Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehesi viestittelee nsispuoliselle työkaverilleen iltaisin

Vierailija
04.04.2022 |

Sain vähän aikaa sitten selville, että mieheni viestittelee (tai pääasiassa vastailee viesteihin, mutta sama asia) naispuoliselle työkaverilleen iltaisin ja joskus myös viikonloppuisin. Ilmoitin hänelle selkeästi oman mielipiteeni.

Nainen on vasta eronnut ja kai tarvitsee tukevaa olkapäätä. Mielestäni ei kuitenkaan ole ok, että hän viestittelee esim klo 10 illalla tai lauantaiaamupäivällä että ”mitäs puuhailet?”. Tai että otetaanko kisa tv tietovisassa (Siis molemmat kotonaan).
Olen luottanut mieheeni, eikä uskoakseni mitään fyysistä ole tapahtunut ainakaan vielä. Mutta ei koirankuvien lähettely lauantai-iltana mitenkään mukavalta tunnu ja luottamus kyllä rapistuu, kun mieheni on näihin viesteihin vastannut, että ulkoillaan lasten kanssa tms. Mitä tekisit?

Kommentit (400)

Vierailija
141/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ja on kyllä useitakin niin hyviä työkavereita, että saatetaan viestitellä ihan mihin aikaan tahansa ja minä päivänä tahansa. Yhdenkään kanssa ei silti ole ollut suhdetta. 

Just viikonloppuna yksi tiimiläinen laittoi ensin työasiassa viestiä ja sitten vaihdettiin kuulumisia lyhyesti. 

Vierailija
142/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis oikeasti joidenkin mielestä pitäisi aina ilmoittaa puolisolle että keneltä joku whatsapp-viesti tulee ja millä aiheella? Siis miksi? Ai sen takia että sillä jotenkin todistetaan että on puhtaat jauhot pussissa vai?

Mä en oikeesti nyt ymmärrä tätä.

Mä en ymmärrä miksi joku eronnut eukko muistuttelee olemassaolostaan viestittelemällä iltaisin ja viikonlopppuisin. Tyhmäkin sen tajuaa että jos mies vastailee, sillä ei ole mitenkään kiinnostavampaa kotioloissa. Olisin hereillä nyt ja ottaisin mieheni luokalle.

Eronnut eukko? Mustasukkaisen ihmisen puhetta. Joo hän saattaa olla yksinäinen, mutta onko tuollainen nimittely jotenkin asiallista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee viestiteltyä miespuolisten työkavereiden kanssa. Yksi on työkaveri jo 16 vuoden takaa. Kenenkään kanssa ei ole mitään sutinoita ollut eikä tule olemaan, mutta en tiedä miten muiden ihmisten kohdalla on. Saattaa vaikka sutinoinniksi muuttua.

Ja ei siis tietääkseni harrasta tätä muiden naispuolisten työkavereiden kanssa. Eikä tämänkään kanssa ennen kuin nainen erosi. Sen jälkeen niitä viestejä alkoi tulla.

Ap

Nainen on yksinäinen ja kaipaa kaveria? 

Näin uskon, mutta ehkä voisi etsiä kaverikseen jonkun muun kuin naimisissa olevan perheenisän.

Ap

Annan sulle ohjeen: ilmoita miehellesi että se viestittely saa loppua nyt, ja ilmoittaa ensin että on onnellisesti parisuhteessa eikä voi auttaa. Terkuin yks jonka mies vampattiin juuri noin, tekstareilla, tikusta-asiaa -jutuilla ja sitten olikin lampun vaihtoa jne. En usko että exäni alunperin oli halukas mutta kun tarpeeksi tyrkyttää ja mouruaa niin...

Tai sitten kysyt siltä naiselta mitä se sun miehestä oikein haluaa kun ei saada edes iltaisin ja viikonloppuisin olla rauhassa häiritsijältä.

Sun mies oli ihan itse mukana jutussa. Ketään ei voi "vampata" jos hän ei halua tulla vampatuksi. Sun mies siis petti ja lähti ja olisi tehnyt niin joka tapauksessa. Tunnusta tosiasiat itsellesi.

Juu ei se mies tuossa kuviossa mikään tahdoton vampattava vietävissä oleva tekemisen kohde ole, itse kyllä menee ihan mukaan jos kerran ihan noin on lähtenyt. Kyllä miehen pitää osata sanoa ei. :D

Sehän siinä onkin, että miehet on usein niin sinisilmäisiä, että eivät tajua että joku on heidän perässään, kunnes tuo eukko hyökkää päälle kännissä jossain firman bileissä. Siinä mielessä en lähtisi miestä syyttämään.

Vierailija
144/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehellä tuskin on mitään taka-ajatuksia, vastaa kohteliaasti viesteihin ettei työssä tule konflikteja. Tuota työkamu naista kyllä ihmettelen, en itse kehtaisi varatulle työkamulle viestitellä iltaisin ja vapaa-ajalla kun on perheensä, vaimonsa ja lapsiensa kanssa. Antaa aika ripustautuvan ja epätoivoisen kuvan.

Siis sen puhelimen voi ihan jättää kotiin, ei lue niitä viestejä, ei vastaa enää kun esim kerran päivässä tai vasta arkisin. Kas näin rajat työkaverinaiselle on asetettu. Ei tarvi vastailla "kohteilaisuuttaan" (as if) vaan vastaa arkena että en juuri pidä puhelinta mukana kun vietän aikaa vaimoni / perheeni kanssa. Bye! :) Miksei mies voi tehdä niin? Koska ei halua.

Vierailija
145/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee viestiteltyä miespuolisten työkavereiden kanssa. Yksi on työkaveri jo 16 vuoden takaa. Kenenkään kanssa ei ole mitään sutinoita ollut eikä tule olemaan, mutta en tiedä miten muiden ihmisten kohdalla on. Saattaa vaikka sutinoinniksi muuttua.

Ja ei siis tietääkseni harrasta tätä muiden naispuolisten työkavereiden kanssa. Eikä tämänkään kanssa ennen kuin nainen erosi. Sen jälkeen niitä viestejä alkoi tulla.

Ap

Näin uskon, mutta ehkä voisi etsiä kaverikseen jonkun muun kuin naimisissa olevan perheenisän.

Ap

Annan sulle ohjeen: ilmoita miehellesi että se viestittely saa loppua nyt, ja ilmoittaa ensin että on onnellisesti parisuhteessa eikä voi auttaa. Terkuin yks jonka mies vampattiin juuri noin, tekstareilla, tikusta-asiaa -jutuilla ja sitten olikin lampun vaihtoa jne. En usko että exäni alunperin oli halukas mutta kun tarpeeksi tyrkyttää ja mouruaa niin...

Tai sitten kysyt siltä naiselta mitä se sun miehestä oikein haluaa kun ei saada edes iltaisin ja viikonloppuisin olla rauhassa häiritsijältä.

Sun mies oli ihan itse mukana jutussa. Ketään ei voi "vampata" jos hän ei halua tulla vampatuksi. Sun mies siis petti ja lähti ja olisi tehnyt niin joka tapauksessa. Tunnusta tosiasiat itsellesi.

Juu ei se mies tuossa kuviossa mikään tahdoton vampattava vietävissä oleva tekemisen kohde ole, itse kyllä menee ihan mukaan jos kerran ihan noin on lähtenyt. Kyllä miehen pitää osata sanoa ei. :D

Sehän siinä onkin, että miehet on usein niin sinisilmäisiä, että eivät tajua että joku on heidän perässään, kunnes tuo eukko hyökkää päälle kännissä jossain firman bileissä. Siinä mielessä en lähtisi miestä syyttämään.

JA sitten onkin jo asiat edenneet fyysiseksi ja pidemmälle kun eihän se tahdoton miesparka voi estää :D

Kuuletko itseäsi, uskotko itsekään? :D

Vierailija
146/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto tai heikko luotto omaan parisuhteeseen täytyy olla, jos kamalasti pelottaa puolison normaali viestittely työkavereiden kanssa. Tietenkään ei ole ok mitään flirttailla varatun henkilön kanssa, mutta tavallinen viestinvaihto kavereiden kesken on mielestäni täysin ok.

Parisuhteessa on aina se riski, että puoliso pettää, jättää tai sattuu vaan rakastumaan toiseen ihmiseen. Lähtökohtaisesti omaan suhteeseen tulisi kuitenkin luottaa. Jos jotain ikävää sattuu, niin sitten sattuu.

Mies viettää jo koko päivän töissä tämän ihmisen kanssa, niin mikä on niin tärkeää että pitää viestitellä yöllä eikä voi odottaa huomiseen työpäivään? Vapaalla ollaan perheen kanssa ja huomiota tulisi antaa heille. Kyllä niiden työkavereiden kanssa ehtii viettää aikaa ihan runsaasti.

Vierailija
147/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kannattaa olla tarkkana. Onko todella niin, ettei tällä juuri eronneella äidillä ole ketään muuta kaveria uskotuksi ja olkapääksi kuin varattu perheenisä? Onko joku erityinen syy, miksi nainen tukeutuu mieheesi eikä esim. omiin ystäviinsä? Miksi juuri sinun miehesi on tälle naiselle niin hyvä ystävä, että tunkeutuu elämäänne myös työn ulkopuolella.

Ystäviä saa olla, mutta kannattaa selvittää vastaukset em. kysymyksiin ensin vaikka kaikki kolme yhdessä kahvikupposen äärellä. Vink vink.

Vierailija
148/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisen naisten kokoontumisajot käynnissä, käy sääliksi miehiä jotka ovat heidän kanssaan naimisissa.

Vierailija
149/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely voi olla hauskaa hubaa. Se tuskin johtaa mihinkään.

Vierailija
150/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No hyvä että sä tiedät miten asia oli. Kun minun mielestäni kotioloissa oli aika hiljaista kun oli pienet lapset ja niiden kanssa meni aika, joten baarin tarjoilija alkoi kiinnostua. Ainiin, mä kun olin/olen niin huono, siksi mies kävi kavereineen baarissa. Hyvä että sinunlaisia kaiken tietäjiä on olemassa. Not.

Ettet vain itse olisi kimpassa puolik uoll een kanssa jolla ei ole voimia edes yrittää perhe hel vetis tä eroon.

Vierailija
151/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittely voi olla hauskaa hubaa. Se tuskin johtaa mihinkään.

Toivon mukaan myös ap:ta naurattaa ja hänelle kerrotaan ne hauskat jutut. Kolmen kimppakivaa.

Vierailija
152/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin tapauksesta. Meillä minä viestittelen työkaverimiehen kanssa joskus iltaisin , kun yhteinen harrastus ja kuskailen häntä joskus.  Kyseessä tosiaankin lähinnä tuttava joka vain miehistä kiinnostunut

Vierailija
153/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös työkaveriin voi tutustua ja alkaa kaveerata työkaverin kanssa? Oletteko te koskaan tutustuneet töissä ihmisiin niin, että heistä on tullut teille kaveri tai ystävä?

Minulla on työkavereista 99% miehiä. Enkö saa tutustua heihin, koska olen naimisissa? Miehelläni taas on varmaan 80% työkavereista naisia. Eikö hän saisi tutustua heihin? Onko meille molemmille sallittua tutustua vaan niihin muutamaan samaa sukupuolta oleviin ihmisiin työpaikalla?

Ymmärrän kyllä, että  miesten ja naisten välillä on yleisesti enemmän kemiaa ja seksuaalista vetovoimaa kuin samaa sukupuolta olevien ihmisten kesken. Yleisesti sitä siis pidetään jotenkin vääränä, että varattu ihminen tutustuu vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen. Ymmärrän siis miksi tällaista ap:n kuvaamaa viestittelyä paheksutaan. Haluaisin kuitenkin herätellä teitä ajattelemaan asiaa. Emme kuitenkaan elä enää missään 1940-luvulla. Ymmärrän myös, että varmasti on sellaista vääränlaistakin viestittelyä eri sukupuolta olevien työkavereiden kesken, mutta en lähtisi yleistämään ja ajattelemaan että kaikki tapaukset ovat tällaisia.

Haloo? Tämä josta ap kirjoittaa on ERONNUT. Sä voit kaveerata vaikka kaikkien miesten kanssa, jos sun miestä ei häiritse.

Anteeksi mutta minusta sillä ei ole kyllä mitään merkitystä että mikä ihmisen parisuhde-status on. Minusta on hölmöä olettaa että sinkkuna elävä ihminen aina yrittäisi iskeä vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen. Tottakai niitäkin on, mutta ei kai se voi olla oletusarvo? Sinkku-ihminen ei saa tutustua töissä kehenkään, jos kaikki muut ovat naimisissa?

No saa tutustua. Minusta olisi kummallista, jos työkaveri kyselisi lauantaiaamuna, että "mitä teet" tms. Aikamoinen iilimato, sanoisin.

Vierailija
154/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla lailla alkoi minunkin miehen sutinat harrastekaverin kanssa, eukko teki kokoajan tikusta asiaa ja kyseli muka neuvoja mieheltäni. Ja aina kun oltiin jossain isommalla porukalla harrastamassa niin mieheni luokse änkesi kokoajan höpöttämään ja lähelle hymyilemään. Miten jotku on niin röyhkeitä ja tyrkyttävät itseään ukkomiehille

Koska ukkomies ei kiellä. Saattaa myös itse rohkaista siihen.

Vierailija
155/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ja on kyllä useitakin niin hyviä työkavereita, että saatetaan viestitellä ihan mihin aikaan tahansa ja minä päivänä tahansa. Yhdenkään kanssa ei silti ole ollut suhdetta. 

Just viikonloppuna yksi tiimiläinen laittoi ensin työasiassa viestiä ja sitten vaihdettiin kuulumisia lyhyesti. 

La iltana klo 22? Eihän ilta-aikaan viestittely työkamuille ole eden hyvien tapojen mukaista.

Vierailija
156/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

JA sitten onkin jo asiat edenneet fyysiseksi ja pidemmälle kun eihän se tahdoton miesparka voi estää :D

Kuuletko itseäsi, uskotko itsekään? :D

Tottakai voi estää. Mutta mä olen realisti. Alkoholi alentaa estoja oikein tehokkaasti. Ei sitä turhaan vitsailla pikkujouluista ja mitä siellä tapahtuu. Mutta mies saattaa olla vielä tässä vaiheessa sen verran hölmö, että vaimon on parasta laittaa vähän rajoja tuohon viestittelyyn ennen kuin mitään "vahinkoa" pääsee käymään.

Vierailija
157/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En määrittele ihmisiä sukupuolen mukaan. Eli kysyn kuinka paljon sinua häiritsi, jos se olisi mies joka viestejä laittaa? Ei ihmiset petä miehen tai naisen kanssa vaan toisen ihmisen.

Jumalan kiitos tästä!

Olen kaappi-bi-perheenisä, kukaan nainen ei ole koskaan osannut epäillä että käyn vieraissa miehissä.

Jos naispuoliselta tulee "heippa mitä kuuluu"- viesti niin se on paskamyrsky kotona. Oletko pettäjäsika, ja jos et ole niin kohta olet jos tuo viestittely ei lopu!

Jos taas mieheltä tulee joku perspanogiffi missä kysytään että "maistuiskos isukille?" Niin siihen hymähdetään vain että "sun kavereilla on huono huumorintaju"..

FYI vaimot/tyttikset:

Kaikki ne poikien saunaillat yms yhdellä käymiset ovat olleet 100% miesten välisiä orgioita.

Olette te naiset sokeita!

Perheenisukki40

Vaikka tää vaikuttaa trollilta, niin tätä tapahtuu kyllä paljon. Ystäväni joka on homo harrastaa seksiä miesten kanssa, joilla on tyttöystävät tai vaimot kotona. Miesten viestejä tai tapaamisia ei epäillä, vaikka siellä just petetään. Ja homoseksissä on suurempi vaara saada sp-tauti. 

Vierailija
158/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehellä tuskin on mitään taka-ajatuksia, vastaa kohteliaasti viesteihin ettei työssä tule konflikteja. Tuota työkamu naista kyllä ihmettelen, en itse kehtaisi varatulle työkamulle viestitellä iltaisin ja vapaa-ajalla kun on perheensä, vaimonsa ja lapsiensa kanssa. Antaa aika ripustautuvan ja epätoivoisen kuvan.

Siis sen puhelimen voi ihan jättää kotiin, ei lue niitä viestejä, ei vastaa enää kun esim kerran päivässä tai vasta arkisin. Kas näin rajat työkaverinaiselle on asetettu. Ei tarvi vastailla "kohteilaisuuttaan" (as if) vaan vastaa arkena että en juuri pidä puhelinta mukana kun vietän aikaa vaimoni / perheeni kanssa. Bye! :) Miksei mies voi tehdä niin? Koska ei halua.

No tämäkin, miehen asia pistää hommalle piste ja jutella niitä näitä vaan töissä.

Vierailija
159/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

La iltana klo 22? Eihän ilta-aikaan viestittely työkamuille ole eden hyvien tapojen mukaista.

Mitä väliä ajankohdalla oikeasti nykyaikana on? Kyllä, vastasin eilen vielä 22 jälkeen työkaverin viestiin. Sattuu olemaan eri sukupuolta kuin minä, mutta ei sillä mulle ole mitään merkitystä. Toivotin samalla hyvät yöt. Kysyi multa että olenko tulossa tänään konttorille. 

Vierailija
160/400 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisen naisten kokoontumisajot käynnissä, käy sääliksi miehiä jotka ovat heidän kanssaan naimisissa.

Harvoin se on niille miehillekään ok jos nainen tekee samaa. Kyllä töissä ehtii jutella tarpeeksi, ei vapaa-ajalla tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan