Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemukseni varatun miehen seksiseuralaisena parin kuukauden ajalta - järkytyin

Vierailija
22.09.2015 |

siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä.

Tapasin itseäni vanhemman, hurmaavan ja varakkaan miehen baarissa taannoin, ekan seksiyön aikana en tiennyt, että hän oli varattu. Seksi oli hyvää, intohimoista, mies hurjan imarteleva, kohtelias, osteli ja tarjosi mulle kaikkea. Itse elämässäni tällä hetkellä "hiukan" tuuliajolla asumuseron jälkeen, 22v, suuntaa hakemassa, en vakavaa suhdetta. Siksi seksisuhde tän mua jumaloivan yli 10v vanhemman ihanan miehen kanssa tuntui olevan kuin "tarkoitus". Aika pian aloin epäillä, että on varattu, ja kun kysyin, mies muitta mutkitta myönsi asian. Vaimoaan nimitti mm. neurootikoksi, itsensä plösähtämään päästäneeksi pihtariksi, tyhmäksi, elämänsä pahimmaksi "virhehankinnaksi" etc...

En tiedä, mikä on tapana vaimoaan pettävillä miehillä (tämä oli mun eka), mutta musta tuntui aidosti pahalta vaimon puolesta. Mies kyyditsi mut suhteemme loppuaikoina paneskelemaan heidän kotiinsa, naureskellen heitteli paitsi vaimon (joka näytti kuvassa ainakin oikein nätiltä) myös lasten kuvat makkarin yöpöydiltä lattialle paneskelun tieltä.

Kuvittelin, että tämä suhde olisi mulle "kevyttä huvia" vaikeassa elämäntilanteessa, mutta ei se ollut. Päinvastoin, ahdistuin lisää. En ole osannut kuvitella (kutsukaa naiiviksi, olen sitten varmaan) että ihmiset, perheelliset, kohtelevat kumppaneitaan noin. Se avoin halveksunta ja naureskelu mm. oman naisensa "rumuudelle" - en tiennyt tuollaista olevan.

Katkaisin suhteen, mies viestailee edelleen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"] Komppaan kakkosta! Ei tarvii olla edes aviovuode eikä valokuvia ympärillä. Mulle riittäisi varattu mies- se olis ehdoton nou nou. Sinuna en miettisi miehen sanomisia vaimostaan, vaan sinun itsesi toimintaa ja sen motiivia. Miksi pitää alkaa säätää varatun kanssa? [/quote]   Luithan itsekin että hän oli ilmeisesti aivan mahtava huippumies ja taitava panemaankin. Pitäisikö ap:n tyytyä johonkin mahdollisesti kokemattomaan, ujoon nössykkään joka leikkisi poninukeilla sängynlaidalla. [/quote] No ei tuo kyllä minun mielestäni kuulosta miltään aivan mahtavalta huippumieheltä, mutta mieltymyksensä kullakin.

[/quote]

Kyllähän ensiyö kuulostaa olleen ap:n mieleen. Ei kuka tahansa ukko saa yli kymmenen vuotta nuorempaa parikymppistä naista lakanoihinsa.
[/quote]

Taas joku säälimässä itteään täällä. :D

Vierailija
22/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:55"]

Tuleeko mieleen sellainenkin mahdollisuus, että puoliso on neuroottinen, plösähtänyt, pihtari ja tyhmä aikuisoikeasti? Kaikkihan ei liitossa heti paljastu vaan vasta ajan kanssa. Iskikö ap:hen rimakauhu?

[/quote]

Kenestä tahansa tulee sellainen, jos puoliso ei arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"]

Miten menit miehen ja hänen perheensä kotiin aviovuoteeseen paneskelemaan? Itse olisin jo eteisessä perääntynyt jos en olisi älynnyt minne ollaan menossa.

[/quote]

No siksi kai, kun en etukäteen ajatellut sen kummemmin. Miehelle se oli niin luonnollista, enkä olisi uskonut, että siitä tulee itselleni niin paha mieli. Lisäksi tietyllä tavalla olin miehen lumoissa, ja alkuun ajattelin, että jos jompi kumpi "jättää" toisen, niin se on se mies (sellainen, joka oikeasti saisi ihan kenet tahansa).. Ajattelin, eettä nautin seksistä, huomiosta, lahjoista, kehuista , kaikesta niin kauan kun sitä kestää.. Eli ilmeisesti olen sitten parempi ihminen kuin kuvittelin itse olevani, koska en kestänytkään touhua :/ ap

Vierailija
24/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:51"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"] Komppaan kakkosta! Ei tarvii olla edes aviovuode eikä valokuvia ympärillä. Mulle riittäisi varattu mies- se olis ehdoton nou nou. Sinuna en miettisi miehen sanomisia vaimostaan, vaan sinun itsesi toimintaa ja sen motiivia. Miksi pitää alkaa säätää varatun kanssa? [/quote]   Luithan itsekin että hän oli ilmeisesti aivan mahtava huippumies ja taitava panemaankin. Pitäisikö ap:n tyytyä johonkin mahdollisesti kokemattomaan, ujoon nössykkään joka leikkisi poninukeilla sängynlaidalla. [/quote] No ei tuo kyllä minun mielestäni kuulosta miltään aivan mahtavalta huippumieheltä, mutta mieltymyksensä kullakin. [/quote]   Kyllähän ensiyö kuulostaa olleen ap:n mieleen. Ei kuka tahansa ukko saa yli kymmenen vuotta nuorempaa parikymppistä naista lakanoihinsa. [/quote] Taas joku säälimässä itteään täällä. :D

[/quote]

Katsohan, päästäisiinkö tässäkin vielä pilkkaamaan "miesasiamiehiä", kun totuus, eli se että tuollainen ap:n kuvailema mies näyttää olevan naisten mieleen, tuntuu liian ahdistavalta.

Vierailija
25/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kertoisin vaimolle miehen tekemisistä ja "kunnioituksesta" perhettä kohtaan.
Olisi vaimolle helpotus päästä tuollaisesta åijästä eroon.

Vierailija
26/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:31"]siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä.

Tapasin itseäni vanhemman, hurmaavan ja varakkaan miehen baarissa taannoin, ekan seksiyön aikana en tiennyt, että hän oli varattu. Seksi oli hyvää, intohimoista, mies hurjan imarteleva, kohtelias, osteli ja tarjosi mulle kaikkea. Itse elämässäni tällä hetkellä "hiukan" tuuliajolla asumuseron jälkeen, 22v, suuntaa hakemassa, en vakavaa suhdetta. Siksi seksisuhde tän mua jumaloivan yli 10v vanhemman ihanan miehen kanssa tuntui olevan kuin "tarkoitus". Aika pian aloin epäillä, että on varattu, ja kun kysyin, mies muitta mutkitta myönsi asian. Vaimoaan nimitti mm. neurootikoksi, itsensä plösähtämään päästäneeksi pihtariksi, tyhmäksi, elämänsä pahimmaksi "virhehankinnaksi" etc...

En tiedä, mikä on tapana vaimoaan pettävillä miehillä (tämä oli mun eka), mutta musta tuntui aidosti pahalta vaimon puolesta. Mies kyyditsi mut suhteemme loppuaikoina paneskelemaan heidän kotiinsa, naureskellen heitteli paitsi vaimon (joka näytti kuvassa ainakin oikein nätiltä) myös lasten kuvat makkarin yöpöydiltä lattialle paneskelun tieltä.

Kuvittelin, että tämä suhde olisi mulle "kevyttä huvia" vaikeassa elämäntilanteessa, mutta ei se ollut. Päinvastoin, ahdistuin lisää. En ole osannut kuvitella (kutsukaa naiiviksi, olen sitten varmaan) että ihmiset, perheelliset, kohtelevat kumppaneitaan noin. Se avoin halveksunta ja naureskelu mm. oman naisensa "rumuudelle" - en tiennyt tuollaista olevan.

[/quote]
Kyllä musta tuntuu aika samalta kuin tuosta äijästä, en yhtään ihmettele sen puheita.
Vaikea mitään hyvää on sanoa jos toinen tekee kaikesta mahdollisimman vaikeaa ja jos eroaa menee kaikki, asunto, lapset ja koko aikaisempi elämä ja mitä saanut aikaiseksi ja kaupan päälle joutuu maksamaan elareita ettei ole edes varaa muuhun kuin vuokrakämppään, vanhaan paskaan autoon ja minkä töistä saa joutuu exälle antamaan.
Ei kyllä motivoi mihinkään.
T.m39v

Vierailija
27/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:31"]siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä.

[/quote]
Kyllä musta tuntuu aika samalta kuin tuosta äijästä, en yhtään ihmettele sen puheita.
Vaikea mitään hyvää on sanoa jos toinen tekee kaikesta mahdollisimman vaikeaa ja jos eroaa menee kaikki, asunto, lapset ja koko aikaisempi elämä ja mitä saanut aikaiseksi ja kaupan päälle joutuu maksamaan elareita ettei ole edes varaa muuhun kuin vuokrakämppään, vanhaan paskaan autoon ja minkä töistä saa joutuu exälle antamaan.
Ei kyllä motivoi mihinkään.
T.m39v
[/quote]

Seli seli. Uskomattomia vässyjä. Huh huh... nyt täytyy sanoa, että MINÄ oon järkyttynyt.

Vierailija
28/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:31"]siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä. Tapasin itseäni vanhemman, hurmaavan ja varakkaan miehen baarissa taannoin, ekan seksiyön aikana en tiennyt, että hän oli varattu. Seksi oli hyvää, intohimoista, mies hurjan imarteleva, kohtelias, osteli ja tarjosi mulle kaikkea. Itse elämässäni tällä hetkellä "hiukan" tuuliajolla asumuseron jälkeen, 22v, suuntaa hakemassa, en vakavaa suhdetta. Siksi seksisuhde tän mua jumaloivan yli 10v vanhemman ihanan miehen kanssa tuntui olevan kuin "tarkoitus". Aika pian aloin epäillä, että on varattu, ja kun kysyin, mies muitta mutkitta myönsi asian. Vaimoaan nimitti mm. neurootikoksi, itsensä plösähtämään päästäneeksi pihtariksi, tyhmäksi, elämänsä pahimmaksi "virhehankinnaksi" etc... En tiedä, mikä on tapana vaimoaan pettävillä miehillä (tämä oli mun eka), mutta musta tuntui aidosti pahalta vaimon puolesta. Mies kyyditsi mut suhteemme loppuaikoina paneskelemaan heidän kotiinsa, naureskellen heitteli paitsi vaimon (joka näytti kuvassa ainakin oikein nätiltä) myös lasten kuvat makkarin yöpöydiltä lattialle paneskelun tieltä. Kuvittelin, että tämä suhde olisi mulle "kevyttä huvia" vaikeassa elämäntilanteessa, mutta ei se ollut. Päinvastoin, ahdistuin lisää. En ole osannut kuvitella (kutsukaa naiiviksi, olen sitten varmaan) että ihmiset, perheelliset, kohtelevat kumppaneitaan noin. Se avoin halveksunta ja naureskelu mm. oman naisensa "rumuudelle" - en tiennyt tuollaista olevan. Katkaisin suhteen, mies viestailee edelleen. [/quote] Kyllä musta tuntuu aika samalta kuin tuosta äijästä, en yhtään ihmettele sen puheita. Vaikea mitään hyvää on sanoa jos toinen tekee kaikesta mahdollisimman vaikeaa ja jos eroaa menee kaikki, asunto, lapset ja koko aikaisempi elämä ja mitä saanut aikaiseksi ja kaupan päälle joutuu maksamaan elareita ettei ole edes varaa muuhun kuin vuokrakämppään, vanhaan paskaan autoon ja minkä töistä saa joutuu exälle antamaan. Ei kyllä motivoi mihinkään. T.m39v

[/quote]

Näinpä. Tuo mies sentään uskalsi olla rehellinen, todennäköisesti rakastui ap:hen ja avasi sydämensä - nähden hänessä vaihtoehdon kulissielämälle, pakomahdollisuuden oikeaan rakkauteen. Ota ap yhteyttä mieheen vielä. (Ne Plösähtäneet pihtarivaimot alapeukuttaa urakalla NYT, mutta oli ihan pakko sanoa)

Vierailija
29/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:10"]

Katsohan, päästäisiinkö tässäkin vielä pilkkaamaan "miesasiamiehiä", kun totuus, eli se että tuollainen ap:n kuvailema mies näyttää olevan naisten mieleen, tuntuu liian ahdistavalta.

[/quote]

Jep jep. Yhdessä viestissä todetaan, miten paska narsisti mies on ja seuraavassa viestissä, kuinka kyseessä on mies, joka saisi kenet tahansa. Taisi ap:kin kostua monta kertaa siitä ajatuksesta, että oli vaimoa haluttavampi.

Miehen ei todellakaan kannata naisten sanaan luottaa miehiä koskien, vaan lukea näiden käytöstä ja järkevämpänä ja analyyttisempana tehdä omat johtopäätöksensä, vaikka olisivat täysin päinvastaiset sille, mitä nainen väittää ja ehkä haluaa itselleenkin uskotella olevansa.

Röyhkeänä paskiaisena saa pillua paremmin. Se sitten taas kertoo hyvin paljon siitä, millaisia naiset ovat "moraaliltaan".

Vierailija
30/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:31"]siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä. Tapasin itseäni vanhemman, hurmaavan ja varakkaan miehen baarissa taannoin, ekan seksiyön aikana en tiennyt, että hän oli varattu. Seksi oli hyvää, intohimoista, mies hurjan imarteleva, kohtelias, osteli ja tarjosi mulle kaikkea. Itse elämässäni tällä hetkellä "hiukan" tuuliajolla asumuseron jälkeen, 22v, suuntaa hakemassa, en vakavaa suhdetta. Siksi seksisuhde tän mua jumaloivan yli 10v vanhemman ihanan miehen kanssa tuntui olevan kuin "tarkoitus". Aika pian aloin epäillä, että on varattu, ja kun kysyin, mies muitta mutkitta myönsi asian. Vaimoaan nimitti mm. neurootikoksi, itsensä plösähtämään päästäneeksi pihtariksi, tyhmäksi, elämänsä pahimmaksi "virhehankinnaksi" etc... En tiedä, mikä on tapana vaimoaan pettävillä miehillä (tämä oli mun eka), mutta musta tuntui aidosti pahalta vaimon puolesta. Mies kyyditsi mut suhteemme loppuaikoina paneskelemaan heidän kotiinsa, naureskellen heitteli paitsi vaimon (joka näytti kuvassa ainakin oikein nätiltä) myös lasten kuvat makkarin yöpöydiltä lattialle paneskelun tieltä. Kuvittelin, että tämä suhde olisi mulle "kevyttä huvia" vaikeassa elämäntilanteessa, mutta ei se ollut. Päinvastoin, ahdistuin lisää. En ole osannut kuvitella (kutsukaa naiiviksi, olen sitten varmaan) että ihmiset, perheelliset, kohtelevat kumppaneitaan noin. Se avoin halveksunta ja naureskelu mm. oman naisensa "rumuudelle" - en tiennyt tuollaista olevan. Katkaisin suhteen, mies viestailee edelleen. [/quote] Kyllä musta tuntuu aika samalta kuin tuosta äijästä, en yhtään ihmettele sen puheita. Vaikea mitään hyvää on sanoa jos toinen tekee kaikesta mahdollisimman vaikeaa ja jos eroaa menee kaikki, asunto, lapset ja koko aikaisempi elämä ja mitä saanut aikaiseksi ja kaupan päälle joutuu maksamaan elareita ettei ole edes varaa muuhun kuin vuokrakämppään, vanhaan paskaan autoon ja minkä töistä saa joutuu exälle antamaan. Ei kyllä motivoi mihinkään. T.m39v

[/quote]

Näinpä. Tuo mies sentään uskalsi olla rehellinen, todennäköisesti rakastui ap:hen ja avasi sydämensä - nähden hänessä vaihtoehdon kulissielämälle, pakomahdollisuuden oikeaan rakkauteen. Ota ap yhteyttä mieheen vielä. (Ne Plösähtäneet pihtarivaimot alapeukuttaa urakalla NYT, mutta oli ihan pakko sanoa)
[/quote]

Kyllä, aivan näin! Miesten maailma olisi täydellistä jos kaikki miehet saisivat kusettaa vaimojaan ja vieläpä haukkua selän takana muille. Jokainen mies ansaitsee nuoren kauniin rakastajattaren jolla on huono itseluottamus ja antaa käyttää itseään hyväkseen! Perhettä ei tarvitse kunnioittaa. Itsepähän akka huijasi minut mukaan tähän avioliittopaskaan. Minussa ei ole mitään vikaa. :) t. Mies

Vierailija
31/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kavereina pari ns kakkosnaista ja heidän kertoman mukaan nämä varatut miehet ovat ihania hurmureita, romanttisia ja helliä jne mutta puhuvat vaimoistaan ikävästi.

Vierailija
32/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä ap:ta haukutaan. Tuo mieshän se on paska on

Vierailija
33/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:15"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:31"]siitä, miten epäkunnioittavasti mies suhtautui vaimoonsa ja sitä kautta koko perheeseensä. Tapasin itseäni vanhemman, hurmaavan ja varakkaan miehen baarissa taannoin, ekan seksiyön aikana en tiennyt, että hän oli varattu. Seksi oli hyvää, intohimoista, mies hurjan imarteleva, kohtelias, osteli ja tarjosi mulle kaikkea. Itse elämässäni tällä hetkellä "hiukan" tuuliajolla asumuseron jälkeen, 22v, suuntaa hakemassa, en vakavaa suhdetta. Siksi seksisuhde tän mua jumaloivan yli 10v vanhemman ihanan miehen kanssa tuntui olevan kuin "tarkoitus". Aika pian aloin epäillä, että on varattu, ja kun kysyin, mies muitta mutkitta myönsi asian. Vaimoaan nimitti mm. neurootikoksi, itsensä plösähtämään päästäneeksi pihtariksi, tyhmäksi, elämänsä pahimmaksi "virhehankinnaksi" etc... En tiedä, mikä on tapana vaimoaan pettävillä miehillä (tämä oli mun eka), mutta musta tuntui aidosti pahalta vaimon puolesta. Mies kyyditsi mut suhteemme loppuaikoina paneskelemaan heidän kotiinsa, naureskellen heitteli paitsi vaimon (joka näytti kuvassa ainakin oikein nätiltä) myös lasten kuvat makkarin yöpöydiltä lattialle paneskelun tieltä. Kuvittelin, että tämä suhde olisi mulle "kevyttä huvia" vaikeassa elämäntilanteessa, mutta ei se ollut. Päinvastoin, ahdistuin lisää. En ole osannut kuvitella (kutsukaa naiiviksi, olen sitten varmaan) että ihmiset, perheelliset, kohtelevat kumppaneitaan noin. Se avoin halveksunta ja naureskelu mm. oman naisensa "rumuudelle" - en tiennyt tuollaista olevan. Katkaisin suhteen, mies viestailee edelleen. [/quote] Kyllä musta tuntuu aika samalta kuin tuosta äijästä, en yhtään ihmettele sen puheita. Vaikea mitään hyvää on sanoa jos toinen tekee kaikesta mahdollisimman vaikeaa ja jos eroaa menee kaikki, asunto, lapset ja koko aikaisempi elämä ja mitä saanut aikaiseksi ja kaupan päälle joutuu maksamaan elareita ettei ole edes varaa muuhun kuin vuokrakämppään, vanhaan paskaan autoon ja minkä töistä saa joutuu exälle antamaan. Ei kyllä motivoi mihinkään. T.m39v [/quote]   Näinpä. Tuo mies sentään uskalsi olla rehellinen, todennäköisesti rakastui ap:hen ja avasi sydämensä - nähden hänessä vaihtoehdon kulissielämälle, pakomahdollisuuden oikeaan rakkauteen. Ota ap yhteyttä mieheen vielä. (Ne Plösähtäneet pihtarivaimot alapeukuttaa urakalla NYT, mutta oli ihan pakko sanoa) [/quote] Kyllä, aivan näin! Miesten maailma olisi täydellistä jos kaikki miehet saisivat kusettaa vaimojaan ja vieläpä haukkua selän takana muille. Jokainen mies ansaitsee nuoren kauniin rakastajattaren jolla on huono itseluottamus ja antaa käyttää itseään hyväkseen! Perhettä ei tarvitse kunnioittaa. Itsepähän akka huijasi minut mukaan tähän avioliittopaskaan. Minussa ei ole mitään vikaa. :) t. Mies

[/quote]

Syön olemattomat pallisi jo sinä olet muka MIES, Niin mamman näppikseltä tää teksti kuin olla ja voi

Vierailija
34/38 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä on oikea sika mieheksi.

Vierailija
35/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lähes samanlainen kokemus, mutta naisen kanssa vielä kun opiskelin aikanaan. Nainen oli minua 25v vanhempi, johtavassa asemassa, seksikäs ja mukava minua kohtaan. Teki kyllä pahaa nähdä perhekuvat, jossa vanhimmat lapset olivat itseänikin vanhempia. Katkaisin suhteen ja pääsin irti vasta kun vaihdoin numeroa. M29

Vierailija
36/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti.

Kehuu sinua yllin kyllin ja ostelee lahjoja (!! todella outoa, jos mies alkaa heti ostella lahjoja! kuulostaa todella laskelmoidulta ja naisen ostamiselta/sitomiselta vaikka väkisin omaan käyttöönsä) saadakseen sinusta vallan, ja on todellisuudessa ihmishirviö. Ei siitä tarvitse sen enempää sanoa. 

Vierailija
37/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ulkopuolinen tietää koko totuutta liitosta. En kyllä lähtisi kenenkään kotiin paneskelemaan ja mies tosi idiootti viedessään sinne ketään. Lahjoja ei myöskään tarvitse väkisin ottaa vastaan. Ap:lla myös kasvamisen paikka. Aivan turha sotkea soppaa yhtään enempää ilmoittelemalla vaimolle, parempi hankkiutua tyypistä eroon ja antaa heidän hoitaa sotkunsa itse.

Vierailija
38/38 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen seksisuhteessa varatun kanssa ja tässä tapauksessa mies ei puhu avokistaan mitenkään ikävästi. Itse asiassa emme puhu puolisoistamme ollenkaan, tämän sovimme silloin suhteemme alettua. Tiedetään kyllä, että kummallakaan ei hyvin suhteissa mene. Toisillemme puhutaan kuin olisimme ainoita toisillemme ja kun jostakin asiasta keskustellaan, puhutaan MINÄ muossa. Sairasta? Ehkä. Seksistä myös kieltäydytään omassa parisuhteessa muutamaa päivää ennenkuin meillä on tapaaminen.  Lopettaneet olemme usein, mutta emme pysy päätöksissä. Jokainen kerta kun tapaamme on aina se "viimeinen." Näin ollut viimeiset 10 krt...