Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemukseni varatun miehen seksiseuralaisena parin kuukauden ajalta - järkytyin

Vierailija
22.09.2015 |

siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä.

Tapasin itseäni vanhemman, hurmaavan ja varakkaan miehen baarissa taannoin, ekan seksiyön aikana en tiennyt, että hän oli varattu. Seksi oli hyvää, intohimoista, mies hurjan imarteleva, kohtelias, osteli ja tarjosi mulle kaikkea. Itse elämässäni tällä hetkellä "hiukan" tuuliajolla asumuseron jälkeen, 22v, suuntaa hakemassa, en vakavaa suhdetta. Siksi seksisuhde tän mua jumaloivan yli 10v vanhemman ihanan miehen kanssa tuntui olevan kuin "tarkoitus". Aika pian aloin epäillä, että on varattu, ja kun kysyin, mies muitta mutkitta myönsi asian. Vaimoaan nimitti mm. neurootikoksi, itsensä plösähtämään päästäneeksi pihtariksi, tyhmäksi, elämänsä pahimmaksi "virhehankinnaksi" etc...

En tiedä, mikä on tapana vaimoaan pettävillä miehillä (tämä oli mun eka), mutta musta tuntui aidosti pahalta vaimon puolesta. Mies kyyditsi mut suhteemme loppuaikoina paneskelemaan heidän kotiinsa, naureskellen heitteli paitsi vaimon (joka näytti kuvassa ainakin oikein nätiltä) myös lasten kuvat makkarin yöpöydiltä lattialle paneskelun tieltä.

Kuvittelin, että tämä suhde olisi mulle "kevyttä huvia" vaikeassa elämäntilanteessa, mutta ei se ollut. Päinvastoin, ahdistuin lisää. En ole osannut kuvitella (kutsukaa naiiviksi, olen sitten varmaan) että ihmiset, perheelliset, kohtelevat kumppaneitaan noin. Se avoin halveksunta ja naureskelu mm. oman naisensa "rumuudelle" - en tiennyt tuollaista olevan.

Katkaisin suhteen, mies viestailee edelleen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nyt pitäisi kommentoida?

Kommentoin nyt vaikka siihen, että itseänikin ahdistaisi paneskella varattua miestä miehen ja naisen aviovuoteessa, jonka ympärillä on lasten valokuvia. Ja tämä tunne tulisi minulle ihan siitä tiedosta, että olen itse tekemässä jotain hyvin väärää moraalisesti. Tuossa tilanteessa ei olisi niinkään olennaista tämän miehen kakkamaisuus vaan itseni.

Vierailija
2/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla narsku. Kamalalta kuulostaa. Pysy kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta. Olisin sanonut sille, että syy suhteen katkeamiseen ei ole pettäminen, vaan se että tekee sen harvinaisen ihmisperseisellä tavalla. Munaton mies joka ei uskalla erota vaikka vihaa vaimoaan.

Vierailija
4/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:35"]

Mihin nyt pitäisi kommentoida? Kommentoin nyt vaikka siihen, että itseänikin ahdistaisi paneskella varattua miestä miehen ja naisen aviovuoteessa, jonka ympärillä on lasten valokuvia. Ja tämä tunne tulisi minulle ihan siitä tiedosta, että olen itse tekemässä jotain hyvin väärää moraalisesti. Tuossa tilanteessa ei olisi niinkään olennaista tämän miehen kakkamaisuus vaan itseni.

[/quote]

No eihän sun tarvi kommentoida yhtään mihinkään, jos siltä ei tunnu. Surullista, että sinäkin tavallaan puolustat sitä miestä. Eli nainen on se paska (voi ollakin, mutta kuitenkin vapaa) lähtökohtaisesti, ja siitä johtuu hänen ahdistuksensa. Itse käsitin aloituksen niin, että AP järkyttyi sen naimisissa (?) olevan miehen käytöstä suhteessa vaimoonsa ja lapsiinsa. Olisin järkyttynyt itsekin. Mä olen nuorena pelehtinyt myös varatun vanhemman kanssa, mutta hän sentään koki jotain moraalista krapulaa tekemisistään, eikä ikinä moittinut perhettään ainakaan mulle.

Vierailija
5/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Hänen käytöksensä on kuitenkin palkittu perheellä ja kauniilla vaimolla, rahalla ja lisäksi yli kymmenen vuotta nuoremmalla (kauniilla?) naisella rakastajattarena.

Vierailija
6/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee. Kaikki on aina vaimon syytä. Ja osataan imarrella ja valehdella. Muakin yritettiin pari kertaa saada kakkosnaiseksi kun olin nuori... en koskaan lähtenyt sellaiseen pelleilyyn mukaan. Haluaisin uskoa, että hyviä aidosti vaimojaan rakastavia ja kunnioittavia miehiä on olemassa. Valitettavasti se on joskus vaikeaa.

Vierailija
7/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika helpolta miehille avautua vaimoistaan ja ongelmistaan, toiselle naiselle/seksiseuralle... Vaikka voisivat hyvin vain kusettaa olevansa sinkkuja..

Vierailija
8/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta! Ei tarvii olla edes aviovuode eikä valokuvia ympärillä. Mulle riittäisi varattu mies- se olis ehdoton nou nou. Sinuna en miettisi miehen sanomisia vaimostaan, vaan sinun itsesi toimintaa ja sen motiivia. Miksi pitää alkaa säätää varatun kanssa?

Vierailija
9/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menit miehen ja hänen perheensä kotiin aviovuoteeseen paneskelemaan? Itse olisin jo eteisessä perääntynyt jos en olisi älynnyt minne ollaan menossa.

Vierailija
10/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"]

Komppaan kakkosta! Ei tarvii olla edes aviovuode eikä valokuvia ympärillä. Mulle riittäisi varattu mies- se olis ehdoton nou nou. Sinuna en miettisi miehen sanomisia vaimostaan, vaan sinun itsesi toimintaa ja sen motiivia. Miksi pitää alkaa säätää varatun kanssa?

[/quote]

Luithan itsekin että hän oli ilmeisesti aivan mahtava huippumies ja taitava panemaankin. Pitäisikö ap:n tyytyä johonkin mahdollisesti kokemattomaan, ujoon nössykkään joka leikkisi poninukeilla sängynlaidalla.

Vierailija
11/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. Kyllähän AP aika 'pitkälle' meni.. Mutta silti lopetti suhteen. Ja kyllä se aviomies tollasessa enemmän väärin tekee, kun se toinen nainen, silti moraalisesti väärin kummaltakin. :)

Vierailija
12/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvä narsisti, aina vika muissa. Alussa mitä hurmaavin, lopussa mitä nöyryyttävin.

Vierailija
13/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajusit edes rahaa ottaa? Ilmaiseksi ei kannata varatun kanssa panna.

Vierailija
14/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]

Kai tajusit edes rahaa ottaa? Ilmaiseksi ei kannata varatun kanssa panna.

[/quote]

Mä ainakin pyydän rahaa. ;) Ja mielellään nimenomaan varatuilta. Luottamus 100% lol.

Vierailija
15/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo kuvat yöpöydillä tarkalleen ottaen olivat paneskelun tiellä? Olivatko lasikehyksissä?

Vierailija
16/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"]

[/quote]

Luithan itsekin että hän oli ilmeisesti aivan mahtava huippumies ja taitava panemaankin. Pitäisikö ap:n tyytyä johonkin mahdollisesti kokemattomaan, ujoon nössykkään joka leikkisi poninukeilla sängynlaidalla.
[/quote]
No ei tuo kyllä minun mielestäni kuulosta miltään aivan mahtavalta huippumieheltä, mutta mieltymyksensä kullakin.

Vierailija
17/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää miten eräät haukkuu naista, ja vielä säälittävämpää miten melkein puolustelee miestä. No, rikas mies, joten tietenkin mammat sitä täällä virtuaalikuolaa. t. mies

Vierailija
18/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"] Komppaan kakkosta! Ei tarvii olla edes aviovuode eikä valokuvia ympärillä. Mulle riittäisi varattu mies- se olis ehdoton nou nou. Sinuna en miettisi miehen sanomisia vaimostaan, vaan sinun itsesi toimintaa ja sen motiivia. Miksi pitää alkaa säätää varatun kanssa? [/quote]   Luithan itsekin että hän oli ilmeisesti aivan mahtava huippumies ja taitava panemaankin. Pitäisikö ap:n tyytyä johonkin mahdollisesti kokemattomaan, ujoon nössykkään joka leikkisi poninukeilla sängynlaidalla. [/quote] No ei tuo kyllä minun mielestäni kuulosta miltään aivan mahtavalta huippumieheltä, mutta mieltymyksensä kullakin.

[/quote]

Kyllähän ensiyö kuulostaa olleen ap:n mieleen. Ei kuka tahansa ukko saa yli kymmenen vuotta nuorempaa parikymppistä naista lakanoihinsa.

Vierailija
19/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mieleen sellainenkin mahdollisuus, että puoliso on neuroottinen, plösähtänyt, pihtari ja tyhmä aikuisoikeasti? Kaikkihan ei liitossa heti paljastu vaan vasta ajan kanssa. Iskikö ap:hen rimakauhu?

Vierailija
20/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:55"]Tuleeko mieleen sellainenkin mahdollisuus, että puoliso on neuroottinen, plösähtänyt, pihtari ja tyhmä aikuisoikeasti? Kaikkihan ei liitossa heti paljastu vaan vasta ajan kanssa. Iskikö ap:hen rimakauhu?
[/quote]

Aina voi ottaa eron. Huonoon liittoon ei tarvitse jäädä. Joten aika paska provo kommentti sulta.