Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi viestittelee nsispuoliselle työkaverilleen iltaisin

Vierailija
04.04.2022 |

Sain vähän aikaa sitten selville, että mieheni viestittelee (tai pääasiassa vastailee viesteihin, mutta sama asia) naispuoliselle työkaverilleen iltaisin ja joskus myös viikonloppuisin. Ilmoitin hänelle selkeästi oman mielipiteeni.

Nainen on vasta eronnut ja kai tarvitsee tukevaa olkapäätä. Mielestäni ei kuitenkaan ole ok, että hän viestittelee esim klo 10 illalla tai lauantaiaamupäivällä että ”mitäs puuhailet?”. Tai että otetaanko kisa tv tietovisassa (Siis molemmat kotonaan).
Olen luottanut mieheeni, eikä uskoakseni mitään fyysistä ole tapahtunut ainakaan vielä. Mutta ei koirankuvien lähettely lauantai-iltana mitenkään mukavalta tunnu ja luottamus kyllä rapistuu, kun mieheni on näihin viesteihin vastannut, että ulkoillaan lasten kanssa tms. Mitä tekisit?

Kommentit (400)

Vierailija
121/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis oikeasti joidenkin mielestä pitäisi aina ilmoittaa puolisolle että keneltä joku whatsapp-viesti tulee ja millä aiheella? Siis miksi? Ai sen takia että sillä jotenkin todistetaan että on puhtaat jauhot pussissa vai?

Mä en oikeesti nyt ymmärrä tätä.

Vierailija
122/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut vuosia sitten nainen, joka viestitteli naimisissa olevan miespuolisen työkaverin kanssa. Juttelimme usein työasioista ja vitsailimme vaikka hauskoilla uutisilla/videoilla tms. Ajattelin meidän olevan ihan vain ystäviä: mies oli minua paljon vanhempi, tunsimme vaimonkin kanssa ja he olivat minulle vähän kuin täti ja setä, koska ikäeromme oli iso ja olin melkein samanikäinen heidän lastensa kanssa. Minusta tuossa viestittelyssä ei ollut mitään ihmeellistä, koska viestittelin samalla tavoin eri-ikäisten ystävieni kanssa ja viestittely kuuluu ikäisilleni normaaliin käytökseen ystävien kanssa.

Minulle oli lopulta järkytys, kun mies kertoi ihastuneensa minuun ja kuvitteli tuon viestittelyn olleen jotenkin erityistä. Hän sanoi, että hänellä ei ole tapana viestitellä kenenkään kanssa. Katkaisin lopulta välit sekä miehen että vaimon kanssa työpaikkaa vaihtaessani, sillä koin tuon tilanteen todella vaivannuttavana. Otin tuosta opiksi sen, että vaikka keskustelu voisi olla omalta puoleltani ihan viatonta ja kaverillista, niin toinen voi nähdä asian eri tavalla. Enää en halua tutustua kenenkään miespuolisen työkaverin kanssa ystävystymiseen asti, että ei kävisi noin. Jos sen työkaverin kanssa haluaa jutella, niin sen voi tehdä työaikana.

Mutta tässä on sitten juuri se puoli, että itseltä menee mahdollisesti mahtava ystävyys sivu suun, vain siksi että pitää varoa mitä joku muu ajattelee tai mitä joku muu voi mahdollisesti tuntea. Kuka tahansahan voi ihastua kehen tahansa - tai olla ihastumatta. Se on elämää ja jos ihastus syntyy, asia käsitellään ja siirrytään eteenpäin.

En minä ainakaan rajoita enkä edes pystyisi rajoittamaan ystävyyssuhteitani sukupuolen, parisuhdestatuksen tai teoreettisen ihastumismahdollisuuden vuoksi. Sittenhän ei voi puhua koskaan kenellekään - voihan se kaveri olla vaikka bi tai lesbo. Ääneen sanottuna tämähän olisi ihan järjetöntä, "hei sä olet tosi kiva tyyppi ja me tullaan hirveän hyvin juttuun, mutta me ei voida olla kavereita koska sä saatat ihastua muhun".

T. Se joka viestittelee illalla sekä homo- että heteroystäviensä kanssa

Olen hyvin pitkälti samaa mieltä tämän viestin kirjoittajan kanssa, mutta yksi aika oleellinen asia mielestäni on millaisesta ihmistyypistä on kyse. Lainaamani viestin kirjoittaja on ilmeisen sosiaalinen noin yleensäkin ja hänellä on paljon kavereita jonka kanssa viestittelee. Miten ap:n mies, onko tällainen viestittely mitenkään hänelle tyypillistä noin muuten, vai tuntuuko tämä nyt erikoistapaukselta? Luultavasti kyllä, koska asia on kiinnittänyt näin kovasti huomion. Silloin se on keskustelun paikka ja sinun on avattava miksi asia häiritsee niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä tuskin on mitään taka-ajatuksia, vastaa kohteliaasti viesteihin ettei työssä tule konflikteja. Tuota työkamu naista kyllä ihmettelen, en itse kehtaisi varatulle työkamulle viestitellä iltaisin ja vapaa-ajalla kun on perheensä, vaimonsa ja lapsiensa kanssa. Antaa aika ripustautuvan ja epätoivoisen kuvan.

Vierailija
124/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee viestiteltyä miespuolisten työkavereiden kanssa. Yksi on työkaveri jo 16 vuoden takaa. Kenenkään kanssa ei ole mitään sutinoita ollut eikä tule olemaan, mutta en tiedä miten muiden ihmisten kohdalla on. Saattaa vaikka sutinoinniksi muuttua.

Ja ei siis tietääkseni harrasta tätä muiden naispuolisten työkavereiden kanssa. Eikä tämänkään kanssa ennen kuin nainen erosi. Sen jälkeen niitä viestejä alkoi tulla.

Ap

Nainen on yksinäinen ja kaipaa kaveria? 

Ei varmasti ole. Kaverin voi etsiä muualta kuin parisuhteessa olevasta työkaverista.

Eli jos olet parisuhteessa et saa enää ystävystyä kenenkään kanssa?

Toki saa, olen minäkin niin tehnyt. Minulle ei tulisi mieleenkään viestitellä miespuolisten työkavereitten kanssa iltaisin ja vapaapäivinä. Se on eri juttu, jos on jotain kertaluonteista asiaa, mutta aloituksessahan siitä ei ollut kyse.

Puhuttiin ystävystymisestä. Kyllä minä viestittelen ystävilleni juurikin vapaa-aikana.

Ystävätyökaveria näkee päivittäin töissä. Ei siinä tarvitse iltamyöhään enää viestitellä. Kohta niissä lukee "hyvää yötä" ja vähän myöhemmin "tulin just suihkusta ja tässä itseäni kuivattelen, hihi".

Vierailija
125/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee viestiteltyä miespuolisten työkavereiden kanssa. Yksi on työkaveri jo 16 vuoden takaa. Kenenkään kanssa ei ole mitään sutinoita ollut eikä tule olemaan, mutta en tiedä miten muiden ihmisten kohdalla on. Saattaa vaikka sutinoinniksi muuttua.

Ja ei siis tietääkseni harrasta tätä muiden naispuolisten työkavereiden kanssa. Eikä tämänkään kanssa ennen kuin nainen erosi. Sen jälkeen niitä viestejä alkoi tulla.

Ap

Näin uskon, mutta ehkä voisi etsiä kaverikseen jonkun muun kuin naimisissa olevan perheenisän.

Ap

Annan sulle ohjeen: ilmoita miehellesi että se viestittely saa loppua nyt, ja ilmoittaa ensin että on onnellisesti parisuhteessa eikä voi auttaa. Terkuin yks jonka mies vampattiin juuri noin, tekstareilla, tikusta-asiaa -jutuilla ja sitten olikin lampun vaihtoa jne. En usko että exäni alunperin oli halukas mutta kun tarpeeksi tyrkyttää ja mouruaa niin...

Tai sitten kysyt siltä naiselta mitä se sun miehestä oikein haluaa kun ei saada edes iltaisin ja viikonloppuisin olla rauhassa häiritsijältä.

Sun mies oli ihan itse mukana jutussa. Ketään ei voi "vampata" jos hän ei halua tulla vampatuksi. Sun mies siis petti ja lähti ja olisi tehnyt niin joka tapauksessa. Tunnusta tosiasiat itsellesi.

Vierailija
126/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla lailla alkoi minunkin miehen sutinat harrastekaverin kanssa, eukko teki kokoajan tikusta asiaa ja kyseli muka neuvoja mieheltäni. Ja aina kun oltiin jossain isommalla porukalla harrastamassa niin mieheni luokse änkesi kokoajan höpöttämään ja lähelle hymyilemään. Miten jotku on niin röyhkeitä ja tyrkyttävät itseään ukkomiehille

Millainen suhde teillä mahtoi olla? Ei varmasti kovinkaan onnellinen jos miehesi lähti toisen naisen matkaan. Viestisi perusteella kuulostat melko katkeralta ja tuo toinen nainen iloiselta ja nauravaiselta. Kuka mies ei lähtisi sellaisen matkaan? 

Mun anoppini sanoi aikanaan että V it tu kelpaa vaikka lippalakista sen tarjoisi. Tilaisuus tekee varkaan ja alkoholin kanssa estot vähenee. Ihan sairasta tuomita yhtään ketään, ja varsinkin jos on lapsia, pitäisi nämä eronneet ja muut siipeilijät pysyä kaukana.

Niin, siksi siitä parisuhteesta täytyy pitää huolta niin ettei mies petä tai lähde. Ottaa heti hyvän miehen joka kohtelee hyvin ja jota haluaa myös kohdella hyvin.

Vierailija
127/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös työkaveriin voi tutustua ja alkaa kaveerata työkaverin kanssa? Oletteko te koskaan tutustuneet töissä ihmisiin niin, että heistä on tullut teille kaveri tai ystävä?

Minulla on työkavereista 99% miehiä. Enkö saa tutustua heihin, koska olen naimisissa? Miehelläni taas on varmaan 80% työkavereista naisia. Eikö hän saisi tutustua heihin? Onko meille molemmille sallittua tutustua vaan niihin muutamaan samaa sukupuolta oleviin ihmisiin työpaikalla?

Ymmärrän kyllä, että  miesten ja naisten välillä on yleisesti enemmän kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa kuin samaa sukupuolta olevien ihmisten kesken. Yleisesti sitä siis pidetään jotenkin vääränä, että varattu ihminen tutustuu vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen. Ymmärrän siis miksi tällaista ap:n kuvaamaa viestittelyä paheksutaan. Haluaisin kuitenkin herätellä teitä ajattelemaan asiaa. Emme kuitenkaan elä enää missään 1940-luvulla. Ymmärrän myös, että varmasti on sellaista vääränlaistakin viestittelyä eri sukupuolta olevien työkavereiden kesken, mutta en lähtisi yleistämään ja ajattelemaan että kaikki tapaukset ovat tällaisia.

Haloo? Tämä josta ap kirjoittaa on ERONNUT. Sä voit kaveerata vaikka kaikkien miesten kanssa, jos sun miestä ei häiritse.

Anteeksi mutta minusta sillä ei ole kyllä mitään merkitystä että mikä ihmisen parisuhde-status on. Minusta on hölmöä olettaa että sinkkuna elävä ihminen aina yrittäisi iskeä vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen. Tottakai niitäkin on, mutta ei kai se voi olla oletusarvo? Sinkku-ihminen ei saa tutustua töissä kehenkään, jos kaikki muut ovat naimisissa?

Vierailija
128/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siis oikeasti joidenkin mielestä pitäisi aina ilmoittaa puolisolle että keneltä joku whatsapp-viesti tulee ja millä aiheella? Siis miksi? Ai sen takia että sillä jotenkin todistetaan että on puhtaat jauhot pussissa vai?

Mä en ymmärrä miksi joku eronnut eukko muistuttelee olemassaolostaan viestittelemällä iltaisin ja viikonlopppuisin. Tyhmäkin sen tajuaa että jos mies vastailee, sillä ei ole mitenkään kiinnostavampaa kotioloissa. Olisin hereillä nyt ja ottaisin mieheni luokalle.

Vierailija
129/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei varmasti ole. Kaverin voi etsiä muualta kuin parisuhteessa olevasta työkaverista.

Toki saa, olen minäkin niin tehnyt. Minulle ei tulisi mieleenkään viestitellä miespuolisten työkavereitten kanssa iltaisin ja vapaapäivinä. Se on eri juttu, jos on jotain kertaluonteista asiaa, mutta aloituksessahan siitä ei ollut kyse.

Puhuttiin ystävystymisestä. Kyllä minä viestittelen ystävilleni juurikin vapaa-aikana.

Ystävätyökaveria näkee päivittäin töissä. Ei siinä tarvitse iltamyöhään enää viestitellä. Kohta niissä lukee "hyvää yötä" ja vähän myöhemmin "tulin just suihkusta ja tässä itseäni kuivattelen, hihi".

En usko. Laita kuva 😛

T. Ukm

Vierailija
130/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin uskon, mutta ehkä voisi etsiä kaverikseen jonkun muun kuin naimisissa olevan perheenisän.

Ap

Oletko varma että miehesi on viaton? Nimittäin mun perässä vuoden päivät eräs varattu perheellinen mies milloin milläkin verukkeella viestitteli. Puolisen vuotta torjuin ja lopulta annoin periksi yhdessä illanvietossa kun jatkoi vaan yritystään, ja muutama vuosi salasuhdetta pidettiin ja nyt ollaan yhdessä. Niitä viestejä tuli ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla ja sata kertaa pitkin päivää siinä välissä, milloin mistäkin asiasta.

On myös muutamia vuosia taapäin kokemusta toisistakin juuri työkavereista jotka alkaa varattuna viesteillä. Juttukaveria selvästi kaipaavat. Aiemmin aina olen torpannut nää vonkaukset kyllä hyvin selkeästi mutta täytyy sanoa että niitä miehiä on, jotka juttukaveria kaipaa, ja nimenomaan varattuja, jos heille on mukava ja kiva niin heti ovat onnensa kukkuloilla. En ymmärrä mistä johtuu.

Vierailija
131/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös työkaveriin voi tutustua ja alkaa kaveerata työkaverin kanssa? Oletteko te koskaan tutustuneet töissä ihmisiin niin, että heistä on tullut teille kaveri tai ystävä?

Minulla on työkavereista 99% miehiä. Enkö saa tutustua heihin, koska olen naimisissa? Miehelläni taas on varmaan 80% työkavereista naisia. Eikö hän saisi tutustua heihin? Onko meille molemmille sallittua tutustua vaan niihin muutamaan samaa sukupuolta oleviin ihmisiin työpaikalla?

Ymmärrän kyllä, että  miesten ja naisten välillä on yleisesti enemmän kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa kuin samaa sukupuolta olevien ihmisten kesken. Yleisesti sitä siis pidetään jotenkin vääränä, että varattu ihminen tutustuu vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen. Ymmärrän siis miksi tällaista ap:n kuvaamaa viestittelyä paheksutaan. Haluaisin kuitenkin herätellä teitä ajattelemaan asiaa. Emme kuitenkaan elä enää missään 1940-luvulla. Ymmärrän myös, että varmasti on sellaista vääränlaistakin viestittelyä eri sukupuolta olevien työkavereiden kesken, mutta en lähtisi yleistämään ja ajattelemaan että kaikki tapaukset ovat tällaisia.

Haloo? Tämä josta ap kirjoittaa on ERONNUT. Sä voit kaveerata vaikka kaikkien miesten kanssa, jos sun miestä ei häiritse.

Anteeksi mutta minusta sillä ei ole kyllä mitään merkitystä että mikä ihmisen parisuhde-status on. Minusta on hölmöä olettaa että sinkkuna elävä ihminen aina yrittäisi iskeä vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen. Tottakai niitäkin on, mutta ei kai se voi olla oletusarvo? Sinkku-ihminen ei saa tutustua töissä kehenkään, jos kaikki muut ovat naimisissa?

Joo tää sinkku ihmisten oletus iskeä kaikki on kyllä käsittämätön. Ei tule enää kutsuja pariskuntailtoihin ei. :D

Vierailija
132/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mies sanonut edes tuolle naiselle seurustelevansa vakavasti. Yleensä tuollaisissa tapauksissa mies on ollut jotenkin vastaanottavainen tuollaiselle lähemmälle tutustumiselle. Moni vakavasti seurusteleva nyt laittaa tuollaisiin viesteihin jonkun muistutuksen siitä, että on varattu. Tyyliin jos kysytään mitös puuhailet niin vastaa että olen tässä puolison kanssa tekemässä lähtöä lenkille tmv.

Joku työkaveri laitta minulle jonkun kissavideon minun pitää vastata siihen parisuhde statuksella? Riittääkö kuva sormuskädestä?

Kissavideon voi halutessaan laittaa kahvitunnilla, ei lauantai-iltana.

Ap

Itse laitoin kissavideon lauantai-iltana exälleni.

Vastasiko eksä ja miten pitkään viestittelitte? Mitän eksän nyksä tykkää yhteydenpidostanne?

Vierailija
133/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän tuo suhde ole mikään työkaveruussuhde, vaan viestittely tapahtuu silloin kun nainen on kotonaan ja yksinäinen.

Vierailija
134/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex laitteli just iltaisin aina viestiä työkaverilleen, sitten siirtyivät meemeihin ja kuvien vaihtoon. Sitten tuli jo saliselfeitä, jotka myöhemmin vaihtuikin intiimimpiin kuviin. Mies jäi vahingossa kiinni, kun laitoin hänen puhelimeltaan Ryhmä Hau videota lapselle :D oli vain viesti-ilmoitus pongahtanut ruudulle ”tääkin kaipaa sun kosketusta..” kuvalla, jota en koskaan onneksi nähnyt.

Vierailija
135/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto tai heikko luotto omaan parisuhteeseen täytyy olla, jos kamalasti pelottaa puolison normaali viestittely työkavereiden kanssa. Tietenkään ei ole ok mitään flirttailla varatun henkilön kanssa, mutta tavallinen viestinvaihto kavereiden kesken on mielestäni täysin ok.

Parisuhteessa on aina se riski, että puoliso pettää, jättää tai sattuu vaan rakastumaan toiseen ihmiseen. Lähtökohtaisesti omaan suhteeseen tulisi kuitenkin luottaa. Jos jotain ikävää sattuu, niin sitten sattuu.

Vierailija
136/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sinusta ei tarvitse. Kaikkien kaverisuhteet ei toimi sinun tavallasi. On myös työyhteisöjä, joissa ei näe kaikkia työkavereita päivittäin.

Vierailija
137/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Annan sulle ohjeen: ilmoita miehellesi että se viestittely saa loppua nyt, ja ilmoittaa ensin että on onnellisesti parisuhteessa eikä voi auttaa. Terkuin yks jonka mies vampattiin juuri noin, tekstareilla, tikusta-asiaa -jutuilla ja sitten olikin lampun vaihtoa jne. En usko että exäni alunperin oli halukas mutta kun tarpeeksi tyrkyttää ja mouruaa niin...

Tai sitten kysyt siltä naiselta mitä se sun miehestä oikein haluaa kun ei saada edes iltaisin ja viikonloppuisin olla rauhassa häiritsijältä.

Sun mies oli ihan itse mukana jutussa. Ketään ei voi "vampata" jos hän ei halua tulla vampatuksi. Sun mies siis petti ja lähti ja olisi tehnyt niin joka tapauksessa. Tunnusta tosiasiat itsellesi.

Juu ei se mies tuossa kuviossa mikään tahdoton vampattava vietävissä oleva tekemisen kohde ole, itse kyllä menee ihan mukaan jos kerran ihan noin on lähtenyt. Kyllä miehen pitää osata sanoa ei. :D

Vierailija
138/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän se parisuhde anna ihastumiselta suojaa kuten tässäkin ketjussa on toitotettu.

Vierailija
139/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää sinkku ihmisten oletus iskeä kaikki on kyllä käsittämätön. Ei tule enää kutsuja pariskuntailtoihin ei. :D

Jep, etenkin kun olen aromanttinen aseksuaali. Silti naiset tuijottaa pahalla silmällä jos edes juttelen miehen kanssa. Vaikka ei voi vähempää kiinnostaa. Tuntuu että ne, jotka olivat itse sinkkuina valmiita olemaan myös varattujen kanssa, ovat niitä jotka eniten epäilevät parisuhteessa ollessaan. Luulevat että kaikki ovat samanlaisia kuin he itse ja että koska tahansa lipsahtaa "moi" -viestistä panemiseen. Kuulostaa todella kuluttavalta elämältä!

Vierailija
140/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sitten varmaan vähän vajaa, jos et näe tässä skenaariossa mitään epäilyttävää. Mä olen nainen ja mulla on yksi stalkkeri, joka viestittelee "viattomia" juttuja iltamyöhään. Mies on perheellinen ja itsekin olen naimisissa, joten mulla ei ok mitään mielenkiintoa lähteä sen juttuihin mukaan. Jos haluan juttukaveria, puhun mun miehelle, siskoille tai kavereille. Ei se random stalkkeri ole mulle mikään tärkeä ystävä eikä mulla ole mitään tarvetta päästää sitä sellaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi