ja voi hänen vanhemmat ja muut sukulaiset. :(
Häämarssi. Häissä soitettuna. Ei tartte kun ekat soinnut tapailla niin meitsi jo vollottaa...
Johanna kurkelan Ainutlaatuinen. Soi lapseni ristiäisissä, niin kauniit ja osuvat sanat <3
Red -Not alone
Jo Dee Messina -If heaven was needing a hero
Varpunen jouluaamuna- Johanna Kurkelan ja Suvi Teräsniskan tulkitsemana
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:42"]
Mua itkettää nykyään hämä-hämä-häkki kun luin pappi jaakko (?) Heinimäen haastattelun jossa kertoi että se oli laulettu pienen pojan hautajaisissa koska oli ollut vainajan lempilaulu :'(
[/quote]
Voi ei, no mun ei tarvitse edes kuunnella hämä-hämä-häkkiä kun itkettää jo ilmankin. Pieni parka ja voi hänen vanhemmat ja muut sukulaiset. :(
[/quote]
Olen itkenyt tätä juttua täällä varmaan vartin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:23"]
[/quote]
Ihana esitys. Komppaan.
[/quote]
Jaa no mulla ei itku tule mutta alkoi meisseli kohota kun tuota katsoin. Ei kai pitäis kun tuo taitaa olla virsi?
Paljon täällä itkettäviä jo mainittukin, vielä Maa on niin kaunis sekä K. Tapion versio kappaleesta Olen kuullut on kaupunki tuolla.
Evanescence - My Immortal