Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi viestittelee nsispuoliselle työkaverilleen iltaisin

Vierailija
04.04.2022 |

Sain vähän aikaa sitten selville, että mieheni viestittelee (tai pääasiassa vastailee viesteihin, mutta sama asia) naispuoliselle työkaverilleen iltaisin ja joskus myös viikonloppuisin. Ilmoitin hänelle selkeästi oman mielipiteeni.

Nainen on vasta eronnut ja kai tarvitsee tukevaa olkapäätä. Mielestäni ei kuitenkaan ole ok, että hän viestittelee esim klo 10 illalla tai lauantaiaamupäivällä että ”mitäs puuhailet?”. Tai että otetaanko kisa tv tietovisassa (Siis molemmat kotonaan).
Olen luottanut mieheeni, eikä uskoakseni mitään fyysistä ole tapahtunut ainakaan vielä. Mutta ei koirankuvien lähettely lauantai-iltana mitenkään mukavalta tunnu ja luottamus kyllä rapistuu, kun mieheni on näihin viesteihin vastannut, että ulkoillaan lasten kanssa tms. Mitä tekisit?

Kommentit (400)

Vierailija
161/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh meillä oli sellainen tilanne, että miehen ex-vaimo alkoi häiriköimään mun ja miehen yhteistä aikaa, kun alettiin seurustelemaan. Mies oli niin tyhmä, että "kyllähän mun pitää vastata lauantai-iltana klo 22 kun voi olla jotain tärkeää lapsiin liittyvää". Juu ei ikinä ollut. Alkoi mennä hermo siihen miehen lapamatouteen, niin kerran nappasin puhelimen miehen kädestä ja sanoin hänen exälleen pari valittua sanaa. Siihen loppui turha häiriköinti. Jonkun mielestä olen varmaan kauhea tyranni, mutta ainakin se oli tehokas keino saada häiriköinti loppumaan.

Vierailija
162/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ja on kyllä useitakin niin hyviä työkavereita, että saatetaan viestitellä ihan mihin aikaan tahansa ja minä päivänä tahansa. Yhdenkään kanssa ei silti ole ollut suhdetta. 

Just viikonloppuna yksi tiimiläinen laittoi ensin työasiassa viestiä ja sitten vaihdettiin kuulumisia lyhyesti. 

La iltana klo 22? Eihän ilta-aikaan viestittely työkamuille ole eden hyvien tapojen mukaista.

Mitä väliä ajankohdalla oikeasti nykyaikana on? Kyllä, vastasin eilen vielä 22 jälkeen työkaverin viestiin. Sattuu olemaan eri sukupuolta kuin minä, mutta ei sillä mulle ole mitään merkitystä. Toivotin samalla hyvät yöt. Kysyi multa että olenko tulossa tänään konttorille. 

Kyllä sillä on, hyvät tavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisen naisten kokoontumisajot käynnissä, käy sääliksi miehiä jotka ovat heidän kanssaan naimisissa.

Harvoin se on niille miehillekään ok jos nainen tekee samaa. Kyllä töissä ehtii jutella tarpeeksi, ei vapaa-ajalla tarvitse.

Ei tulisi mieleenkään kieltää vaimoa kirjoittelemasta ystävälleen, oli sukupuoli mikä tahansa. Suoraan sanottua sairas ajatus kontrolloida omaa puolisoaan noin.

Vierailija
164/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kummallakin on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, eikä siinä ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Ap:n tilanteessa kuitenkin tykkäisin huonoa, sillä viestittely on alkanut naisen eron jälkeen, ja on tosiaankin tarpeetonta tuossa tilanteessa laitella viestejä viikonloppuisin ja iltaisin. Eri asia, jos kyseessä olisi oikeasti hyvä ystävä vuosien takaa, mutta nyt ei ole. Itsellänikin on monta rakasta ystävää, mutta emme silti pidä yhteyttä päivittäin tai edes viikottain.

Miehen olisi nyt hyvä ottaa hieman etäisyyttä. Viesteihin ei tarvitse vastata heti, varsinkin jos ovat jotain kissavideoiden tapaisia tyhjänpäiväisiä juttuja. Tuollaista ei missään nimessä kannata rohkaista mitenkään, päinvastoin. Jos joku työkaveri alkaisi laitella minulle päivittäin jotain ilmanaikuisia viestejä, niin tuskin jaksaisin vastata kovin moneen, ja ärsyyntyisin kun on häiriöksi vapaa-ajallani, vaikkei ole mitään tärkeää asiaa. Joku tiimin ryhmächatti olisi ok, siihen ei tarvitsisi reagoida jos ei kiinnosta.

Jotain epäilyttävää ja ärsyttävää tässä kuviossa on, juttele ap asiasta miehen kanssa.

Vierailija
165/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ja on kyllä useitakin niin hyviä työkavereita, että saatetaan viestitellä ihan mihin aikaan tahansa ja minä päivänä tahansa. Yhdenkään kanssa ei silti ole ollut suhdetta. 

Just viikonloppuna yksi tiimiläinen laittoi ensin työasiassa viestiä ja sitten vaihdettiin kuulumisia lyhyesti. 

La iltana klo 22? Eihän ilta-aikaan viestittely työkamuille ole eden hyvien tapojen mukaista.

Mitä väliä ajankohdalla oikeasti nykyaikana on? Kyllä, vastasin eilen vielä 22 jälkeen työkaverin viestiin. Sattuu olemaan eri sukupuolta kuin minä, mutta ei sillä mulle ole mitään merkitystä. Toivotin samalla hyvät yöt. Kysyi multa että olenko tulossa tänään konttorille. 

Juu tuo on vähän eri asia, kun lauantaiaamuna viestittely "mitä teet?". Äly hoi älä jätä.

Vierailija
166/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisen naisten kokoontumisajot käynnissä, käy sääliksi miehiä jotka ovat heidän kanssaan naimisissa.

Harvoin se on niille miehillekään ok jos nainen tekee samaa. Kyllä töissä ehtii jutella tarpeeksi, ei vapaa-ajalla tarvitse.

Ei tulisi mieleenkään kieltää vaimoa kirjoittelemasta ystävälleen, oli sukupuoli mikä tahansa. Suoraan sanottua sairas ajatus kontrolloida omaa puolisoaan noin.

Ei vaan toisen kunnioitusta että illat ja viikonloput puuhataan perheenä ja hoidetaan parisuhdetta eikä vastailla työpaikan sinkkunaisten ja miesten flirttaileviin viesteihin.

Vierailija
167/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kummallakin on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, eikä siinä ole koskaan ollut mitään ongelmia.

Ap:n tilanteessa kuitenkin tykkäisin huonoa, sillä viestittely on alkanut naisen eron jälkeen, ja on tosiaankin tarpeetonta tuossa tilanteessa laitella viestejä viikonloppuisin ja iltaisin. Eri asia, jos kyseessä olisi oikeasti hyvä ystävä vuosien takaa, mutta nyt ei ole. Itsellänikin on monta rakasta ystävää, mutta emme silti pidä yhteyttä päivittäin tai edes viikottain.

Miehen olisi nyt hyvä ottaa hieman etäisyyttä. Viesteihin ei tarvitse vastata heti, varsinkin jos ovat jotain kissavideoiden tapaisia tyhjänpäiväisiä juttuja. Tuollaista ei missään nimessä kannata rohkaista mitenkään, päinvastoin. Jos joku työkaveri alkaisi laitella minulle päivittäin jotain ilmanaikuisia viestejä, niin tuskin jaksaisin vastata kovin moneen, ja ärsyyntyisin kun on häiriöksi vapaa-ajallani, vaikkei ole mitään tärkeää asiaa. Joku tiimin ryhmächatti olisi ok, siihen ei tarvitsisi reagoida jos ei kiinnosta.

Jotain epäilyttävää ja ärsyttävää tässä kuviossa on, juttele ap asiasta miehen kanssa.

Tämä.

Vierailija
168/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että tässä ketjussa olisi pelkästään parisuhteissa olevia kirjoittamassa. Sen verran outoa settiä mm. siitä, että työkaverin on ihan ok lähetellä la illalla viestejä.

Vierailija
169/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan juuri eronnut sinkkunainen on yhtäkkiä ystävä, ennen eroaan ei ollut eik viestitellyt. Jepjep.

Vierailija
170/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Nyt sulla on siinä sellanen kuuma peruna, että älä vaan nyt lankea sen miehesi selityksiin enää. Se on jo valehdellut sulle ja salaillut sulta asioita, mieti itse, miksi se ei ole hyvä. Se on pistänyt sut taka-alalle, ja syystä tai toisesta, on kiinnostunut sinua ja tarpeitasi enemmän tästä SUHTEENNE ULKOPUOLISESTA henkilöstä. Etsii uutta tai vähintäänkin lämmittää vanhaa, testaa rajojasi ja sitä, että pääseekö kuinka pitkälle sun omasta tahdostasi ja sun omilla myönnytyksillä "se on vaan kaveri"-perusteella. Tarkista nyt, että kuka teistä on se kolmas pyörä? Hän -tämä naisystävä- on kolmas pyörä, se on fakta, mutta onko se selvää myös näille kahdelle muulle? Selvitä asia heti miehesi kanssa, koska selvästikään hän ei ole ilmaissut ystävättärelleen sitä, että on sinun kanssasi kimpassa eli aviossa PYSYVÄSTI, eli ts. ei ole sanonut hänelle "ei". Ja kysy nyt vielä sitäkin, että onko JO pettänyt, äläkä täällä enää huutele.

Vierailija
171/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos ollaan niin ihastuneita että tekee mieli jutella vapaa-aikanakin…

Vierailija
172/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi niihin edes vastailee?

Vierailija
173/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hän on juuri eronnut sinkkumies joka ei ennen eroaan laittanut yhtään viestiä? Siitähän tuossa ap viestissä oli kyse.

Vierailija
174/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omasta suhteesta on lupa pitää huolta. Jos joku vaikuttaa siltä, että yrittää rikkoa sitä tai muuten häiritsee perheaikaa, on siihen lupa puuttuu. Ap sinuna soittaisin sille naiselle ja kysyisin, että onko sulla kaikki ok kun pitää solkenaan viestitellä mun miehelle. Parisuhde on tärkeämpi kuin jotkut ystävyyssuhteet.

Vierailija
175/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis oikeasti joidenkin mielestä pitäisi aina ilmoittaa puolisolle että keneltä joku whatsapp-viesti tulee ja millä aiheella? Siis miksi? Ai sen takia että sillä jotenkin todistetaan että on puhtaat jauhot pussissa vai?

Mä en oikeesti nyt ymmärrä tätä.

Mä en ymmärrä miksi joku eronnut eukko muistuttelee olemassaolostaan viestittelemällä iltaisin ja viikonlopppuisin. Tyhmäkin sen tajuaa että jos mies vastailee, sillä ei ole mitenkään kiinnostavampaa kotioloissa. Olisin hereillä nyt ja ottaisin mieheni luokalle.

Eronnut eukko? Mustasukkaisen ihmisen puhetta. Joo hän saattaa olla yksinäinen, mutta onko tuollainen nimittely jotenkin asiallista?

Puhun kokemuksesta oli asiallista mielestäsi tai ei. - Jotkut eronneet ovat hanakoita lyömään kiilaa toisten parisuhteeseen - varsinkin menestyvien ja itsestään huolta pitävien ympärillä pyörii tällaisia. Tavallinen lättäjalka saa olla ihan rauhassa, mutta joillain on ottajia ihan jonoksi asti.

Vierailija
176/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri asia joku pitkäaikainen työkamu jonka kanssa oltu pitkään kamuja kuin joku joka alkaa yhtäkkiä viestitellä kun eroaa ja jää sinkuksi.

Vierailija
177/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan toisen kunnioitusta että illat ja viikonloput puuhataan perheenä ja hoidetaan parisuhdetta eikä vastailla työpaikan sinkkunaisten ja miesten flirttaileviin viesteihin.

Eli teillä ei jutella esim kavereiden kanssa illalla puhelimessa? Jepjep, olis sitten laitettu otsikoksi, että puhelin kiinni klo 17.

Oikeassa normaalissa suhteessa ystävyyssuhteita hoidetaan silloin kun on asiaa, ellei sitten ole jotain erityistä estettä. Mä juttelen mun kavereiden kanssa joka ilta, eikä se onneksi häiritse vaimoa.

Vierailija
178/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli teillä ei jutella esim kavereiden kanssa illalla puhelimessa? Jepjep, olis sitten laitettu otsikoksi, että puhelin kiinni klo 17.

Oikeassa normaalissa suhteessa ystävyyssuhteita hoidetaan silloin kun on asiaa, ellei sitten ole jotain erityistä estettä. Mä juttelen mun kavereiden kanssa joka ilta, eikä se onneksi häiritse vaimoa.

Klo 17 ei ole iltaa. Hyvin harvoin kukaan soittelee kummallekaan klo 20 jälkeen.

Vierailija
179/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehesi niihin edes vastailee?

Nii justii!?

Vierailija
180/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkamut on pelkkiä miehiä, yksikään heistä ei soita/viestitä vapaa-ajalla mulle ellei ole hätätilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi