Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaanko mennä salille shortseissa vaikka jalat ovat vaan taikinaa

Vierailija
29.05.2024 |

Ei oo lihaksia vielä lainkaan, pelkkää taikinaa jalat. (Ja kalpeat)

Trikoot ahdistaa tällä kuumalla säällä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 

Vierailija
2/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi mennä leipomoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 99% ihmisistä ei kiinnosta sun jalat, vaan oma treeni. Niillä, joita kiinnostaa on ongelmia.

Vierailija
4/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi, joten onkin hyvä että omat prioriteetit on vähän paremmassa järjestyksessä ja jalat onkin treenatut, mutta siitä vaan. Ei tarvitse kysyä lupaa netissä.

Se on vapaa maa ja luvan kysyminen ei selvästi pysäytä, etenkin niiden donitsien kanssa. Kiitti moi. 

Vierailija
5/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selluliittia on myös :( 

-ap

Vierailija
6/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin laittaisin tiukat trikoot, jossa taikinaiset muodot tulee kunnolla esiin.

Vierailija
7/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettava peittää kalpeuden ja häivyttää selluliittia. Rohkenen vihdoin käyttää shortseja kun löysin itseruskettavat!

Vierailija
8/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti timmit ja ruskettuneet koivet ovat esteettisesti paremman näköiset, mutta jotta sellaiset saisi, täytyy treenata. Selluliitti on kyllä vaikea saada lähtemään.

Vierailija
9/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule vaan Pena.  Näinhän ne jo silloin saunassa ja sängyssä.

t. Mara 

Vierailija
10/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehtaa. Mitä sitte! Itse en tykkää kuntosaleista oon sitten hoikka tai pulleampi. 

Vierailija
11/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet shortseissa. Pääasia että sulla on hyvä olo. Muiden ajatuksilla sun jaloista ei oo mitään väliä ja tuskin edes kiinnostaa. 

Vierailija
12/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa, mukavuus edellä. Mulla on vuosien mittaan ollut niin taikinamaiset kuin lihaksikkaat jalat, eikä tulisi mieleenkään arvostella ketään. Kaikenlaisia ihmisiä näkyy shortseissakin siellä.

Vierailija
13/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn sellasella salilla jolla käy paljon ei niin timmejä ihmisiä ja vanhempia ihmisiä, joten eipä oo pahemmin ulkonäköpaineita :D Viimeksi kun kävin salilla, niin mun vieressä joku pappa vähän lököttävissä collareissa, hihattomassa paidassa ja puutarhakäsineet kädessä (puhtaat semmoiset siis, ilmeisesti ne on papan salihanskat) teki hauiskääntöjä. Pääasia, että ihminen liikkuu!

Vierailija
14/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaat. Salibabet ja - maket keskittyy omaan peilaamiseen ja muut omaan treeniinsä, ei siellä ketään kiinnosta, jos jollakin on shortsit ja vähän taikinaiset jalat. Itse ainakin ennen ylipainoisena olin täysin näkymätön, nykyään treenattuna tuijotetaan paljon enemmän. 

Vierailija
15/15 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakisalilla on onneksi ilmastointi, niin voi pukeutua miten haluaa.